De Beren zet zich in voor KiKa met De KiKa Burger


V.l.n.r. Lotte, Bram, Anne, Cees en Danique

Actie - Van 1 t/m 30 november 2024 zet De Beren zich in voor KiKa (Stichting Kinderen Kankervrij) met een nieuwe actie: De KiKa Burger. Een burger die volledig is ontworpen door kinderen die zelf in aanraking zijn gekomen met deze ziekte en na intensieve behandelingen zijn genezen.

Voor elke KiKa Burger die er gedurende de maand november wordt verkocht, doneert De Beren €5,- aan KiKa om te helpen in de strijd tegen kinderkanker. Daarnaast kunnen er ook losse donaties worden gedaan via de website. De Beren benadrukt: “Elke bijdrage, hoe klein ook, maakt een groot verschil. Onderzoek naar kanker is helaas nog steeds erg noodzakelijk, dus daar vragen we graag extra aandacht voor.”

Een burger door kinderen bedacht

De KiKa Burger is geen doorsnee burger die op de menukaart te vinden is. Het is een burger met een verhaal, ontworpen door kinderen die zelf met de ziekte kanker te maken hebben gehad. Met een creatieve blik hebben deze kinderen de KiKa Burger bedacht: een zachte brioche bun met twee sappige rundvleesburgers, frisse little gem, de befaamde Berenburgersaus en als verrassing een topping van knapperige Bugles. De burger is verkrijgbaar voor €16,50 bij alle restaurant vestigingen van De Beren.

KiKa heeft al sinds 2002 één doel voor ogen: Ieder kind met kanker genezen. De Beren hoopt met de actie samen met de gasten een mooie bijdrage op te halen voor KiKa.

Bron: De Beren/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Beren bekendste restaurantketen Nederland

Onderzoek - De Beren is de bekendste restaurantketen van Nederland (63%). Verder blijkt dat personen tussen de 18 en 35 jaar de meeste ketens herkennen. De geholpen naamsbekendheid varieert per keten en per leeftijdsgroep. De gegevens zijn afkomstig van  de Nationale Benchmark Restaurantketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 5.100 Nederlanders.

Lees bericht



De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht

Gemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72

Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.

Lees bericht


Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren

Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen

Lees bericht

De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan

Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid