Dommelsch introduceert ‘het pilsjasje’


Gimmick –Speciaal voor de pilsliefhebbers introduceert Dommelsch een grappige gimmick: het Pilsjasje. Het jasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener én zakje voor een borrelhap in één. Het jasje biedt in die zin alle basics die iemand nodig heeft om te genieten van een koud pilsje, mét of zonder alcohol. Volgens brouwerij Dommelsch ideaal voor de lange zomeravonden op het terras of op de camping. De lancering van het Pilsjasje verwijst naar de nieuwe merkuitstraling die het eeuwenoude biermerk onlangs heeft gepresenteerd. Ook alcoholvrije bierdrinkers kunnen het Pilsjasje met trots dragen: Dommelsch heeft haar assortiment sindskort uitgebreid met een 0.0% variant, waardoorhet Pilsjasje draagbaar is voor iedereen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Sjors van Drie in managementteam AB InBev

Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Lees bericht

Bud past ‘Whassup’ commercial aan

Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.

Lees bericht



Verschillende acties Grolsch om horeca te helpen

Actie – Bierbrouwer Grolsch zet verschillende acties in om de getroffen horecabedrijven te helpen. Zo start de brouwer als partner van #helpdehoreca met de verkoop een speciaal Oranje Blik waarmee consumenten waardebonnen kunnen winnen die straks zijn te besteden in de horeca, wordt opgehaald bier verwerkt tot veevoer en organiseert het Live Sessies in lege horecazaken waarbij kijkers worden aangespoord te...

Lees bericht

Grolsch gaat bier aan huis leveren

Bierbrouwer – Bierbrouwer Grolsch gaat vanaf donderdag 2 april tijdelijk bier aan huis leveren. Vooralsnog uitsluitend in het oosten van Nederland, waar de brouwer is gevestigd. In diverse media geeft de brouwer echter aan de bezorging ook elders in het land te kunnen verzorgen. Grolsch geeft aan dat het plan van thuisbezorgen uit ‘nood’ is geboren. Door de coronamaatregelen liggen veel werkzaamheden...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid