De Graaf Bakeries neemt Tarte-Line Emmen over


Overname – Op 1 juni neemt De Graaf Bakeries B.V. in Spakenburg Tarte-Line in Emmen over. De Graaf Bakeries krijgt er door de overname een derde nationale productielocatie bij en verstevigt haar daarmee haar positie in de markt.

De Graaf Bakeries is gespecialiseerd in het ontwikkelen en produceren van een breed Hollands assortiment gebaksproducten. Ieder jaar bedenken en ontwikkelen specialisten van het bedrijf zo’n 20 innovatieve producten in eigen Bakery Lab. Vorige maand introduceerde het familiebedrijf, als allereerste in Europa, vier soorten verse Mars branded cookies.

Tarte-Line bakt elke dag 80.000 plaatcakes, die direct diepgevroren vanuit Emmen op transport gaan over de hele wereld. Cheesecakes komen daar binnenkort bij. Voor De Graaf Bakeries zorgt het segment voor een verdere uitbreiding en een versteviging van de internationale positie.

Het complete Tarte-Line team blijft betrokken bij het bedrijf.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Bedrijven regelen recordaantal kerstpakketten voor Voedselbanken

Voedselbanken – Unilever gaat samen met de partners Shell, Riedel, Bidfood, Upfield, NIBC, Dr. Oetker en Mars 36.150 kerstpakketten inpakken voor de voedselbank. Dit is het grootste aantal pakketten sinds Unilever negen jaar geleden met deze kerstactie begon. Van 11 tot 18 december zijn honderden medewerkers actief om de pakketten te verzorgen voor de huishoudens die afhankelijk zijn van de voedselbanken in heel Nederland....

Lees bericht


Quality Time wil rendement verbeteren bij leisurebedrijven

Platform - Quality Time is in september als platform van start gegaan om outlets in het leisurekanaal te helpen meer rendement te halen uit hun Food & Beverage-verkopen. Basis vormt het sparen punten op producten van Mars, Pepsico en Haribo, waarmee vervolgens gratis producten van deze merken zijn te bestellen. Het bestellen van gratis producten op basis van een opgebouwde tegoed...

Lees bericht

Mars scherpt marketingcode gericht op kinderen verder aan

Marketing – Mars heeft de marketingcode gericht op kinderen opnieuw aangescherpt en sluit marketing gericht op kinderen onder de twaalf jaar definitief uit. De overtuigingen in de Code zoals die nu worden gehanteerd, zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, inzicht in consumentengedrag en de principes van Mars. Dit laat het bedrijf weten in een persbericht. Uit onderzoek dat Mars liet uitvoeren blijkt...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid