Fabienne Jungerhans nieuwe Sales & Marketing Manager bij Join Program
Benoeming - Fabienne Jungerhans (36) start per 11 mei als Sales & Marketing Manager bij cateraar Join Program. Jungerhans zal niet alleen met beide oprichters de commerciële strategie gaan bepalen en processen optimaliseren, maar tevens zal zij samen met het sales-en marketingteam de ‘disruptieve food movement’ over Nederland gaan uitrollen.
Jungerhans heeft ruim 13 jaar commerciële ervaring in marketing & reclame, waaronder als Client Service Director bij bureauplatform Candid en de laatste 2,5 jaar als Agency Lead van creative agency Havana Harbor (nu Positive). Maurits Tofohr, directeur en co-founder van Join Program: “Fabienne is een waardevolle aanwinst voor Join Program. Haar ervaring en professionaliteit zijn van grote toegevoegde waarde bij het realiseren van onze ambities om de positie van Join Program op de markt te versterken. Naast de komst van Fabienne zal mijn compagnon, co-founder Jan Willem van de Sande, het salesteam versterken om de gewenste groei van de organisatie te gaan bereiken. Samen met Fabienne en Jan Willem gaan we de regels van bedrijfscatering herschrijven.”
Join Program
Join Program is de toekomst van bedrijfscatering. Het kenmerkt zich door smaak en gemak met technologie te combineren. In 2019 ontstaan uit creative hospitality agency Powerplant voelden oprichters Jan Willem van de Sande en Maurits Tofohr de behoefte om een nieuw foodconcept neer te zetten in kantoren. Het foodconcept van Join Program geeft, volgens de oprichters, een nieuwe invulling aan de bedrijfslunch, doordat medewerkers van tevoren via de app hun menukeuzes en persoonlijke voorkeuren voor de restaurantwaardige lunchgerechten kunnen doorgeven voor alleen de dagen die ze op kantoor werken.
Bron: Join Program/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
GoodLife start programma ‘Meer Smaak, Minder Vlees’
Actie – GoodLife Foods wil samen met haar foodservicepartners stappen zetten in duurzamere maaltijden en duurzamer uit eten gaan. Het bedrijf heeft daarvoor het programma 'Meer Smaak, Minder Vlees' ontwikkeld, een nieuw initiatief om de impact van maaltijden en uit eten gaan te verkleinen.
Lees berichtAppetijt onderdeel van Meinders Catering
Overname – Vanaf 1 september wordt Appetijt Natuurvoeding & Gezondheid onderdeel van Meinders Catering. Dat laat het cateringbedrijf in Badhoevedorp weten.
Lees berichtVerkoop vleesvervangers cateraars en horeca verdubbeld
Analyse - Plantaardige zuivel en vleesvervangers zijn in de afgelopen twee jaar fors gegroeid binnen foodservice. De totale verkoop van vleesvervangers aan catering en horeca is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld, zo laat ProVeg Nederland weten op basis van cijfers van Foodstep. Met name zuivel werd minder verkocht.
Lees berichtDe Eetgemak Groep en TotaalVERS bundelen krachten
Samenwerking – Maaltijdenproducent De Eetgemak Groep en TotaalVERS, gespecialiseerd in het leveren van een totaalpakket aan eten en drinken, bundelen hun krachten. Doel van de samenwerking is de dienstverlening naar afnemers verder verbeteren.
Lees berichtSodexo streeft naar 33% plantaardig in 2025
Catering - In 2025 is minimaal 33% van de gerechten in Sodexo bedrijfsrestaurants volledig plantaardig. Dat laat de cateraar weten. Het is een van de kortetermijndoelen die onderdeel uitmaken van het internationale doel om in 2040 volledig klimaatneutraal te zijn.
Lees berichtHoreca Kassasysteem Mr. Winston wil internationaal groeien
Kassasystemen - Het Tilburgse bedrijf Mr. Winston heeft een investering van 600.000 euro opgehaald bij angel investors, waaronder Collin Crowdfund CEO Jeroen ter Huurne. Met het geld wil het in Nederland snelgroeiende horeca kassasysteem ook internationaal voet aan de grond krijgen.
Lees bericht