Hanos geeft versgroepen de ruimte in heropende vestiging Utrecht
Groothandel – Negen maanden heeft de verbouwing geduurd, sinds de start media janurai, maar het resultaat van de maandag heropende Hanos-vestiging in Utrecht mag er dan ook zijn; er is ruim 3500 vierkante meter oppervlakte bijgekomen, waardoor de versgroepen en de nonfood afdeling alle ruimte hebben gekregen. Hanos Utrecht ademt in alles de sfeer van echte horecagroothandel. Geen overdaad aan standaard producten, maar een zorgvuldig opgebouwd basisassortiment aangevuld met diverse specialiteiten. De versgroepen zijn door de extra ruimte overzichtelijker geworden. Elke afdeling heeft ook een eigen kantoortje waar alle wensen van de klanten worden vastgelegd en van waaruit alle bestellingen worden geregeld. De afdeling wijnen is na de verbouwing zelfs verdubbeld en nu na de verbouwing ingericht op landen in plaats van op prijs en soort. De schappen zijn laag gehouden waardoor de winkelruimte overzichtelijk is. Veel aandacht is besteed aan de diverse sfeerbeelden langs de wanden, die tevens dienst doen als wegwijzers voor de bezoekers. Een trend die bij meer groothandels zichtbaar is om zoveel mogelijk producten bij elkaar in eigen ruimtes te presenteren, is ook bij Hanos doorgevoerd. Zo staat het koffie- en theegedeelte, vlak naast de horecahoek waar de klanten even kunnen zitten of waar ze adviezen kunnen krijgen van de kok. Alleen de apparatuur voor de koffie en het overige non-food is apart gepresenteerd op de eerste etage. Naast meer ruimte voor de versgroepen, is ook de ruimte voor de bulkproducten volledig hernieuwd en heeft het bezorgcentrum een eigen afdeling gekregen met alle hardlopende artikelen van de groothandel, zodat deze rechtsreeks met de tien bezorgwagens meekunnen Bron: @FoodClicks
Groothandel – Negen maanden heeft de verbouwing geduurd, sinds de start media janurai, maar het resultaat van de maandag heropende Hanos-vestiging in Utrecht mag er dan ook zijn; er is ruim 3500 vierkante meter oppervlakte bijgekomen, waardoor de versgroepen en de nonfood afdeling alle ruimte hebben gekregen. Hanos Utrecht ademt in alles de sfeer van echte horecagroothandel. Geen overdaad aan standaard producten, maar een zorgvuldig opgebouwd basisassortiment aangevuld met diverse specialiteiten. De versgroepen zijn door de extra ruimte overzichtelijker geworden. Elke afdeling heeft ook een eigen kantoortje waar alle wensen van de klanten worden vastgelegd en van waaruit alle bestellingen worden geregeld. De afdeling wijnen is na de verbouwing zelfs verdubbeld en nu na de verbouwing ingericht op landen in plaats van op prijs en soort. De schappen zijn laag gehouden waardoor de winkelruimte overzichtelijk is. Veel aandacht is besteed aan de diverse sfeerbeelden langs de wanden, die tevens dienst doen als wegwijzers voor de bezoekers. Een trend die bij meer groothandels zichtbaar is om zoveel mogelijk producten bij elkaar in eigen ruimtes te presenteren, is ook bij Hanos doorgevoerd. Zo staat het koffie- en theegedeelte, vlak naast de horecahoek waar de klanten even kunnen zitten of waar ze adviezen kunnen krijgen van de kok. Alleen de apparatuur voor de koffie en het overige non-food is apart gepresenteerd op de eerste etage. Naast meer ruimte voor de versgroepen, is ook de ruimte voor de bulkproducten volledig hernieuwd en heeft het bezorgcentrum een eigen afdeling gekregen met alle hardlopende artikelen van de groothandel, zodat deze rechtsreeks met de tien bezorgwagens meekunnen Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Broekhuyzen Horecagroothandel nu officieel Bidfood Noordwijkerhout
Groothandel – Broekhuyzen Horecagroothandel in Noordwijkerhout is zaterdag 25 januari officieel geïntegreerd in Bidfood Noordwijkerhout. Dat heeft de groothandel laten weten.
Lees berichtLekkerland Nederland logistiek partner Alsea/Starbucks
Samenwerking - Lekkerland Nederland en Alsea/Starbucks zijn een logistieke samenwerking aangegaan voor het volledige logistieke proces. Beide partijen willen met dit strategische partnership binnen Nederland en België verder groeien.
Lees berichtRestaurant ’t Havenmantsje wint HANOS gouden koksmuts
Wedstrijd - Ruben van Zanten en Pascal Poldervaart van Restaurant ’t Havenmantsje uit Harlingen zijn de winnaars van de HANOS Gouden Koksmuts 2025. Tijdens de finale van het NK Koken op de Horecava streden de deelnemers om de winst. De finalisten waren: Restaurant de Tramhalte, Marco Culinair, Restaurant ’t Havenmantsje, Landgoed het Roode Koper en Restaurant Basliek*.
Lees berichtOmzet Sligro neemt licht toe in 2024, ook zonder tabak
Groothandel - De omzet van Sligro Food Group over 2024 bedroeg € 2.890 miljoen, een toename van 1,1% ten opzichte van de omzet ad € 2.859 miljoen in 2023. De omzettoename was volledig autonoom, schrijft de groothandel uit Veghel.
Lees berichtHANOS wil verduurzamen en niet alleen het assortiment
Groothandel – Achter de schermen is horeca groothandel HANOS volop bezig met het verduurzamen van het bedrijf. Maar omdat de groothandel niet zo vaak naar buiten treedt, is dat lang niet voor iedereen zichtbaar. Aileen Jones van HANOS en de groothandel zelf willen daarin verandering brengen. Waarom? Omdat je best mag laten zien wat je als bedrijf doet voor je klanten...
Lees berichtHoresca Lieferink neemt Horesca Meppel over
Overname – Horesca Lieferink neemt alle aandelen over van Horesca Meppel B.V. Horesca Lieferink zal gevestigd blijven in Meppel en van daaruit de werkzaamheden continueren, zo laat Ronald Lieferink, eigenaar van Horesca Lieferink Groep, weten.
Lees bericht