Foodmaster ontwikkelt samen met Remia frietje kaassaus


Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager bij Foodmaster. Op de kalender spreuken als: ‘koken is zilver, frituren is goud’. Frituurcultuur De frituurcultuurcampagne van Foodmaster, die van januari tot en met maart loopt, bestaat verder uit een aantal nieuwe snacks. Zo is er vanaf januari het frietje kaassaus en in februari de Mexicano burger. Het frietje kaassaus is ontwikkeld door Remia, naar aanleiding van de trendtour naar New York die georganiseerd werd door FHC Formulebeheer, de franchiseorganisatie achter Foodmaster. De saus met kaassmaak wordt in januari op de Horecava gelanceerd, maar is vanaf 1 januari bij Foodmaster al te verkrijgen. Er is een variant met en zonder bacon. Vegetarisch In maart zet de keten in op vegetarisch en zijn alle actieproducten vleesloos. Hiermee speelt Foodmaster in op de stijgende vraag naar plant based- producten. Er is bewust gekozen voor de maand maart, omdat in deze maand ook ‘De Nationale week zonder vlees’ wordt gehouden. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager bij Foodmaster. Op de kalender spreuken als: ‘koken is zilver, frituren is goud’. Frituurcultuur De frituurcultuurcampagne van Foodmaster, die van januari tot en met maart loopt, bestaat verder uit een aantal nieuwe snacks. Zo is er vanaf januari het frietje kaassaus en in februari de Mexicano burger. Het frietje kaassaus is ontwikkeld door Remia, naar aanleiding van de trendtour naar New York die georganiseerd werd door FHC Formulebeheer, de franchiseorganisatie achter Foodmaster. De saus met kaassmaak wordt in januari op de Horecava gelanceerd, maar is vanaf 1 januari bij Foodmaster al te verkrijgen. Er is een variant met en zonder bacon. Vegetarisch In maart zet de keten in op vegetarisch en zijn alle actieproducten vleesloos. Hiermee speelt Foodmaster in op de stijgende vraag naar plant based- producten. Er is bewust gekozen voor de maand maart, omdat in deze maand ook ‘De Nationale week zonder vlees’ wordt gehouden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Family start pilot met bestelzuil in Heemskerk

Formulenieuws - FHC Formulebeheer en Foodticket zijn dit voorjaar een samenwerking gestart om het online bestelplatform te optimaliseren. Deze week werd daarin eerste stap gezet met de plaatsing van de eerste orderkiosk. Family-ondernemer Sander Koenekoop had de primeur.

Lees bericht


FHC kiest voor Vega Frick van GoodLife Foods

Formulenieuws – Vegetarische producten staan overal meer in de belangstelling bij de consument. Ook in het cafetariabedrijf en op andere horecalocaties wordt het assortiment vegetarische producten steeds uitgebreider. FHC Formulebeheer ziet de verschuiving in de markt eveneens en kiest voor formules Family en Foodmaster nu voor uitbreiding met de vegetarische frikandel Vega Frick van GoodLife Foods.

Lees bericht


FHC maakt live-uitzending van Ondernemersdag 2020

Formulenieuws – De jaarlijkse ondernemersdag van FHC Formulebeheer op een bijzondere locatie ging dit jaar niet door als gevolg van alle coronamaatregelen, maar bijzonder was de dag wel; deze keer werd de bijeenkomst volledig online uitgezonden, met als toepasselijke titel: For a Better Day.

Lees bericht


Nieuwe website sauzenfabrikant Remia live

Webshop – Sauzenfabrikant Remia in Den Dolder heeft een nieuwe website geopend. De site toont niet alleen een overzicht van het brede productaanbod van het bedrijf, maar geeft ook praktische tips aan de foodprofessional over frituren en het gebruik van sauzen en dressings. Daarnaast heeft de site een handige webshop.

Lees bericht

Foodmaster komt met 100% deliveryconcept

Formulenieuws – Foodmaster, een formule van FHC Formulebeheer, krijgt een nieuw cafetariaconcept dat volledig is ingesteld op bezorging. Het nieuwe delivery-format is volgens de bedenkers Robert Jan Steenhagen en Ralph Markwat gelijk het antwoord op de 1,5 meter samenleving. Half april opent de eerste locatie in Almelo.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid