Coco & Sebas opent nieuwe brandstore in Breda


Chocolade - Het Brabantse chocolademerk Coco & Sebas opent op vrijdag 25 juni de deuren van haar nieuwe brandstore aan de Eindstraat 8 in hartje Breda. Het is de vierde brandstore van het chocolademerk. In september opent de vijfde in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht.

De vierde locatie is gevestigd in het voormalige Rituals pand. Naast de producten uit het Coco & Sebas assortiment, zijn hier ook exclusief voor deze brandstore ontwikkelde producten en smaken verkrijgbaar. Vanuit het eigen atelier voorziet Coco & Sebas klanten van chocoladeproducten op basis van ambachtelijk vakmanschap en duurzame cacao. Chef-Patissier Remy Rombouts is het creatieve brein van dit Brabantse bedrijf.

Lokale patissiers

In de brandstore creëren daarnaast lokale patissiers compleet nieuwe producten, zoals vers bereide breekchocolade en gechocolateerde stroopwafels. Naast het uitgebreide assortiment aan chocolade dat op allerlei manieren gepersonaliseerd kan worden, kunnen bezoekers ook ter plaatse van een kop koffie met bijpassende verwenchocolade genieten. Ook is een koffiebar ingericht voor take-away koffie. Vanuit een ijsvitrine worden diverse smaken ambachtelijke ijs gepresenteerd.

Coco & Sebas bestaat inmiddels vier jaar en is één van de snelst groeiende premium chocoladebedrijven van Nederland. De chocolade van Coco & Sebas wordt duurzaam geproduceerd. Het chocolademerk ondersteunt het Cocoa Horizons programma en is Rainforest Alliance gecertificeerd.

Bron: Coco &Sebas/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Facilicom lanceert officieel nieuwe F&B-divisie Food&i

Catering - Facilicom Group lanceert dinsdag officieel haar nieuwe F&B-divisie: Food&i. Met de divisie wil Facilicom werkgevers niet meer van hetzelfde bieden als voorheen, maar zich juist veel meer richten op de individuele werknemer. Facilicom was al langere tijd bezig met de invulling en ontwikkeling van Food&i.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid