Ferrero en OLA komen met KINDER Ice Cream


Samenwerking – Het Italiaanse chocoladebedrijf Ferrero en Unilevers ijstak OLA hebben elkaar gevonden in een viertal verschillende KINDER Ice Cream-ijsjes. De ijsjes, gebaseerd op de KINDER chocoladeproducten, zijn vanaf 11 maart beschikbaar in verschillende out of homelocaties, zoals pretparken, bioscopen en tankstations en supermarkten. Na een veelbelovende introductie in onder meer Frankrijk en Duitsland, komen de ijsvarianten nu naar Nederland. ‘KINDER staat als merk bij veel mensen symbool voor nostalgie; bijna iedereen in Nederland is opgegroeid met KINDER Surprise en KINDER reepjes,’ laat Maayke Brouwer, Brand Manager Ice Cream Innovations. ‘Nu kunnen mensen straks ook genieten van KINDER-producten als ijsje’. Vier varianten De vier ijsjes, die in Nederland gaan verschijnen, zijn de  Bueno Cone, de Cream Bar, de Stick en de Sandwich. De Cone bestaat uit hazelnootijs met een kern van melkchocoladesaus, met een hazelnoot-choco-laag in een hoorntje met choco-tip; De Bueno Bar lijkt het meest op de KINDER Bueno reep, maar dan als ijsje; de Stick bestaat uit melkijs, gemaakt met verse melk en omhuld met melkchocolade en tot slot de Sandwich bestaat uit ijs, die tussen twee koekjes gemaakt van vijf granen is verpakt. De KINDER Bueno Icecream Bar is vanaf 11 maart exclusief verkrijgbaar in verschillende out-of-home locaties, zoals pretparken, bioscopen en tankstations en de Cone en Stick zijn vanaf die datum te vinden in zowel de supermarkten als in out-of-homelocaties. Alleen de Sandwich is uitsluitend verkrijgbaar in het supermarktkanaal. Bron: @FoodClicks Samenwerking – Het Italiaanse chocoladebedrijf Ferrero en Unilevers ijstak OLA hebben elkaar gevonden in een viertal verschillende KINDER Ice Cream-ijsjes. De ijsjes, gebaseerd op de KINDER chocoladeproducten, zijn vanaf 11 maart beschikbaar in verschillende out of homelocaties, zoals pretparken, bioscopen en tankstations en supermarkten. Na een veelbelovende introductie in onder meer Frankrijk en Duitsland, komen de ijsvarianten nu naar Nederland. ‘KINDER staat als merk bij veel mensen symbool voor nostalgie; bijna iedereen in Nederland is opgegroeid met KINDER Surprise en KINDER reepjes,’ laat Maayke Brouwer, Brand Manager Ice Cream Innovations. ‘Nu kunnen mensen straks ook genieten van KINDER-producten als ijsje’. Vier varianten De vier ijsjes, die in Nederland gaan verschijnen, zijn de  Bueno Cone, de Cream Bar, de Stick en de Sandwich. De Cone bestaat uit hazelnootijs met een kern van melkchocoladesaus, met een hazelnoot-choco-laag in een hoorntje met choco-tip; De Bueno Bar lijkt het meest op de KINDER Bueno reep, maar dan als ijsje; de Stick bestaat uit melkijs, gemaakt met verse melk en omhuld met melkchocolade en tot slot de Sandwich bestaat uit ijs, die tussen twee koekjes gemaakt van vijf granen is verpakt. De KINDER Bueno Icecream Bar is vanaf 11 maart exclusief verkrijgbaar in verschillende out-of-home locaties, zoals pretparken, bioscopen en tankstations en de Cone en Stick zijn vanaf die datum te vinden in zowel de supermarkten als in out-of-homelocaties. Alleen de Sandwich is uitsluitend verkrijgbaar in het supermarktkanaal. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Unilever haalt mijlpaal van 1 miljoen geredde producten

Voedselverspilling  – De samenwerking tussen Unilever en Too Good To Go tegen voedselverspilling heeft in twee jaar tijd 1 miljoen producten gered. Deze mijlpaal werd bereikt met het aanbieden van magic boxen, een verrassingspakket met producten die tegen de ‘ten minste houdbaar tot-datum' (THT) zitten, die via de Too Good To Go-app worden aangeboden. Eind 2022 introduceerden beide partijen ook de mogelijkheid om...

Lees bericht






Unilever zet volgende stap tegen voedselverspilling

Voedselverspilling – Too Good To Go en Unilever zetten de volgende stap in de strijd tegen voedselverspilling. Voortaan is het mogelijk om via de Too Good To Go app een pakket met producten van onder andere Unox, Knorr, Calvé en Conimex thuis te laten bezorgen, direct van de maker naar de consument. Dat betekent ook voor Too Good To Go nieuwe...

Lees bericht

Unilever geeft drie meest favoriete terrassen investeringsbudget

Verkiezing - Eeterij ‘t Wagenhuis uit Nieuw-Vossemeer, Grand Café De Dominee uit Oldenzaal en Strandpaviljoen Pier 7 uit Vlissingen zijn met hun respectievelijke 1e, 2e en 3e plaats de meest favoriete terrassen van Nederland. De winnende horecazaken gaan naar huis met forse prijzen, namelijk een investeringsbudget van respectievelijk 100.000, 50.000 en 30.000 euro.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid