FrietHoes komt met ludieke actie de Frietwijzer

Formulenieuws – Volgens de patatbakkers van FrietHoes wordt er vanuit de politiek niets gedaan aan wat er echt belangrijk is, namelijk de keuze voor welke friet een horecagelegenheid serveert. Om het de horecamensen wat eenvoudiger te maken om een ‘keuze te maken in het oerwoud van meningen’ heeft het bedrijf de Frietwijzer ontwikkeld. Een ludieke actie om klanten te werven voor de FrietHoes-friet.
De Frietwijzer maakt het aan de hand van een aantal stellingen die het best passen helder op welke frietpartij er zou moeten worden gestemd. Wie zorg en aandacht heeft voor het product patat komt uit als ideale klant voor FrietHoes.
De ambachtelijke frieten van FrietHoes zijn sinds 2009 verkrijgbaar in de eigen winkel in Haarlem en bij verschillende restaurants door heel Nederland, zoals Rijks, De Bijenkorf en Woodstock 69. Daarnaast is FrietHoes met hun verse friet ook aanwezig bij evenementen als Mysteryland, Best Kept Secret en Down The Rabbit Hole. Nieuwsgierig naar de stemwijzer, kijk op www.friethoes.nl/frietwijzer/.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
FrietHoes wil de Van Dobben van de frietbakkers zijn
Interview - FrietHoes wil niet alleen de lekkerste friet brengen voor de horeca, fastservice, evenementen en voor thuis, maar hecht ook veel waarde aan sociale aspecten. Daarom introduceerde FrietHoes eerder al het Frietje Sociaal, waarbij de koper van een frietje óók een frietje cadeau kan doen aan iemand die het net even meer nodig heeft. Sinds een jaar staat Marcel...
Lees berichtRedefine Meat volop zichtbaar in de horeca tijdens Week zonder Vlees
Actie - Meer dan 50 restaurants in Nederland doen mee aan de campagne van Redefine Meat tijdens de Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, die maandag 6 maart begint. De hele week kunnen gasten op deze locaties kennismaken met het geprinte ‘vleesproduct’. Redefine Meat is alleen verkrijgbaar in foodservice.
Lees bericht‘Naamsbekendheid fritz-kola moet groeien via festivals’
Interview - fritz-kola is al sinds 2008 in Nederland beschikbaar. Vooral in de randstad. Toch is er betrekkelijk weinig bekend over het merk dat in 2003 bij onze oosterburen door twee vrienden in de markt werd gezet. @FoodClicks spreekt met een van de oprichters, Mirco Wolf Wiegert. Hij wil naast internationaal campagne voeren, in Nederland toch vooral werken aan naamsbekendheid via de...
Lees berichtID&T en Monica Geuze nemen belang in start-up STËLZ
Dranken - De Amsterdamse start-up STËLZ hard seltzer heeft bekend gemaakt dat het twee nieuwe aandeelhouders heeft aangetrokken. Het gaat om influencer Monica Geuze en evenementenorganisator ID&T.
Lees berichtFriesHoes start #FrietjeSociaal en geeft frietje weg
Ludiek - Bij de winkel van FrietHoes op de kruisweg 43 in Haarlem kunnen klanten een frietje halen voor een ander. Het #FrietjeSociaal kan aan iedereen worden weggeven, zo laat de frietwinkel weten.
Lees bericht