Diviande en Zandbergen introduceren hybride productlijn FiftyFifty


Introductie - Jan Zandbergen en Diviande in Veenendaal hebben hun assortiment uitgebreid met een nieuwe hybride productlijn: FiftyFifty. De producten bestaan voor vijftig procent uit vlees en voor vijftig procent uit groente. Volgens Zandbergen/Diviande is de nieuwe productlijn bedoeld  voor de consument die een balans zoekt tussen genieten, gezondheid en duurzaamheid. Maar de productlijn kan volgens het bedrijf ook uitkomst bieden voor kinderen die moeite hebben met het eten van groente. Het hybride vers assortiment van FiftyFifty moet een bijdrage leveren aan het verkleinen van de kloof tussen enerzijds vlees en anderzijds vegetarische producten. Volgens de producent is het ook een alternatief voor de flexitariër, consumenten die niet altijd vlees willen eten. Ook voor kinderen die niet van groente houden, kan FiftyFifty een oplossing zijn. Kinderen eten namelijk niet alleen 50% meer groente, maar leren met FiftyFifty ook een grotere variatie aan verschillende groenten kennen. Voor het totale assortiment van FiftyFifty worden namelijk meer dan 15 groentesoorten gebruikt. Momenteel bestaat het assortiment uit 12 verschillende producten, waaronder een Boon-stam, Bretonse Schnitzel, Champignon Schnitzel, Koteletto, Burger - Italian style en Burger - Mexican style. Bron: @FoodClicks Introductie - Jan Zandbergen en Diviande in Veenendaal hebben hun assortiment uitgebreid met een nieuwe hybride productlijn: FiftyFifty. De producten bestaan voor vijftig procent uit vlees en voor vijftig procent uit groente. Volgens Zandbergen/Diviande is de nieuwe productlijn bedoeld  voor de consument die een balans zoekt tussen genieten, gezondheid en duurzaamheid. Maar de productlijn kan volgens het bedrijf ook uitkomst bieden voor kinderen die moeite hebben met het eten van groente. Het hybride vers assortiment van FiftyFifty moet een bijdrage leveren aan het verkleinen van de kloof tussen enerzijds vlees en anderzijds vegetarische producten. Volgens de producent is het ook een alternatief voor de flexitariër, consumenten die niet altijd vlees willen eten. Ook voor kinderen die niet van groente houden, kan FiftyFifty een oplossing zijn. Kinderen eten namelijk niet alleen 50% meer groente, maar leren met FiftyFifty ook een grotere variatie aan verschillende groenten kennen. Voor het totale assortiment van FiftyFifty worden namelijk meer dan 15 groentesoorten gebruikt. Momenteel bestaat het assortiment uit 12 verschillende producten, waaronder een Boon-stam, Bretonse Schnitzel, Champignon Schnitzel, Koteletto, Burger - Italian style en Burger - Mexican style. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Diviande wint Innovatie Publieksprijs Regio FoodValley

Verkiezing - Diviande heeft onlangs de Publieksprijs van Regio FoodValley ontvangen. Het concept van Diviande, waarbij restvlees van duurzame Kipster hanen en leghennen wordt gebruikt voor de productie van gezonde ‘hybride’ roerbakreepjes, overtuigde het publiek om voor deze innovatie te kiezen.

Lees bericht






Future Food Group lanceert merk PLNT

Introductie - Future Food Group in Oss heeft een eigen merk ontwikkeld. Het bedrijf zet onder de naam PLNT een uitgebreide lijn vleesvervangers op de markt. De producten variëren van vegetarische kipreepjes tot plantaardig broodbeleg en zijn zowel in bulk als in stuks verpakking beschikbaar.

Lees bericht

Moving Mountains brengt No-Pork burger

Introductie - Moving Mountains, bekend van plantaardige burgers en hot dogs, heeft na de recentelijke introductie van de sausage nu ook de No-Pork Burger op de markt gebracht. De No-Pork Burger is het alternatief voor een varkensburger. Op de Horecava konden de foodprofessionals al kennismaken met dit nieuwe veganistische product. Moving Mountains heeft met de NO-Pork Burger voor de meeste,...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid