Free From Food Expo 2021 in Amsterdamse Rai

Beurzen - Op 23 en 24 november a.s. vindt de Free From Food Expo plaats in de RAI in Amsterdam. Deze achtste Europese vakbeurs biedt een uitgebreid programma in een zich razendsnel ontwikkelende markt over Vrij Van, Vega(n), Plantaardig en Gezonde, Bewuste voedingstrends voor retail- en foodservicebedrijven.
Aan de Free From Functional Food & Health Ingredients 2021 in de Rai doen meer dan 350 internationale exposanten mee, verdeeld over 15 landen paviljoens. Daarnaast is er een parallelprogramma met meer dan 45 sprekers.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Klimaat positief eetconcept Natoo opent op Rotterdam CS
Formulenieuws – Formuleorganisatie Lagardère Travel Retail opent op een drietal NS-stations een nieuw klimaat positief foodconcept genaamd Natoo. Dit internationale foodconcept gericht op gezonde voeding opent eerst op Rotterdam CS en daarna op Den Haag CS en Leiden CS. Natoo wordt bestempeld als klimaat positieve fast-casual eetgelegenheid.
Lees berichtCasual dining concept Vegitalian heeft internationale groeiambitie
Horecaconcept - De prijswinnende horecaondernemers achter het plantaardige casual dining concept Vegitalian gaan intensief samenwerken met een groep impact-investeerders om de stevige internationale groeiambities waar te maken. De komende jaren investeert V-SQUARE in de opening van tientallen vestigingen binnen en buiten Nederland van de restaurant-, catering- en bezorgketen. Begin april heropent het eerste restaurant aan de Schoutenstraat in Utrecht.
Lees berichtInternorga zet samenwerking met ProVeg voort
Vakbeurzen – De conveniencebeurs Internorga, die van 10 tot 14 maart in Hamburg wordt gehouden, zet de samenwerking met ProVeg Internationaal opnieuw door. De twee partijen werken op het gebied van plantaardige voeding al vijf jaar samen.
Lees berichtZwanenberg komt met nieuwe Kips Vega-campagne
Campagne – Kips heeft een nieuwe campagne ontwikkeld die erop is gericht consumenten ervan te overtuigen dat Kips Vega een feestje is op je boterham. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Alfred.
Lees berichtVernieuwde Smullers open op Utrecht CS
Formulenieuws – De snackautomaat van de vernieuwde Smullers op Utrecht CS telt maar liefst 128 trekluikjes. De vestiging met de look & feel van het Smullers 2.0-format opende deze week en heeft daarmee een van de grootste automatiekmuren van Nederland.
Lees berichtWestland Kaas neemt het merk ‘Kees’
Overname - Westland Kaas neemt het merk ‘Kees’ over en voegt hiermee een deels plantaardige variant op kaas aan haar portfolio toe. Westland heeft al een samenwerking met Those Vegan Cowboys, die vegan alternatieven ontwikkelen voor kaas.
Lees bericht