Compass nieuwe cateringspartner Stage Entertainment Nederland
Catering – Compass Group is de nieuwe partner van Stage Entertainment Nederland voor de catering in het AFAS Circustheater Scheveningen. Dochterbedrijf Famous Flavours van Compass Group is het onderdeel dat het totale Food & Beverage aanbod voor het AFAS Circustheater gaat verzorgen.
Onderdeel van de afspraken tussen het AFAS Circustheater en Famous Flavours is dat het food & beverage aanbod creatief wordt vertaald naar het thema van de shows. Bezoekers worden direct bij binnenkomst in het theater meegenomen in de sfeer van de voorstelling wat bijdraagt aan de theaterbeleving. Eerst volgende show waar dit gebeurt is de show Disney’s Aladdin, die vanaf 28 september in het theater is te zien. Frank Visser, Managing Director Famous Flavours: “Met onze ervaring, flexibiliteit en ambitie past Famous Flavours perfect in de dynamische en uitdagende theateromgeving en sluiten we perfect aan bij de missie van Stage Entertainment; ‘Touching Hearts, Creating Memories’. Walter Drenth, Managing Director Stage Entertainment Nederland: “Met onze shows willen we mensen samenbrengen en een geweldige middag of avond uit bezorgen. Belangrijk onderdeel hierbij is onze gastvrijheid en een kwalitatief hoogstaand cateringaanbod.”
Famous Flavours
Compass Group is een wereldwijd opererende cateraar met 500.000 medewerkers in ruim 45 landen. Onderdeel van het concern is Famous Flavours, dat zich meer richt op events met culinair hoogwaardige gerechten van sterrenchefs, waarbij aankleding en gastvrijheid een belangrijke rol spelen.
Stage Entertainment
Stage Entertainment Nederland is onderdeel van Stage Entertainment, een theaterproductiemaatschappij dat zich richt op musicaltheater in Europa en op Broadway, New York. Het bedrijf produceert jaarlijks verschillende musicaltitels voor de Nederlandse markt, die te zien zijn in het Beatrix Theater in Utrecht, het AFAS Circus Theater in Scheveningen en andere theaters in het land.
Bron: Compass/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Compass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtSodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtLeo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health
Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.
Lees berichtCateraar CIRFOOD introduceert de Twist’d
Catering - CIRFOOD heeft als eerste bedrijfscateraar in Nederland de Twist’d aangeschaft en deze speciaal geïmporteerd. De cateraar introduceert daarmee een smakelijk en vernieuwend tosti concept waarmee de cateraar ‘het beste van alle werelden aan de gasten kan geven’.
Lees bericht