Dijana Cicak marketing director bij La Place


Benoeming - Dijana Cicak start per 1 juni a.s. als marketing director van foodserviceformule La Place. De afgelopen maanden was zij al op interimbasis actief betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Met de komst van Dijana Cicak (44) wil La Place doelgericht verder bouwen aan het horecamerk.  Frank Wubben, de recent aangestelde managing director bij La Place: “Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst.” Marketingprofessional Dijana Cicak bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold. De afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands. Bron: @FoodClicks Benoeming - Dijana Cicak start per 1 juni a.s. als marketing director van foodserviceformule La Place. De afgelopen maanden was zij al op interimbasis actief betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Met de komst van Dijana Cicak (44) wil La Place doelgericht verder bouwen aan het horecamerk.  Frank Wubben, de recent aangestelde managing director bij La Place: “Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst.” Marketingprofessional Dijana Cicak bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold. De afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groei La Place helpt Jumbo doorbreken omzetgrens van €10 miljard

Formulenieuws - Jumbo ligt nog steeds op koers om de grens van 10 miljard euro omzet te doorbreken. De groei in omzet van de La Place-restaurants, zit na  de coronasluitingen weer aardig in de lift en kan daarbij helpen. Daarnaast zet Jumbo als het gaat om de online-bestellingens en de La Place-restaurants volop in op bezorging.

Lees bericht


Valora Food Service Duitsland vergroot slagkracht management

Benoeming –  Valora Food Service Duitsland, het moederbedrijf van onder andere de BackWerk-formule, breidt het management uit met twee nieuwe leden. Dick de Vilder treedt toe en krijgt de algehele verantwoordelijkheid voor de BackWerk formule en Angelo Mans zal verantwoordelijk worden voor alle product gerelateerde zaken, van productontwikkeling tot supply chain management.

Lees bericht

La Place breidt thuisbezorging uit met Uber Eats

Formulenieuws – Na Thuisbezorgd.nl gaat La Place de thuisbezorging verder uitbreiden met Uber Eats. Voortaan is het mogelijk om alle producten en gerechten van La Place via het online bestelplatform Ubereats.com of de Uber Eats-app thuisbezorgd te krijgen.

Lees bericht




Jumbo scherpt strategie aan en vernieuwt topstructuur

Formulenieuws - Op basis van een uitgebreide strategische analyse heeft Koninklijke Jumbo Food Groep haar nieuwe Meerjarenplan geïntroduceerd met daarin een aanscherping van de koers. De nieuwe strategie is erop gericht de sterke positie van Jumbo verder uit te bouwen in zowel de winkels als online. Tegelijkertijd past het bedrijf haar topstructuur aan. Dat meldt de supermarktketen donderdag in...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid