Délifrance Vlissingen integreert Kwalitaria voor take away & delivery


Eigenaar Werner van Damme (l)en zijn partner Jorden Kolditz

Formulenieuws  – Wie trek heeft in een burger, snack of frietje kan vanaf nu bij Délifrance in het centrum van Vlissingen terecht. Sinds vorige week is de cafetariaformule Kwalitaria namelijk geïntegreerd in de broodjeszaak. Door beide formats te combineren hoopt eigenaar Werner van Damme en zijn partner Jorden Kolditz een breder publiek aan te spreken.

Afhalen en bezorgen heeft tijdens de horecabeperkingen een enorme vlucht genomen. Voor een belangrijk deel is die groei blijvend. Vandaar dat de nieuwe combinatie in Vlissingen het accent heeft gelegd op afhaal- en bezorgbestellingen. Kwalitaria en Délifrance werken als samen op veel locaties, maar dit is de eerste locatie waar de Kwalitaria-formule is toegevoegd aan de broodjeszaak.

Meerdere eetmomenten

Volgens het ondernemersduo, dat in 2017 startte met Délifrance, is het toevoegen van de Kwalitaria-formule een mooie aanvulling. “Naast de ochtend en lunch, benutten we nu ook het avondmoment. Gasten kunnen bij ons terecht voor ontbijt, belegde broodjes, burgers, warme maaltijden en friet met een snack. Maar ook voor alleen een kopje koffie of milkshake ben je welkom,” aldus Van Damme. De twee formules passen volgens hem goed bij elkaar. “Beiden staan voor kwaliteitsproducten met een goed verhaal. Zo werken we voor Kwalitaria zoveel mogelijk met duurzaam Hollands vlees, plofkipvrije producten en verse weidemelk.”

Focus op afhalen en bezorgen

De verbouwde locatie richt zich primair op het take-away en delivery-concept en kent als gevolg van die keuze minder zitplaatsen. Ook het assortiment is beperkter dan bij een reguliere locaties van Kwalitaria. Martijn Boone, marketing en sales directeur bij Kwalitaria’s formulehuis FFC: “De wereld is veranderd en de uitbraak van corona heeft de trend van online eten bestellen in een rap tempo versneld. Mensen kiezen meer en meer voor gemak.” De focus van de franchiseorganisatie ligt de komende tijd dan ook op take-away en delivery-locaties.

Bron: FFC/@FoodClicks

De combinatievestiging richt zich voornamelijk op afhalen en bezorgen

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Coffeelovers heeft meest loyale klanten

Onderzoek - Nederlanders bezochten het afgelopen jaar gemiddeld 2,7 keer een koffie- of lunchketen. En gemiddeld keert 84% van die bezoekers binnen een jaar ook weer terug bij de koffie- lunchketen. Bezoekers van Coffeelovers zijn het meest loyaal. Dit blijkt uit Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht




Délifrance introduceert PanItaly kwaliteitsbroden

Introductie - Délifrance heeft het merk PanItaly kwaliteitsbroden geintroduceerd. Het brede en gevarieerde PanItaly assortiment is een perfecte aanvulling voor restaurants, bars, broodjeszaken, hotels, koffiehuizen en zelfs bakkerijketens. De PanItaly broden sluiten aan bij de behoeften van de Foodsector door de vele gebruiksmogelijkheden, de gemakkelijke bereiding en de vele beschikbare online-recepten.

Lees bericht

KHN lanceert het Fastservice Manifest

Actie – Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en zes fastservice-bedrijven hebben de afgelopen maanden gewerkt aan een Fastservice Manifest. Doel is actief bij te dragen aan een gezondere voedselomgeving.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid