graze start holografische campagne voor gezonde snacks


Promotie - graze is een holografische campagne gestart in verschillende supermarkten om meer consumenten kennis te laten maken met het assortiment van verantwoorde tussendoortjes.

Het bedrijf is één van de eersten die zo’n opvallende zichtbaarheidscampagne op de supermarktvloer start. De hologrammen zijn te zien vanaf 3 tot en met 9 mei in verschillende Jumbo filialen en waren eerder te zien bij Albert Heijn.

graze hoopt als nieuw, verrassend en fun snackmerk door de vernieuwende hologrammen meer consumenten bekend te maken met de verantwoorde zoete en hartige tussendoortjes. Alle snacks zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten en bevatten altijd een extraatje zoals proteïne, vezels, vitaminen en mineralen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



AH, Jumbo, Vrumona en Coca-Cola schaffen plastic handgreepjes af

Samenwerking – In een gezamenlijke boodschap maken Albert Heijn, Jumbo, Coca-Cola en Vrumona bekend dat zij stoppen met de plastic handgrepen op alle multiverpakkingen frisdrank en water zoals deze in Nederland worden aangeboden. De stap leidt tot besparing van bijna 40.000 kilo plastic en maakt meer dan 550.000 kilo plastic beter te recyclen.

Lees bericht

Groei La Place helpt Jumbo doorbreken omzetgrens van €10 miljard

Formulenieuws - Jumbo ligt nog steeds op koers om de grens van 10 miljard euro omzet te doorbreken. De groei in omzet van de La Place-restaurants, zit na  de coronasluitingen weer aardig in de lift en kan daarbij helpen. Daarnaast zet Jumbo als het gaat om de online-bestellingens en de La Place-restaurants volop in op bezorging.

Lees bericht

BenBits opent nieuwe kauwgomfabriek in Nederland

Zoetwaren – Het kauwgommerk BenBits heeft woensdag haar nieuwe kauwgomfabriek in Heerhugowaard geopend. Het kauwgommerk dat in de jaren zeventig een van de eerste suikervrije kauwgoms was, keert nu in Nederland vanuit Italië terug als een natuurlijke, plasticvrije kauwgom.

Lees bericht



Jumbo scherpt strategie aan en vernieuwt topstructuur

Formulenieuws - Op basis van een uitgebreide strategische analyse heeft Koninklijke Jumbo Food Groep haar nieuwe Meerjarenplan geïntroduceerd met daarin een aanscherping van de koers. De nieuwe strategie is erop gericht de sterke positie van Jumbo verder uit te bouwen in zowel de winkels als online. Tegelijkertijd past het bedrijf haar topstructuur aan. Dat meldt de supermarktketen donderdag in...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid