graze start holografische campagne voor gezonde snacks


Promotie - graze is een holografische campagne gestart in verschillende supermarkten om meer consumenten kennis te laten maken met het assortiment van verantwoorde tussendoortjes.

Het bedrijf is één van de eersten die zo’n opvallende zichtbaarheidscampagne op de supermarktvloer start. De hologrammen zijn te zien vanaf 3 tot en met 9 mei in verschillende Jumbo filialen en waren eerder te zien bij Albert Heijn.

graze hoopt als nieuw, verrassend en fun snackmerk door de vernieuwende hologrammen meer consumenten bekend te maken met de verantwoorde zoete en hartige tussendoortjes. Alle snacks zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten en bevatten altijd een extraatje zoals proteïne, vezels, vitaminen en mineralen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Chef-kok Klaver ontwikkelt culinaire gerechten met 3 weken houdbaarheid

Culinair - Smaakvolle, knapperige gerechten van restaurantkwaliteit met een houdbaarheid van twee tot drie weken. Onmogelijk? Chef-kok Nico Klaver van restaurant ’t Kalkoentje in Rhenen, bewijst het tegendeel met Ami Culinaire. In coronatijd ontwikkelde hij een lijn voorverpakte gerechten, die de strijd aankan met een versbereid culinair gerecht op tafel.

Lees bericht

Bagels & Beans krijgt nieuwe mede-eigenaar

Formulenieuws - Bagels & Beans heeft een nieuwe mede-eigenaar. Naast oprichters Ronald Bakker en Ninande Thio is Lizan van der Pol, ruim twaalf jaar werkzaam bij het bedrijf en verantwoordelijk voor businessdevelopment, als derde lid toegetreden tot de directie.

Lees bericht

Overname HEMA bijna afgerond, Saskia Egas Reparaz nieuwe CEO

Overname – De officiële afronding van de HEMA door investeringsbedrijf Parcom en het investeringsbedrijf van de familie Van Eerd, Mississippi Ventures, wordt verwacht in de week van 1 februari. Na de benodigde goedkeuring van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) zal de huidige CEO Tjeerd Jegen aftreden. Saskia Egas Reparaz zal hem opvolgen. Tevens krijgt HEMA een nieuwe Raad van Commissarissen.

Lees bericht


Marktaandeel Jumbo stijgt het hardst in 2020

Analyse – Van alle supermarktketens in Nederland is Jumbo het afgelopen jaar het hardst gestegen. Het marktaandeel nam met een 0,5 procent toe, daar waar andere ketens niet verder groeiden dan 0,2%. Dat blijkt uit de jaarlijkse marktaandelen die onderzoeksbureau Nielsen vandaag bekendmaakt.

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid