Directie FFC neemt belang in eigen bedrijf


Fastservice - De directieleden van FFC hebben een belang genomen in de eigen organisatie. Gelijktijdig is een aantal organisatiewijzigingen doorgevoerd. Zo zal Joep Leemans de rol van Algemeen Directeur op zich nemen in de nieuwe directie. Martijn Boone wordt Marketing & Sales Directeur en Leonardo Hopstaken krijgt de functie van Directeur Finance, HR en Legal. Rogier Janssen, die al enige maanden verantwoordelijk is voor alle operationele zaken als Franchise Manager, blijft die taak vervullen. Daarnaast is Taco Janssen binnen de organisatie aangesteld als Sales Manager New Business. Taco Janssen komt vanuit de eigen organisatie en was voorheen franchise consultant in het oosten en noorden van het land. De sales organisatie is verder uitgebreid met Ricardo Stroes als coördinator Recruitment en Petra Smit voor vastgoed zaken. Om alle verzamelde data binnen FFC goed te stroomlijnen voor de formules Kwalitaria en Délifrance is een nieuwe afdeling opgezet. Wouter Krupe zal als Digital manager de nieuwe afdeling gaan vormgeven en heeft daarbij ondersteuning van twee nieuwe collega’s: Koen Figee (junior e-commerce marketeer) en Jimco van Elteren (Business Analist). Ook aan de merken portfolio is hard gewerkt. Diana Vredeveld is deze zomer gestart als Brand Manager voor Délifrance. Diana heeft een achtergrond in food als winkelmanager en marketeer bij NS Retail en marketeer bij Intratuin. Tot slot is Fleur Wolterman aangesteld als content marketeer. Bron: FFC Fastservice - De directieleden van FFC hebben een belang genomen in de eigen organisatie. Gelijktijdig is een aantal organisatiewijzigingen doorgevoerd. Zo zal Joep Leemans de rol van Algemeen Directeur op zich nemen in de nieuwe directie. Martijn Boone wordt Marketing & Sales Directeur en Leonardo Hopstaken krijgt de functie van Directeur Finance, HR en Legal. Rogier Janssen, die al enige maanden verantwoordelijk is voor alle operationele zaken als Franchise Manager, blijft die taak vervullen. Daarnaast is Taco Janssen binnen de organisatie aangesteld als Sales Manager New Business. Taco Janssen komt vanuit de eigen organisatie en was voorheen franchise consultant in het oosten en noorden van het land. De sales organisatie is verder uitgebreid met Ricardo Stroes als coördinator Recruitment en Petra Smit voor vastgoed zaken. Om alle verzamelde data binnen FFC goed te stroomlijnen voor de formules Kwalitaria en Délifrance is een nieuwe afdeling opgezet. Wouter Krupe zal als Digital manager de nieuwe afdeling gaan vormgeven en heeft daarbij ondersteuning van twee nieuwe collega’s: Koen Figee (junior e-commerce marketeer) en Jimco van Elteren (Business Analist). Ook aan de merken portfolio is hard gewerkt. Diana Vredeveld is deze zomer gestart als Brand Manager voor Délifrance. Diana heeft een achtergrond in food als winkelmanager en marketeer bij NS Retail en marketeer bij Intratuin. Tot slot is Fleur Wolterman aangesteld als content marketeer. Bron: FFC

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Cafetariaformule Kwalitaria ziet vega aandeel groeien

Formulenieuws – De vraag naar vegetarisch groeit nog steeds, merkt ook Kwalitaria. En daarmee groeit ook het aanbod van de cafetariaformule. De ruim 135 vestigingen hebben een steeds uitgebreider vega assortiment met onder andere burgers, snacks en friet specials.

Lees bericht

Kwalitaria’s pop-up store Vegataria sluit de deuren

Formulenieuws - Vegataria, het volledige vegetarische cafetaria van Kwalitaria, sluit per 1 december de deuren. De pop-upstore in Groningen, die sinds afgelopen zomer open was, kende het assortiment van een Kwalitaria maar dan 100% vegetarisch. De ‘vega snack stek’, zoals Vegataria zichzelf presenteerde, werd positief ontvangen, maar kende toch onvoldoende klanten.

Lees bericht

Kwalitaria Prinsenland verkozen tot Kwalitaria van het Jaar

Formulenieuws - Kwalitaria Prinsenland uit Rotterdam mag zich een jaar lang Kwalitaria van het Jaar noemen. Na beoordelingen van een vakjury, mystery visits en een stemronde, werd tijdens de jaarlijkse Ondernemersdag van de cafetariaformule de winnende vestiging van 2023 bekend gemaakt. Trotse ondernemer Gianmarco Tutone nam de gouden bezorgfiets en wisseltrofee in ontvangst.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid