Gorillas viert overwinning Jumbo Visma met Jonas Vingegaard


Tour-winnaar Jonas Vinegaard pakte vandaag boodschappen in bij Gorillas in Amsterdam

Flitsbezorging - Dinsdagmorgen heeft Team Jumbo-Visma samen met medewerkers van Gorillas de overwinning van de Tour de France gevierd. Jonas Vingegaard kwam langs bij de vestiging van Gorillas in de Amsterdamse Weesperstraat.

Een speciale window in de etalage van dit magazijn is toegewijd aan Team Jumbo-Visma, waarin onder andere een authentiek wielershirt van de Tour te zien is. Naast dat de kersverse tourwinnaar vragen  beantwoordde en shirts signeerde, maakte hij ook een bestelling klaar in het magazijn.

Gorillas is voor meerdere jaren een co-sponsor van wielerploeg Team Jumbo-Visma. Eerder deze maand lanceerden de twee partijen hun samenwerking met een online commercial om de mate van snelheid - Freakin’ Fast - te benadrukken. Ook had Gorillas een pop-up store op de Alpe d’Huez, waar naast boodschappen ook merchandise van Team Jumbo-Visma werd verkocht.

Bron: Gorillas/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Getir maakt supermarkt van darkstore, Gorillas promoot kunst

Darkstores - Gemeente willen darkstores in sommige gevallen weren uit de binnenstad. Vandaar dat Gorrilas vijf vestigingen in Amsterdam in handen geeft van creative director, stylist, fotograaf en regisseur JeanPaul Paula. Maar je kan ook, net als collegabedrijf Getir, de locatie ombouwen naar een supermarkt.

Lees bericht




ABN AMRO ziet forse groei flitsbezorgers stagneren

Analyse – De flitsbezorgers die sinds begin 2021 de boodschappen razendsnel thuisbezorgen bij de Nederlandse consument, zien hun onstuimige groei nu afvlakken. Mede als gevolg van de lockdowns zagen Gorillas, Getir, Zapp en Flink sinds de tweede helft van vorig jaar hun omzet exploderen, maar nu alle winkels en restaurants weer open zijn, stagneert de groei. Dat signaleert ABN AMRO in een...

Lees bericht

Bekendheid flitsbezorgers neemt sterker toe dan gebruik

Onderzoek – Flitsbezorgers winnen fors aan bekendheid, maar het gebruik neemt niet navenant toe Uit een periodieke meting van Markteffect blijkt dat de bekendheid sinds december 2021 met 32% is gestegen. Zo is ruim 4 op de 5 Nederlanders (82%) bekend met het principe ‘flitsbezorging’. Gorillas is het meest bekend, maar Flink wordt het vaakst ingezet.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid