GelreDome gaat biermerk Bud schenken


Leisure – Voetbal- en theatertempel GelreDome heeft een samenwerking gesloten met het biermerk Bud. Vanaf zaterdag 23 november stroomt er voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev. Het Amerikaanse biermerk Bud is recent geïntroduceerd in Nederland en probeert sindsdien vaste grond onder de voet te krijgen. De GelreDome is als thuisbasis van voetbalclub Vitesse en een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een mooi uithangbord. Pieter Anciaux, horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev is er dan ook trots op. “Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een biermerk als Bud een perfecte match.” Contract verlengd Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met 5 jaar verlengd. Directeur Hèrald van de Bunt van GelreDome: “Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue.” De samenwerking tussen beide partijen concentreert zich op verduurzaming en het ondersteunen van talent. Bron: @FoodClicks Leisure – Voetbal- en theatertempel GelreDome heeft een samenwerking gesloten met het biermerk Bud. Vanaf zaterdag 23 november stroomt er voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev. Het Amerikaanse biermerk Bud is recent geïntroduceerd in Nederland en probeert sindsdien vaste grond onder de voet te krijgen. De GelreDome is als thuisbasis van voetbalclub Vitesse en een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een mooi uithangbord. Pieter Anciaux, horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev is er dan ook trots op. “Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een biermerk als Bud een perfecte match.” Contract verlengd Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met 5 jaar verlengd. Directeur Hèrald van de Bunt van GelreDome: “Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue.” De samenwerking tussen beide partijen concentreert zich op verduurzaming en het ondersteunen van talent. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht


In 150 jarig bestaan heeft Heineken-bier veel namen gehad

Jubileum – Heineken-bier bestaat 150 jaar en heeft in die tijd heel wat namen gekend. Sommige namen waren ontleend aan een commercial, maar ook de creativiteit van de bierfans speelden een rol bij de totstandkoming van de bijnamen. ‘Biertje?, ‘Goudgele Rakker’, ‘Pilske, of ‘Koude Kletser’, zijn enkele van die namen en die komen nu allemaal op de verpakking te staan.

Lees bericht

Pinkpop krijgt eigen bier van nieuw brouwhuis Brand

Brouwerij – Flexibel inspelen op de markt voor speciaalbieren wil brouwerij Brand en met de opening van het nieuwe brouwhuis gaat het merk hiermee gelijk aan de slag. Zo krijgt muziekfestival Pinkpop een eigen bier en komt Brand Imperator, het oudste speciaalbier van Nederland, weer terug op de markt.

Lees bericht

Jasper Kessels nieuwe Directeur Horeca AB InBev

Benoeming - Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.

Lees bericht


Grolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik

Duurzaamheid – Bierbrouwerij  Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.

Lees bericht

AB InBev lanceert alcoholvrije Corona Cero

Introductie - AB InBev, 's werelds grootste brouwerij, kondigt de Europese lancering aan van Corona Cero, een nieuw alcoholvrij bier gebrouwen met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Corona Cero is nu verkrijgbaar in België, Finland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Polen, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid