Délifrance zet zich opnieuw in voor Opkikkerdagen
_471_471_90.jpeg)
Actie - Délifrance zet zich ook dit jaar weer in voor de ambassadeursdagen van Stichting Opkikker. Aankomend weekend op 2 en 3 april vinden deze plaats in Walibi Holland te Biddinghuizen.
Al jaren werkt Délifrance als belangrijk leverancier van bake off producten mee aan dit initiatief, wat ook jaren geleden ontstaan is. Délifrance wil op die manier haar steentje bijdragen aan het goede doel dat de stichting nastreeft.
Leuke activiteiten
Stichting Opkikker verzorgt sinds 1995 speciale dagen voor gezinnen met een ziek kind. Bedoeling is dat de zorgen rondom de ziekte een keertje naar de achtergrond verdwijnen, door leuke activiteiten te organiseren.
1400 gezinnen
In voorgaande jaren verzorgde Délifrance de lunch, maar deze editie is dat anders. Samen met frisdrankfabrikant Refresco wordt deze editie het koffiemoment in de ochtend verzorgd en de break in de middag.
De Opkikkerdagen worden altijd goed bezocht. Ook dit jaar worden weer zo’n 1400 gezinnen verwacht.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
De Efteling bekendste attractiepark van Nederland
Onderzoek – De Efteling (95%) heeft de hoogste naamsbekendheid van alle attractieparken, dierentuinen en aquaria. Het attractiepark in Kaatsheuvel wordt door maar liefst 71% van de Nederlanders spontaan genoemd, terwijl de gemiddelde geholpen naamsbekendheid binnen deze sector 55% is. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van online onderzoekbureau Multiscope onder bijna 6.000 Nederlanders.
Lees berichtDe broodtrommel verliest terrein in Nederland
Onderzoek - De broodtrommel wordt de afgelopen vijf jaar steeds vaker thuisgelaten. Nederlanders kiezen steeds vaker voor gemak en luxe voor hun lunch, waardoor de oeroude broodtrommelcultuur plaatsmaakt voor het bestellen van een lunch op kantoor of thuis. Die ontwikkeling signaleert Thuisbezorgd op basis van besteldata in het kader van Het Grote Lunch Onderzoek.
Lees berichtCoffeelovers heeft meest loyale klanten
Onderzoek - Nederlanders bezochten het afgelopen jaar gemiddeld 2,7 keer een koffie- of lunchketen. En gemiddeld keert 84% van die bezoekers binnen een jaar ook weer terug bij de koffie- lunchketen. Bezoekers van Coffeelovers zijn het meest loyaal. Dit blijkt uit Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtDélifrance introduceert PanItaly kwaliteitsbroden
Introductie - Délifrance heeft het merk PanItaly kwaliteitsbroden geintroduceerd. Het brede en gevarieerde PanItaly assortiment is een perfecte aanvulling voor restaurants, bars, broodjeszaken, hotels, koffiehuizen en zelfs bakkerijketens. De PanItaly broden sluiten aan bij de behoeften van de Foodsector door de vele gebruiksmogelijkheden, de gemakkelijke bereiding en de vele beschikbare online-recepten.
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtHorecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen
Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...
Lees bericht