Crystal Clear komt met nieuwe campagne


Campagne - Crystal Clear start volgende week een nieuwe merkcampagne. In de campagne  “Vertrouw op jouw Smaak” worden vrouwen aangemoedigd te vertrouwen op hun eigen smaak. Crystal Clear is al meer dan 20 jaar op de Nederlandse markt en verkrijgbaar in 15 verschillende smaken en 24 verpakkingen. Het merk was een van de eerste frisdranken zonder suiker en is fors gegroeid de laatste jaren. Inmiddels staat de frisdrank bij 1 van de 4 huishoudens in Nederland op tafel, volgens leverancier Vrumona. Crystal Clear werd in het jaar 2000 van Hero gekocht door Vrumona en is in 20 jaar tijd verzesvoudigd in volume en omzet.  In 2018 nam het volume toe met 9%. Hoewel het merk zich primair richt op vrouwen is maar liefst 40% van de drinkers een man. Nalini Bhagwandin, brandmanager van Crystal Clear over de nieuw campagne: “Wij maken onderscheid in onze kernboodschap. Zo willen we above-the-line de nadruk leggen op het emotionele aspect van het merk, “Vertrouw op jouw Smaak”, en below-the-line, op de winkelvloer, juist meer op de functionele aspecten “Vol van Smaak en toch maar 1 calorie.” Juist die lage calorische waarde is voor veel consumenten een belangrijke argument om het merk te kopen. “Veel consumenten associëren frisdrank met weinig calorieën namelijk niet altijd met een goede smaak. Wij waren een van de eerste frisdranken met lage calorieën met juist een volle smaak”, aldus Bhagwandin. Bron: @FoodClicks Campagne - Crystal Clear start volgende week een nieuwe merkcampagne. In de campagne  “Vertrouw op jouw Smaak” worden vrouwen aangemoedigd te vertrouwen op hun eigen smaak. Crystal Clear is al meer dan 20 jaar op de Nederlandse markt en verkrijgbaar in 15 verschillende smaken en 24 verpakkingen. Het merk was een van de eerste frisdranken zonder suiker en is fors gegroeid de laatste jaren. Inmiddels staat de frisdrank bij 1 van de 4 huishoudens in Nederland op tafel, volgens leverancier Vrumona. Crystal Clear werd in het jaar 2000 van Hero gekocht door Vrumona en is in 20 jaar tijd verzesvoudigd in volume en omzet.  In 2018 nam het volume toe met 9%. Hoewel het merk zich primair richt op vrouwen is maar liefst 40% van de drinkers een man. Nalini Bhagwandin, brandmanager van Crystal Clear over de nieuw campagne: “Wij maken onderscheid in onze kernboodschap. Zo willen we above-the-line de nadruk leggen op het emotionele aspect van het merk, “Vertrouw op jouw Smaak”, en below-the-line, op de winkelvloer, juist meer op de functionele aspecten “Vol van Smaak en toch maar 1 calorie.” Juist die lage calorische waarde is voor veel consumenten een belangrijke argument om het merk te kopen. “Veel consumenten associëren frisdrank met weinig calorieën namelijk niet altijd met een goede smaak. Wij waren een van de eerste frisdranken met lage calorieën met juist een volle smaak”, aldus Bhagwandin. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

#SAMENLUNCHEN campagne steunt cateraars

Catering - Omdat de catering binnen scholen weer opstart en ook kantoren weer medewerkers ontvangen, heeft een aantal bedrijven uit de levensmiddelensector het initiatief genomen tot een gerichte #SAMENLUNCHEN campagne. Met de campagne willen zij de cateringsector een hart onder riem steken en de cateringrestaurants weer vol krijgen.

Lees bericht


Vrumona neemt Butcha kombucha op in portfolio

Frisdranken – Door de toenemende vraag naar bijzondere frisdranken, heeft Vrumona besloten om Butcha kombucha op te nemen in haar portfolio, om zodoende de frisdrank breder toegankelijk te maken. Butcha maakte al onderdeel uit van Sir Joe, de craft soda tak van Vrumona.

Lees bericht

‘Het gaat goed met Pepsi, het merk groeit jaar op jaar’

Interview - Pepsi neemt in Nederland een bijzondere positie in. Eigenaar van het merk is PepsiCo, maar het bedrijf dat Pepsi distribueert is Vrumona. Dat heeft consequenties voor de manier waarop de marketing rondom het merk wordt gedaan. Zo doet PepsiCo alle ‘above-the-line’ communicatie en is Vrumona verantwoordelijk voor de ‘below-the-line’ activatie.

Lees bericht



Vrumona verwijdert één miljard suikerklontjes uit frisdranken

Frisdranken - Vrumona heeft eerder de belofte gedaan goed en gezond drinken voor iedereen mogelijk te maken. Daarom is het bedrijf sinds 2015 bezig om het suikergehalte in haar frisdranken sterk te verminderen. Die missie heeft geleid tot een belangrijk mijlpaal: tot nu toe zijn er één miljard suikerklontjes uit de totale portfolio verdwenen.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid