Deliveroo wordt partner van de Eredivisie


Bezorgdienst – Deliveroo en de Eredivisie gaan voor het huidige en volgende competitieseizoen samenwerken. Vanaf aanstaande zondag 1 maart wordt op de zogenaamde Super Zondag, met de topwedstrijden PSV - Feyenoord en Ajax - AZ, het maaltijdbezorgplatform de ‘Official Food Delivery Partner’ van de Eredivisie.

Voor beide partijen is de samenwerking logisch omdat voetbaluitzendingen in het weekend geschikte momenten zijn om maaltijden thuis te laten bezorgen. Voor Deliveroo is de samenwerking helemaal logisch omdat die bezorgdienst al overeenkomsten heeft met organisaties van buitenlandse voetbalcompetities en -clubs als de FA Cup (UK), La Liga (Spanje), FIGC (Italië) en Paris Saint-Germain (Frankrijk).

Voetbalgerechten

Deliveroo wil samen met partners als KFC en Buger King, maar ook lokale aanbieders, kijken of er speciale ‘voetbalgerechten’ zijn samen te stellen. Daaraan kunnen dan ook acties worden verbonden voor gratis tickets voor Eredivisie-wedstrijden. Deliveroo ziet in de samenwerking een duidelijk versterking van het eigen imago. Om dit naar buiten uit te dragen wordt de samenwerking op tassen en kleding van de bezorgers geuit. Ook in de reclames van Deliveroo wordt de samenwerking zichtbaar.

Springplank

Deliveroo ziet de samenwerking met de Eredivisie ook als mooie springplank om de bezorgdiensten in een aantal plaatsen uit te breiden. Deliveroo wordt, naast onder andere hoofdsponsor KPN en de maatschappelijke partner Vriendenloterij, de zevende officiële partner van de Eredivisie.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Deliveroo gaat restaurants binnen één dag betalen

Bezorgdienst – Vanaf vandaag gaat bezorgdienst Deliveroo de aangesloten restauranteigenaren binnen één dag betalen. Met de nieuwe service zorgt de bezorgdienst er voor dat de eigenaren het geld dat ze verdiend hebben via de leveringen van maaltijden al binnen één dag op hun rekening krijgen.

Lees bericht


Vegetarische bezorgmaaltijden worden steeds populairder

Bezorgmaaltijden – Er worden steeds vaker vegetarische gerechten besteld. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van afgelopen twee jaren waarin de Week Zonder Vlees plaatsvond, bekeek het bedrijf het aantal vegetarische bestellingen rondom de campagneweek en ook welke vegetarische bezorgmaaltijden in Nederland favoriet zijn.

Lees bericht

Deliveroo wil landelijk doorgroeien in 2020

Bezorgdienst - Deliveroo zet dit jaar in op landelijke groei en start met de uitbreiding naar drie nieuwe steden. Vanaf maart is het maaltijdplatform in Maastricht, Apeldoorn en Enschede beschikbaar. Aan het einde van 2020 wil Deliveroo een groei van 20% in het restaurantaanbod realiseren op het platform en 5.8 miljoen Nederlanders de mogelijkheid bieden om eten te bestellen via het platform.

Lees bericht


Kip het meest populair bij Brabanders met carnaval

Bezorgmarkt – Carnaval vieren maakt hongerig en dat ziet bezorgdienst Deliveroo in de cijfers; een stijging van twintig procent in de bestellingen, terwijl dat in de rest van het land slechts vijf procent is. Uit die cijfers blijkt ook dat kip het meest populair is bij de carnavalsvierders in Brabant.

Lees bericht

FEBO opent tijdelijk ‘Valentijnsdag’-restaurant Maison FEBO

Formulenieuws - De FEBO op het Amsterdamse Stadionplein wordt speciaal voor Valentijnsdag omgetoverd tot romantisch restaurant. Maison FEBO is een ode aan de eerste vestiging die grondlegger Johan Izaäk de Borst in 1941 startte. Om hem te eren is ook een receptuur van hem ingezet waardoor de chocoladebitterbal weer verkrijgbaar is.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid