GelreDome gaat biermerk Bud schenken


Leisure – Voetbal- en theatertempel GelreDome heeft een samenwerking gesloten met het biermerk Bud. Vanaf zaterdag 23 november stroomt er voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev. Het Amerikaanse biermerk Bud is recent geïntroduceerd in Nederland en probeert sindsdien vaste grond onder de voet te krijgen. De GelreDome is als thuisbasis van voetbalclub Vitesse en een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een mooi uithangbord. Pieter Anciaux, horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev is er dan ook trots op. “Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een biermerk als Bud een perfecte match.” Contract verlengd Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met 5 jaar verlengd. Directeur Hèrald van de Bunt van GelreDome: “Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue.” De samenwerking tussen beide partijen concentreert zich op verduurzaming en het ondersteunen van talent. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sjors van Drie in managementteam AB InBev

Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Lees bericht

Bud past ‘Whassup’ commercial aan

Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.

Lees bericht


AB InBev helpt horecarelaties met extra steunpakket

Bierbrouwer – AB InBev  stelt voor alle horecaklanten en pandeigenaren huurbetaling voor de maand april uit. Daarbovenop neemt de brouwer aangebroken fusten en tankbier retour, met kosteloze vervanging door volle fusten of teruggave van liters kelderbier bij heropening van de horeca. De bierbrouwer maakte het steunpakket vandaag bekend.

Lees bericht


Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’

Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

Lees bericht

Horecabedrijf IQ Creative schenkt voortaan Bud

Bier – Het Amsterdamse horecabedrijf IQ Creative, met de restaurantlocaties van Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy,  gaat voortaan Bud schenken. Volgens horecaeigenaar Bert van der Leden passen zijn bedrijf en ‘s werelds grootste biermerk wel bij elkaar. Van der Leden en Bud waren al vanaf de start van het biermerk in Nederland in gesprek met elkaar. “We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid