Grolsch opnieuw sponsor en leverancier bij Military
Samenwerking - Koninklijke Grolsch en Military Boekelo-Enschede hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Grolsch is hiermee de komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Military Boekelo-Enschede. Grolsch is ook één van de hoofdsponsoren van het paardensportevenement. Military Boekelo-Enschede en Koninklijke Grolsch zijn al vanaf de start aan elkaar verbonden. Robert Zandstra, voorzitter Military Boekelo-Enschede: ‘Twee oersterke Twentse merken zijn al bijna 5 decennia met elkaar verbonden. Een bevestiging dat we elkaar steeds weer opnieuw weten uit te dagen.’ Jaap Hulshof, Manager Corporate Sponsoring & Corporate Events bij Grolsch: ‘We zijn trots op ons bier en onze roots. Daarom vinden we het ook belangrijk om mooie evenementen en initiatieven in onze regio te blijven ondersteunen. De Military is voor ons één van de grotere relatie-events en we zijn blij dat we deze samenwerking gaan voortzetten.’ Bron: Grolsch/@FoodClicks Samenwerking - Koninklijke Grolsch en Military Boekelo-Enschede hebben hun samenwerking met een meerjarige overeenkomst verlengd. Grolsch is hiermee de komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier van de Military Boekelo-Enschede. Grolsch is ook één van de hoofdsponsoren van het paardensportevenement. Military Boekelo-Enschede en Koninklijke Grolsch zijn al vanaf de start aan elkaar verbonden. Robert Zandstra, voorzitter Military Boekelo-Enschede: ‘Twee oersterke Twentse merken zijn al bijna 5 decennia met elkaar verbonden. Een bevestiging dat we elkaar steeds weer opnieuw weten uit te dagen.’ Jaap Hulshof, Manager Corporate Sponsoring & Corporate Events bij Grolsch: ‘We zijn trots op ons bier en onze roots. Daarom vinden we het ook belangrijk om mooie evenementen en initiatieven in onze regio te blijven ondersteunen. De Military is voor ons één van de grotere relatie-events en we zijn blij dat we deze samenwerking gaan voortzetten.’ Bron: Grolsch/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Samenwerking Peroni Nastro Azzurro 0.0% met Ferrari
Bier - Peroni Nastro Azzurro 0.0%, het premium Italiaanse biermerk van Asahi Europe & International, waartoe ook Grolsch behoort, heeft een nieuwe wereldwijde samenwerking met Ferrari aangekondigd.
Lees berichtGrolsch introduceert de ‘niet-zo-nieuwe’ duurzame krat
Introductie - Grolsch introduceert een nieuwe, duurzamere krat. De ‘niet-zo-nieuwe’ krat is voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Lees berichtGrolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik
Duurzaamheid – Bierbrouwerij Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.
Lees berichtBierbrouwer Grolsch produceert groen gas uit afvalwater
Duurzaamheid - Bierbrouwer Grolsch heeft met succes het eerste groen gas geproduceerd uit eigen afvalwater. Op het terrein van de brouwerij is een groen gasinstallatie geplaatst die jaarlijks 1 miljoen Nm3 groen gas uit biogas gaat produceren. Dit komt overeen met het gasverbruik van ongeveer 700 Twentse huishoudens.
Lees berichtGrolsch doet kartonnen draagtrays in de ban
Bierbrouwer - Bierbrouwer Grolsch neemt afscheid van de kartonnen festivaldraagtray en schakelt volledig over op herbruikbare draagtrays van gerecycled plastic. De bierbrouwer wil daarmee de hoeveelheid afval op de festivalterreinen verkleinen en meer bewustwording bij de festivalbezoekers realiseren.
Lees berichtNa Hoop en Geloof komt Grolsch met Liefde
Introductie - Bierbrouwer Grolsch komt met haar derde limited edition specaalbier: Liefde. Eerder dit jaar werden Geloof en Hoop gelanceerd, later dit jaar volgt tot slot Geluk.
Lees bericht