De Beren past huisstijl aan en wil internationaal


De onthulling van het nieuwe logo van De Beren / Foto bij: De Beren

Formulenieuws - Na de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule van De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds - petrol kleurig - logo met een messing beer. Buitenlandse ambitie speelt een rol bij de vernieuwde uitstraling.

Het nieuwe logo werd tijdens een rebranding event voor franchisenemers en medewerkers gepresenteerd. Niet alleen het vernieuwde logo werd daar getoond, maar in gezelschap van Beren-ambassadeur John De Wolf werd door eigenaar Ad Schaap ook de nieuwe huisstijl gepresenteerd.

Marketing manager Marjolein Mens geeft aan dat het tijd werd om de huisstijl aan te passen: “Het werd tijd om onze huisstijl net zo eigentijds te krijgen als de vestigingen. De focus ligt nu op kwaliteit en dat moet het logo uitstralen.”

Een andere belangrijke reden om huisstijl en logo aan te passen, is volgens Mens, de naderende uitbreiding  naar het buitenland. Hierover kon zei weinig zeggen, behalve dat hierover snel informatie zou volgen.

Bron: De Beren/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Coca-Cola in actie met horecaketen De Beren en het Rode Kruis

Actie – Coca-Cola Nederland heeft de actie ‘Making A Difference’ verlengd met een speciale december-editie. De actie, waarbij gezinnen die het hard nodig hebben, werden verrast met maaltijdvouchers voor lokale horecapartners van het frisdrankmerk, wordt nu ook ingezet voor circa 750 gezinnen die afhankelijk zijn van voedselhulp. De vouchers worden gekocht bij horecaketen De Beren.

Lees bericht








© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid