Eberhardjes via QSTA verkrijgbaar door heel Nederland
_1080_720_90.jpg)
Bezorgdienst - QSTA, het online platform voor foodprofessionals, kondigt een samenwerking aan met de Eberhardjes, de iconische koekjes van Amsterdam. Deze samenwerking heeft als doel de distributie van de Eberhardjes landelijk uit te breiden.
De Eberhardjes, hartvormige koekjes vernoemd naar oud-burgemeester Eberhard van der Laan, staan symbool voor verbinding en liefde voor de stad. Het keurmerk Amsterdam Made, dat de koekjes dragen, benadrukt hun lokale karakter. Met de drie banen en drie andreaskruisen van het stadswapen van Amsterdam op elk koekje, hebben de Eberhardjes een bijzondere betekenis voor zowel Amsterdammers als bezoekers van de stad.
'Zorg goed voor onze stad en voor elkaar' is de boodschap die de Eberhardjes uitdragen. De nettowinst van de Eberhardjes gaat via Stichting Hart voor je stad naar verbindende initiatieven van Amsterdammers voor Amsterdammers. Samen met ondernemers, bezoekers en bewoners wil Team Eberhardjes het succes van het Eberhardje de komende jaren doen groeien. Zo ontstaat er een duurzame inkomstenbron die bijdraagt aan een socialer en leefbaarder Amsterdam. “De samenwerking met QSTA is een professionele stap in de organisatie om zo de distributie van onze Eberhardjes naar retailers landelijk mogelijk te maken. Deze koekjes zijn niet alleen een heerlijke traktatie, maar ook een manier om de verbondenheid en liefde voor Amsterdam te delen. Hoe meer ondernemers de Eberhardjes verkopen, hoe groter het succes dat we met de stad kunnen delen”, aldus de initiatiefnemers Ineke Kuiper en Résalieke Vlieger achter de Eberhardjes.
Stichting Hart
De Eberhardjes zijn bedoeld voor iedereen met een hart voor Amsterdam. De jaarlijkse giften van Stichting Hart voor je stad worden verdeeld onder projecten die raken aan de thema’s die Van der Laan ook aan het hart gingen, zoals het gesprek aangaan, actieve verbinding tussen mensen, samenwerking tussen ondernemers en bewoners voor de leefbaarheid van de buurt, en oog hebben voor achterblijvers bij vernieuwing en verbetering van de eigen buurt. Dit doet de stichting onder andere via Mensen Maken Amsterdam.
Bron: QSTA/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eberhardjes verbinden Amsterdam tijdens jubileumjaar
Actie – Eberhardjes, - de koekjes die vernoemd zijn naar voormalig burgemeester Eberhard van der Laan, krijgen een prominente rol in de viering van het jubileumjaar waarin Amsterdam 750 jaar bestaat. De koekjes die bedoeld zijn om verbinding aan te gaan in Amsterdam worden op diverse plaatsen aangeboden en krijgen een speciale verpakking.
Lees berichtBFG Warehousing gaat verder onder de naam QSTA
Fusie - BFG Warehousing, een speler in de logistieke foodsector, gaat fuseren met QSTA, een online versmarkt voor foodprofessionals. Het samengaan van beide bedrijven markeert een nieuwe fase, die hun krachten op deze manier bundelen om een nog breder scala aan diensten aan te kunnen bieden.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtFoodplatform QSTA en databeheerder Foodbyte fuseren
Samenvoeging – Databeheerbedrijf Foodbyte en online foodplatform QSTA in Rotterdam zijn per 1 maart jl. samengevoegd. De bedrijven zetten hun gezamenlijke activiteiten voort onder de naam QSTA. Dankzij de samenvoeging wil het nieuwe QSTA verder voorop lopen in de foodwereld als het gaat om het verwerken en publiceren van fooddata.
Lees berichtCrunchi wint verkiezing QSTA Favoriet 2023
Verkiezing - Crunchi is verkozen tot de QSTA Favoriet 2023. Het gerecht van zoeteaardappelwedges wist de harten van de stemmers te veroveren en zo het meest favoriete merk te worden van de online versmarkt.
Lees berichtAmsterdamse terrasprijzen opnieuw in middenmoot Europa
Onderzoek – Amsterdam is in Europa een middenmoter wanneer het gaat om horecaprijzen op het terras. Voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 rosé) ben je in onze hoofdstad €45,80 kwijt. Dit is fors minder dan Oslo, dat dit jaar wederom de duurste terrasstad in Europa is met een gemiddelde terrasprijs van €69.91. Budapest blijft het voordeligst, in vergelijking met Oslo...
Lees bericht