De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan

Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.
“Veel stellen hebben hun eerste date beleefd aan een tafel bij De Beren. We krijgen regelmatig prachtige verhalen van onze gasten te horen over de liefde die is opgebloeid in één van onze restaurants. Met deze campagne willen we graag iedereen die klaar is voor de volgende stap het perfecte podium geven. We nemen alles van A tot Z voor onze rekening voor het perfecte huwelijksaanzoek. Het enige waar de winnaar zich zorgen om hoeft te maken is dat er ook ‘JA’ wordt gezegd”, aldus Elaine van der Graaff, Content Creative & Social media specialist bij De Beren.
Fles champagne
Iedereen die wel oren heeft naar een geheel verzorgd huwelijksaanzoek, kan zich aanmelden via een inschrijfformulier op de website van De Beren. De gelukkige winnaar kan rekenen op een romantisch diner voor twee - uiteraard met een fles champagne - in een De Beren-restaurant.
Bron: @FoodClicks
Auteur: M.Louws
Gerelateerd nieuws
Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren
Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen
Lees berichtTaste Like Chicken opent eerste kiploze kiprestaurant
Fastfood - Taste Like Chicken (TLC) is het eerste vegan kiprestaurant van Nederland. Het restaurant opent in januari volgend jaar aan de Van Woustraat in Amsterdam. Op het menu staan alle kipklassiekers, maar dan zonder de kip.
Lees berichtKFC opent eerste Haarlemse vestiging
Formulenieuws - Kentucky Fried Chicken (KFC) breidt zijn restaurantformule verder uit met de opening van een filiaal in Haarlem. Het filiaal in het centrum van Schalkwijk is het eerste KFC-restaurant in de gemeente Haarlem, waar het binnenkort ook mogelijk zal zijn om producten te laten thuisbezorgen.
Lees berichtTork brengt verbeterde servetdispensers
Introductie – Tork introduceert een verbeterde servetdispenser voor op tafel en voor de afhaalsector. De beide introducties moeten zorgen voor een meer hygiënische gastervaring en een efficiëntere werkomgeving bij restaurants en franchisenemers.
Lees berichtRestaurant NENI lanceert productlijn voor supermarkten
Foodservice - Het Amsterdamse restaurant NENI ligt vanaf deze week met zes eigen producten in de schappen van elf Albert Heijn-winkels in Amsterdam, Utrecht en Pijnacker. NENI is een restaurant met verschillende vestigingen in Europa waar verse en authentieke oostmediterrane gerechten worden gemaakt.
Lees berichtRecepten winnen voor thuis met game-app van Orangerie De Pol
Restaurant – Orangerie De Pol in Doetinchem heeft een app ontwikkeld waarmee gasten via een game spelenderwijs recepten voor thuis én een amuse in het restaurant kunnen winnen. Deelnemers aan de game moeten zoveel mogelijk ingrediënten snijden om kans te maken op een beloning.
Lees bericht