FNV: Online supermarkt Picnic verspreidt nepnieuws

Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Picnic-klant kiest vaker eiwitrijke producten in 2024
Analyse – Magere kwark, vanillekwark en kipfilet in blokjes behoorden over 2024 tot de snelste stijgers op de boodschappenlijstjes van Picnic-klanten. Daarmee blijkt dat het eiwitrijke eten steeds populairder wordt. Ook bij de online supermarkt.
Lees berichtPicnic wordt sponsor van wielerploeg Team Picnic PostNL
Sponsoring – Online supermarkt Picnic wordt de eerste titelpartner van wielerploeg Team Picnic PostNL. Met deze verbintenis gaat de websuper voor het eerst in zijn bestaan een sportploeg ondersteunen.
Lees berichtKHN bereikt akkoord over nieuwe Horeca-cao
Personeel - KHN is samen met FNV Horeca een nieuwe cao voor de horeca overeengekomen. Er lag al een overeenkomst tussen beide partijen, maar maandag werd bekend dat de achterban van FNV Horeca ook akkoord is.
Lees berichtInternationale inkoopclub Jumbo breidt verder uit
Inkoop - Everest en Epic Partners, de inkooporganisaties waar Jumbo zich vorig jaar bij heeft aangesloten, heeft een nieuw lid: Aura Retail. Onder die vlag kopen de Franse retailers Intermarché, Auchan en Casino in. Daarmee wordt de inkoopmacht van Everest en Epic Partners aanzienlijk versterkt. Dit meldt vakmedium FoodPersonality.
Lees berichtTweejarige sector-cao Zoetwaren afgesloten
Zoetwaren – De zoetwarensector heeft een tweejarige cao afgeslote. Het onderhandelingsresultaat voor de sector-cao Zoetwaren dat op 17 juni 2024 door de vier sociale partners werd bereikt, is door de achterbannen akkoord verklaard.
Lees berichtLeonidas uitblinker op waardestrategie ‘beste product’
Onderzoek - Leonidas-klanten geven deze chocolaterie van alle foodretailers de hoogste score op de waardestrategie ‘beste product’. Uw Slager en Ekoplaza volgen op de tweede en derde plaats. Dit blijkt uit Uitblinkers Foodretail van specialist in online marktonderzoek Multiscope onder ruim 4.100 Nederlanders.
Lees bericht