Food Reporter van Deli XL wint B2B Marketing Award 2013


Verkiezing - Food Reporter, het online platform van Deli XL voor de horeca is tijdens het B2B Marketing Forum in Amsterdam uitgeroepen tot winnaar van de B2B Marketing Award 2013. De jury waardeerde vooral de geringe investering en het enthousiasme van de initiatiefnemers van FoodReporter. Het online platform werd tijden een bijeenkomst gekozen uit drie cases. De andere twee kanshebbers waren de Rabobank met het project ‘Ik ga starten’ en de KLM met een met een interactief traject om ‘slapende’ klanten weer een reis te laten boeken. Door de stemmen van het publiek in de zaal en het oordeel van de jury samen te voegen, werd de winnaar bepaald. Het platform FoodReporter startte in 2010 met video’s op Youtube en een Twitter-account om succesverhalen in de horeca te laten zien. “Dat gaat ideaal met Twitter. Je kunt het snel en eenvoudig delen. Het gaat niet goed in de horeca en we wilden juist een platform bieden met succesverhalen om anderen ook weer te inspireren. Dat is de kracht van het platform”, aldus sociale media adviseur Marco van Davenhorst van Food Reporter. Food Reporter laat zien dat het maken van content verder gaat dan schrijven. Van Davenhorst stelt dat je pas een relatie opbouwt als je mensen echt spreekt. “Maar je bouwt een nog mooiere relatie als je hen het podium geeft en niet zelf het podium pakt.” Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid