Coca-Cola verruilt tijdelijk logo op verpakking voor persoonlijke boodschap


Campagne - Coca-Cola lanceert vandaag de campagne ‘Open To Better’. Een campagne die iedereen stimuleert om stil te staan bij persoonlijke voornemens van positiviteit, vriendelijkheid en goede bedoelingen voor een mooie toekomst. Het merk stelt voor deze campagne de ruimte van het logo op de verpakkingen ter beschikking om persoonlijke ambities en goede voornemens vast te leggen.

Naast de verkrijgbaarheid van ‘Open to Better’- verpakkingen, met voornemens zoals ‘Dit jaar ga ik anderen helpen’ en ‘Ik neem jou nooit meer voor lief’, kunnen consumenten via het ‘Open to Better’-platform ook een gepersonaliseerd blikje laten ontwikkelen voor zichzelf of om aan een ander te geven.

25 voornemens

‘Open To Better’ betekent openstaan voor de dingen die we beter kunnen doen. Om dat te illustreren heeft het merk 25 voornemens voor het nieuwe jaar ontwikkeld, die op de plaats van het Coca-Cola-logo staan vermeld. Deze verpakkingen moedigen niet alleen aan om stil te staan bij wat er beter kan, hulp te vragen waar mogelijk en beloftes te doen aan geliefden, maar vooral om 2021 met een open vizier tegemoet te gaan. Coca-Cola Marketing Manager Margreet van Staalduijnen: “Coca-Cola zet zich al meer dan 130 jaar in voor het samenbrengen van mensen wereldwijd. In reactie op de huidige situatie hebben we de 'Open to Better' campagne gelanceerd. Met deze campagne laten we zien hoe de wereld is veranderd en tonen we extra waardering voor dingen die we voorheen misschien voor lief namen.”

Samenwerking

Om het maken van goede voornemens te stimuleren, werkte Coca-Cola samen met mensen uit heel Europa die hun inspirerende voornemens en verhalen met ons delen in een reeks korte filmportretten. Deze korte films – te zien op cocacolanederland.nl – laten een aantal vrolijke en authentieke persoonlijke verhalen zien zoals het verhaal van Bella, die piano leerde spelen van haar opa. Bella belooft in haar video de duetten met haar opa nooit meer als vanzelfsprekend te beschouwen.

Bron: Coca-Cola/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Coca-Cola lanceert nieuw wereldwijd merkplatform ‘Real Magic’

Campagne - The Coca-Cola Company lanceert Real Magic: een nieuw wereldwijd merkplatform voor het Coca-Cola trademark. Het merk onthult daarnaast de ‘Hug’, een nieuw perspectief op het iconische Coca-Cola logo. De vernieuwingen worden ondersteund met de wereldwijde campagne ‘One Coke Away From Each Other’.

Lees bericht




Coca-Cola vernieuwt receptuur en etiket van Zero

Introductie - The Coca-Cola Company vernieuwt het recept voor Coca-Cola zero sugar. Door de aanpassing komt de smaak dichter bij de smaak van Coca-Cola original te liggen, volgens de producent. De nieuwe receptuur gaat gepaard met een nieuw ontwerp voor het Coca-Cola trademark.

Lees bericht


Chaudfontaine behaalt platinum AWS-certificaat

Duurzaam - De mineraalwaterbottelarij Chaudfontaine heeft het platinum certificaat voor duurzaam watermanagement behaald van Alliance for Water Stewardship (AWS). Het gaat om de hoogste score binnen dit certificaat voor duurzaam waterbeheer dat wereldwijd behaald kan worden.

Lees bericht

Coca-Cola brengt drankjes op de menukaart tot leven

Innovatie - Coca-Cola European Partners (CCEP) gaat drankjes op de menukaart tot leven brengen met augmented reality. Met ‘The Soda Experience’ voegt het bedrijf als eerste frisdrankproducent wereldwijd een AR beleving toe aan het serveren van drankjes in de horeca.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid