De koek is op: boodschappen bezorgservice Stockon stopt ermee


Bezorging - Online supermarkt Stockon stopt ermee. In februari 2018 begonnen als startup onder de vleugels van PostNL, heeft de bezorgservice de stekker eruit getrokken. ‘We zijn al een tijdje bezig met een investeringsronde, maar het is niet gelukt om de financiering op tijd rond te krijgen. Hierdoor zijn we helaas genoodzaakt om deze beslissing te maken’, zo valt op de website van Stockon te lezen. De initiatiefnemers ‘balen er enorm van’ dat er een einde aan is gekomen, maar willen de afnemers toch ook ‘bedanken voor het vertrouwen, de leveringen die jullie hebben geplaatst en de positieve reacties die we hebben gekregen’. Stockon begon in februari 2018 in Utrecht als startup onder de paraplu van PostNL. Het initiatief hield zich bezig met subscription commerce. Hierbij kunnen consumenten net als bij Picnic eten en drinken bestellen via een app. Opnieuw starten De bezorging werd vanuit een distributiecentrum in Roosendaal verzorgd door PostNL dat iedere dag van de week in tijdsvakken van twee uur leverde. Bij het niet doorgeven van een favoriet tijdvak kon er twee euro extra korting op de bestelling worden verkregen. De boodschappen werden gratis bezorgd, met een besteldrempel van 25 euro. Stockon zegt de komende tijd te gaan bekijken of het mogelijk is om de service opnieuw te starten. Bezorging - Online supermarkt Stockon stopt ermee. In februari 2018 begonnen als startup onder de vleugels van PostNL, heeft de bezorgservice de stekker eruit getrokken. ‘We zijn al een tijdje bezig met een investeringsronde, maar het is niet gelukt om de financiering op tijd rond te krijgen. Hierdoor zijn we helaas genoodzaakt om deze beslissing te maken’, zo valt op de website van Stockon te lezen. De initiatiefnemers ‘balen er enorm van’ dat er een einde aan is gekomen, maar willen de afnemers toch ook ‘bedanken voor het vertrouwen, de leveringen die jullie hebben geplaatst en de positieve reacties die we hebben gekregen’. Stockon begon in februari 2018 in Utrecht als startup onder de paraplu van PostNL. Het initiatief hield zich bezig met subscription commerce. Hierbij kunnen consumenten net als bij Picnic eten en drinken bestellen via een app. Opnieuw starten De bezorging werd vanuit een distributiecentrum in Roosendaal verzorgd door PostNL dat iedere dag van de week in tijdsvakken van twee uur leverde. Bij het niet doorgeven van een favoriet tijdvak kon er twee euro extra korting op de bestelling worden verkregen. De boodschappen werden gratis bezorgd, met een besteldrempel van 25 euro. Stockon zegt de komende tijd te gaan bekijken of het mogelijk is om de service opnieuw te starten.

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid