De Pier krijgt nieuw hamburgerconcept


Horeca – De Foodboulevard op de Scheveningse Pier wordt uitgebreid met een nieuw hamburgerconcept: restaurant Beach Burgers & Beers. In deze nieuwe horecagelegenheid kan de gast zich tegoed doen aan hamburgers, die vernoemd zijn naar alle bekende stranden over de hele wereld, in een’ laidback strandbeleving’ boven zee. Op de kaart staan diverse burgers met klinkende namen zoals een Copacabana burger met huisgemaakte Chipotle mayonaise of een Miami Beach burger met cheddar en pulled pork. Wie vegan wil, kan kiezen voor de Palomino burger van avocado met spinazie en tomatensalsa. Maar niet alleen beach-burgers vullen de kaart. Er kunnen ook hotdogs met uitzicht op de surfers op zee worden gegeten. Foodboulevard De Pier in Scheveningen is de afgelopen jaren geheel gerestyled en voorzien van en foodboulevard, met een eigentijds aanbod van streetfood, restaurants, bars, terrassen en winkels. In november 2016 voegde De Pier daar nog eens vijf luxueuze hotelsuites (zie www.piersuites.nl) aan toe. Ook zijn er op De Pier het hele jaar door festivals, culturele events, markten en muzikale optredens. Het nieuwe burger restaurant is een aanvulling op de al vijf bestaande concepten van De Pier BV: Kibbelking, Veni Vidi Pizza, Bar De Pier, Restaurant Zilt en Health Lab. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Crazy Pianos opent tijdelijke vestiging op De Pier

Attractie – Het populaire horecaconcept Grazy Pianos krijgt begin 2019 tijdens de verbouwing van de vaste locatie op de boulevard een tijdelijke vestiging op de Scheveningse Pier. Op initiatief van De Pier opent Crazy Pianos voor twee maanden haar deuren op de begane grond van het Zuidereiland, onder het motto: ‘De Pier goes Crazy’. Herman Smit, General Manager De Pier bedacht nam...

Lees bericht

Scheveningse Pier is weer winstgevend’

Leisure – De Pier in Scheveningen is weer winstgevend. Niet alleen nemen de bezoekersaantallen fors toe, ook het aantal business events neemt structureel toe. In 2017 viel de omzet ruim 40 procent hoger uit dan het jaar daarvoor. De jaarcijfers werden gedeeld door Herman Smit, general manager bij De Pier. Sinds de heropening van De Pier in de zomer van 2015 gaat het goed...

Lees bericht

Eerste Gin-Tonic-festival van Zuid-Holland: Gin-Tastic

Festival - Tijdens Gin-Tastic op zaterdag 17 en zondag 18 februari staat de gehele Foodboulevard op de Scheveningse Pier in het teken van Gin-Tonic (G&T). De vijftien beste G&T-experts van verschillende - voornamelijk Nederlandse - Gin-merken zijn van de partij. De deelnemende merken organiseren gedurende de twee dagen workshops en tastings waar bezoekers de G&T’s kunnen proeven, de...

Lees bericht

Bouw van vijf Pier Suites in volle gang

Leisure - In navolging van de opening van het grootste terras van Nederland, de Foodboulevard, de Pier Offices én het eerste Reuzenrad boven zee, wordt momenteel op de Pier hard gewerkt aan de oplevering van het volgende project: vijf suites waar naar verwachting half november de eerste overnachting al mogelijk is. Op het Toreneiland van de Scheveningse Pier zijn de...

Lees bericht




© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid