GelreDome gaat biermerk Bud schenken


Leisure – Voetbal- en theatertempel GelreDome heeft een samenwerking gesloten met het biermerk Bud. Vanaf zaterdag 23 november stroomt er voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev. Het Amerikaanse biermerk Bud is recent geïntroduceerd in Nederland en probeert sindsdien vaste grond onder de voet te krijgen. De GelreDome is als thuisbasis van voetbalclub Vitesse en een van de grootste evenementenlocaties van Nederland een mooi uithangbord. Pieter Anciaux, horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev is er dan ook trots op. “Jaarlijks passeren ruim een miljoen bezoekers de poorten van dit Arnhemse evenementencomplex. Met vele optredens van wereldsterren, is een biermerk als Bud een perfecte match.” Contract verlengd Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met 5 jaar verlengd. Directeur Hèrald van de Bunt van GelreDome: “Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue.” De samenwerking tussen beide partijen concentreert zich op verduurzaming en het ondersteunen van talent. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

AB InBev helpt horecarelaties met extra steunpakket

Bierbrouwer – AB InBev  stelt voor alle horecaklanten en pandeigenaren huurbetaling voor de maand april uit. Daarbovenop neemt de brouwer aangebroken fusten en tankbier retour, met kosteloze vervanging door volle fusten of teruggave van liters kelderbier bij heropening van de horeca. De bierbrouwer maakte het steunpakket vandaag bekend.

Lees bericht

Mooie Boules komt met ‘speelthuis pakketten’

Ludiek – De locaties van Mooie Boules gaan samen met spelkoning 999 Games speciale ‘speelthuis pakketten’ samenstellen. De pakketten bestaan uit verschillende kaart-, dobbel- en bordspelletjes en zijn daarnaast gevuld met Mooie Boules - en partnerproducten, zoals speciaalbieren, de eigen huiswijnen, kaas- en vleesdelicatessen.

Lees bericht

Horecabedrijf IQ Creative schenkt voortaan Bud

Bier – Het Amsterdamse horecabedrijf IQ Creative, met de restaurantlocaties van Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy,  gaat voortaan Bud schenken. Volgens horecaeigenaar Bert van der Leden passen zijn bedrijf en ‘s werelds grootste biermerk wel bij elkaar. Van der Leden en Bud waren al vanaf de start van het biermerk in Nederland in gesprek met elkaar. “We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als...

Lees bericht

Mark Hanssen (AB InBev) verruilt retail voor horeca

Benoeming - Mark Hanssen, sinds 2017 retaildirecteur bij AB InBev, is per 1 januari 2020 gestart directeur Horeca. Hij volgt Pieter Anciaux op, die horeca- en operationsdirecteur wordt voor België en Luxemburg. Mark Hanssen startte in 2000 bij Bierbrouwerij AB InBev en vervulde tot 2008 diverse sales rollen in Nederland. Daarna deed hij ervaring op in Trade Marketing en Category Management en werd hij eindverantwoordelijke...

Lees bericht


AB InBev zoekt startups om duurzaamheidsuitdagingen op te lossen

Actieprogramma - Bierbrouwer AB InBev zoekt ambitieuze startups zich aan te melden voor het ‘100+ accelerator’ programma om de grote uitdagingen op het gebied van duurzaamheid en verantwoord drinken op te lossen. Starten de bedrijven kunnen zich tot 30 oktober aanmelden. In het programma kunnen starts-up hun oplossingen implementeren in het wereldwijde AB InBev netwerk, onder meer op de thema’s recycling,...

Lees bericht

TivoliVredenburg schenkt als eerste concertzaal Bud

Leisure – Het grootste biermerk ter wereld dat onlangs entree maakte op de Nederlandse markt stroomt vanaf vrijdag 20 september van de tap in TivoliVredenburg. Het is daarmee de eerste Nederlandse concertzaal waar het bier verkrijgbaar is van de tap. Budweiser is onlangs door AB Inbev geïntroduceerd in Nederland onder de naam Bud. Bezoekers van o.a. Jungle By Night, Justin...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid