Foodmaster ontwikkelt samen met Remia frietje kaassaus
Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager bij Foodmaster. Op de kalender spreuken als: ‘koken is zilver, frituren is goud’. Frituurcultuur De frituurcultuurcampagne van Foodmaster, die van januari tot en met maart loopt, bestaat verder uit een aantal nieuwe snacks. Zo is er vanaf januari het frietje kaassaus en in februari de Mexicano burger. Het frietje kaassaus is ontwikkeld door Remia, naar aanleiding van de trendtour naar New York die georganiseerd werd door FHC Formulebeheer, de franchiseorganisatie achter Foodmaster. De saus met kaassmaak wordt in januari op de Horecava gelanceerd, maar is vanaf 1 januari bij Foodmaster al te verkrijgen. Er is een variant met en zonder bacon. Vegetarisch In maart zet de keten in op vegetarisch en zijn alle actieproducten vleesloos. Hiermee speelt Foodmaster in op de stijgende vraag naar plant based- producten. Er is bewust gekozen voor de maand maart, omdat in deze maand ook ‘De Nationale week zonder vlees’ wordt gehouden. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager bij Foodmaster. Op de kalender spreuken als: ‘koken is zilver, frituren is goud’. Frituurcultuur De frituurcultuurcampagne van Foodmaster, die van januari tot en met maart loopt, bestaat verder uit een aantal nieuwe snacks. Zo is er vanaf januari het frietje kaassaus en in februari de Mexicano burger. Het frietje kaassaus is ontwikkeld door Remia, naar aanleiding van de trendtour naar New York die georganiseerd werd door FHC Formulebeheer, de franchiseorganisatie achter Foodmaster. De saus met kaassmaak wordt in januari op de Horecava gelanceerd, maar is vanaf 1 januari bij Foodmaster al te verkrijgen. Er is een variant met en zonder bacon. Vegetarisch In maart zet de keten in op vegetarisch en zijn alle actieproducten vleesloos. Hiermee speelt Foodmaster in op de stijgende vraag naar plant based- producten. Er is bewust gekozen voor de maand maart, omdat in deze maand ook ‘De Nationale week zonder vlees’ wordt gehouden. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Jubileumeditie Sial realiseert recordgroei van 8% in bezoek
Vakbeurzen - Meer dan 285.000 professionals uit de hele wereld, die 7.500 exposanten konden bezoeken uit 127 landen op meer dan 270.000 m² beursoppervlakte. De beurs kende een recordgroei van 8% in bezoekers.
Lees berichtFHC Formulebeheer lanceert initiatief ‘Food in de Aarde’
Formulenieuws - FHC Formulebeheer lanceert een duurzaam initiatief onder de naam ‘Food in de Aarde’. Bedoeling is dat de organisatie met de aangesloten bedrijven het voor elkaar krijgt jaarlijks meer dan 1.000 bomen in Nederland te planten, in een bijdrage CO2-compensatie te realiseren voor het behoud van de aarde voor toekomstige generaties.
Lees berichtDrukke eerste dag Gastvrij Rotterdam laat veel nieuws zien
Vakbeurzen – Gastvrij Rotterdam beleefde een drukke eerste dag in Ahoy. Vakwedstrijden en de ruim 500 exposanten hadden veel horecaondernemers naar de horecabeurs in Rotterdam gebracht. Opvallend was dat er ook veel jongeren rondliepen. Geen studenten, maar medewerkers van horecabedrijven. Voor veel exposanten gelijk een mogelijkheid om te investeren in een toekomstige klantengroep. Maar er is ook veel nieuws. Meest opvallende? De...
Lees berichtRemia introduceert nieuwe SaucePro sauzendispenser
Introductie - Remia introduceert op de horecabeurs Gastvrij Rotterdam een nieuw dispensersysteem voor sauzen. De nieuwe SaucePro is volledig in eigen huis ontwikkeld en betreft een gesloten systeem waardoor de hygiëne gewaarborgd is.
Lees berichtKHN lanceert het Fastservice Manifest
Actie – Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en zes fastservice-bedrijven hebben de afgelopen maanden gewerkt aan een Fastservice Manifest. Doel is actief bij te dragen aan een gezondere voedselomgeving.
Lees berichtFamily en Coffee Fellows als duo onder één dak bij AVIA Rilland
Formulenieuws – Een revolutionair dubbelconcept noemen ze het bij AVIA Vollenhoven en dat is de invulling van het tankstation in Rilland ook. Na een voorbereiding van anderhalf jaar én zes weken verbouwen heropent binnenkort de volledig vernieuwde locatie officieel met de cafetariaformule Family, gecombineerd met een counter voor de koffiespecialiteiten van Coffee Fellows.
Lees bericht