Hakvoort Professional bundelt 50 jaar ervaring op nieuwe website


Keukenapparatuur - Hakvoort Professional heeft vandaag de nieuwe website gelanceerd. Op deze ‘interactieve’ website wordt 50 jaar ervaring en kennis gedeeld met de bezoekers door middel van online advies, blogs en keukenprojecten. Bedoeling is dat de adviseurs van Hakvoort achter de chat zitten, zodat zij direct kunnen reageren op de wensen van de bezoekers. Bovendien kunnen zij er op die manier voor zorgen dat de juiste apparatuur wordt aangeschaft. Deze nieuwe aanpak van uit het keukenbedrijf moet de website bezoeker vrijwel dezelfde ervaring bieden als wanneer de bezoeker de showroom bezoekt. Op voorraad Hakvoort Professional heeft vrijwel het gehele assortiment op voorraad staan. Volgens eigen opgave zelfs 91%. Dat houdt in dat bestelde apparatuur de volgende dag geleverd kan worden. De webshop heeft op die manier ruim 10.000 apparaten in de ‘digitale showroom’ staan. Inspiratie Maar de website wil ook inspireren. Vandaar dat bezoekers ook de gelegenheid krijgen een kijkje te nemen in de keuken van horecaondernemers en chefkoks. Deze delen op de site hun geheimen, maar de website biedt ook een kijkje bij concullega’s, door middel van fotoreportages, tips en interviews. Daarnaast verschijnen er blogs, die voor verdere verdieping en inspiratie zorgen. Ook worden aspecten als duurzaamheid, efficiëntie en kostenbesparingen besproken. Zes showroomlocaties De website moet het alternatief zijn voor een bezoek aan de showroom. Voor wie liever een fysiek bezoek brengt aan de showroom blijven de zes locaties van Hakvoort Professional verspreid over het land beschikbaar. Bron: @FoodClicks Keukenapparatuur - Hakvoort Professional heeft vandaag de nieuwe website gelanceerd. Op deze ‘interactieve’ website wordt 50 jaar ervaring en kennis gedeeld met de bezoekers door middel van online advies, blogs en keukenprojecten. Bedoeling is dat de adviseurs van Hakvoort achter de chat zitten, zodat zij direct kunnen reageren op de wensen van de bezoekers. Bovendien kunnen zij er op die manier voor zorgen dat de juiste apparatuur wordt aangeschaft. Deze nieuwe aanpak van uit het keukenbedrijf moet de website bezoeker vrijwel dezelfde ervaring bieden als wanneer de bezoeker de showroom bezoekt. Op voorraad Hakvoort Professional heeft vrijwel het gehele assortiment op voorraad staan. Volgens eigen opgave zelfs 91%. Dat houdt in dat bestelde apparatuur de volgende dag geleverd kan worden. De webshop heeft op die manier ruim 10.000 apparaten in de ‘digitale showroom’ staan. Inspiratie Maar de website wil ook inspireren. Vandaar dat bezoekers ook de gelegenheid krijgen een kijkje te nemen in de keuken van horecaondernemers en chefkoks. Deze delen op de site hun geheimen, maar de website biedt ook een kijkje bij concullega’s, door middel van fotoreportages, tips en interviews. Daarnaast verschijnen er blogs, die voor verdere verdieping en inspiratie zorgen. Ook worden aspecten als duurzaamheid, efficiëntie en kostenbesparingen besproken. Zes showroomlocaties De website moet het alternatief zijn voor een bezoek aan de showroom. Voor wie liever een fysiek bezoek brengt aan de showroom blijven de zes locaties van Hakvoort Professional verspreid over het land beschikbaar. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht



Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid