Domino’s en Ben & Jerry’s houden zoektocht naar ‘mooiste pizza-plek’


Promoties - Pizzaketen Domino’s en ijsmerk Ben & Jerry’s houden een gezamenlijke zoektocht naar de mooiste plek om in Nederland van pizza te genieten. In de campagne wordt door middel van een fotowedstrijd de mooiste pizzaplek van Nederland bepaald. Deelnemers kunnen op www.demooistepizzaplek.nl een foto van hun favoriete pizzaplek plaatsen. Op een grote landkaart van Nederland zijn punten te zien waar mensen hun mooiste pizzaplek hebben gemarkeerd en gefotografeerd. De ingezonden foto’s zijn via deze kaart te zien en op de foto’s kan worden gestemd. Iedere week, vier weken lang, wordt de mooiste pizzaplek van de week gekozen en de weekwinnaar ontvangt een Ben & Jerry’s en Domino’s pakket en gratis pizza. Na vier weken wint degene met de meeste stemmen het pakket plus een jaar lang iedere week gratis pizza. Domino’s Pizza telt wereldwijd ruim 12.000 locaties in meer dan 70 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels 215 vestigingen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Drie nieuwe vegetarische pizza’s bij Domino’s

Formulenieuws – Domino’s komt met drie nieuwe vegetarische pizza’s. De vraag naar vegetarische is zo groot dat het assortiment verder wordt uitgebreid. Domino’s bakte in 2019 4 miljoen vegetarische en veganistische pizza’s. De drie vegetarische pizza’s die Domino’s nu aan het menu toevoegt zijn  ‘de Veggi Pesto Pollo’, ‘Veggi chicken tropicana’ en de ‘Veggi shoarma’. De ‘Veggi...

Lees bericht

‘Fastservice, toerisme en thuisbezorging drivers achter foodservicegroei’

Marktonderzoek - De drivers achter de groei van foodservice zijn fastservice, toerisme en thuisbezorging. Dat blijkt uit de Out-of-Home Shopper Monitor van More2market van Rien de Koning en Uitgeverij Footprint, de uitgeverij van @FoodClicks. Tijdens een omlangs gehouden presentatie blijkt dat de fastservicesector voornamelijk wordt getrokken door twee formules, te weten restaurantketen McDonald’s en pizzaketen Domino’s. Beide...

Lees bericht

McDonald’s verstevigt koppositie in fastservice

Analyse - McDonalds heeft in 2018 zijn koppositie in absolute zin verder zien verstevigen met een zeer sterke omzetgroei op jaarbasis (t.o.v. 2017) van +10%. Daarmee doet de hamburgerketen er nog een schepje bovenop ten opzichte van de gemiddelde groei van 7% over de afgelopen 5 jaar tot een omzet van 896 miljoen euro. McDonalds is nu ruim 700 miljoen groter dan de nummer 2 in...

Lees bericht

Ben & Jerry introduceert ‘Slices On The Dough’

Introductie – Geen potje Ben & Jerry-ijs, maar een snack on the go. Het ijsmerk introduceert Slices de ‘ijssnack’On the Dough. Fabrikant Unilever omschrijft het zelf als een 'slice’ ijs gesneden uit het midden van een Ben & Jerry pot. In een zoektocht naar nieuwe smaken werd pindakaas gecombineerd met karamel-ijs en swirls van chocolade koekjes. Het geheel werd omhuld met pure...

Lees bericht


Domino’s ziet groei van 300% in lunchbestellingen

Formulenieuws - Pizza-keten Domino’s realiseerde de afgelopen vijf - met inmiddels 270 winkels - een groei van 300% in het aantal lunchorders. Het merendeel van deze orders is afhaal. Domino’s verwacht dat deze trend zich de komende jaren alleen nog maar sterker zal ontwikkelen. Mede door de sterke groei van het aantal lunchorders heeft de pizzaketen ook meerdere locaties met...

Lees bericht

FSIN: ‘Groei buitenhuis-consumptie dit jaar +4,9%’

Marktcijfers - De Nederlandse consument heeft vertrouwen in de economie. Hij heeft zijn hand duidelijk van de knip gehaald. Gedreven door de behoefte aan gemak, tijdwinst en beleving eet hij vaker buiten de deur. Dat blijkt uit cijfers die het Foodservice Instituut Nederland (FSIN) tijdens de Horecava bekend maakt. De omzet in de Out of Homemarkt steeg door het stijgende...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid