Hartenkreetactie TheFork ontroert horecaondernemers


Actie - TheFork’s Hartenkreet Campagne, waar consumenten een videoboodschap konden insturen voor hun favoriete restaurant met Valentijnsdag, heeft veel horecaondernemers ontroerd. Zo’n honderd consumenten deden mee aan de actie.

Valentijnsdag is normaal gezien één van de populairste dagen van het jaar om uit eten te gaan. Omdat dat niet mogelijk is, wilde het reserveringsplatform TheFork restauranteigenaren, chefs en bedienend personeel een hart onder de riem te steken met de videoboodschappen. Die boodschappen werden in een met led verlichte bus persoonlijk langs gebracht bij de restaurants.

Hartverwarmende reacties

TheFork bracht met de persoonlijke hartenkreten onder andere een bezoek aan restaurant  MOS, Lars en Johannes in Amsterdam en aan Catch by Simonis en Tommy’s & Zuurveen in Den Haag. Lars Scharp van restaurant Lars Amsterdam is onder de indruk: “Ik kan niet geloven dat al die mensen een persoonlijk bericht voor mij hebben ingestuurd. Afgelopen periode is uiteraard uitdagend geweest en dit steuntje in de rug doet ons écht goed”

Aangezien TheFork een verbindende factor is tussen gast en restaurant, zag het platform Valentijnsdag als mooi moment om te laten zien hoe erg de horeca gemist wordt en hoezeer de gasten snakken naar de heropening .

Valentijnsboxen

Om het gemis aan een dinerervaring buitenshuis te verzachten, ontwikkelden veel restaurants speciale Valentijnsboxen. Hiermee kan een dierbare of geliefde worden verrast. Van een champagne ontbijt tot aan een zes-gangen diner, de horeca is creatiever dan ooit.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

KHN in gesprek met kabinet over routekaart horeca

Horeca - In navolging op het gesprek van afgelopen vrijdag tussen KHN en minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) initieerden minister Grapperhaus, minister De Jonge, minister Van ’t Wout en staatssecretaris Keijzer een afspraak met KHN en MKB-Nederland. In het gesprek werd ingegaan op de huidige – financiële - situatie en werd gekeken via welke route de horeca veilig open zou...

Lees bericht


Wisseling van de wacht bij Tripadvisor en TheFork

Managementwisseling - Tripadvisor, ’s werelds grootste reisplatform en TheFork, het toonaangevende, wereldwijde platform voor het reserveren van restaurants, hebben vandaag een managementwissel aangekondigd binnen La Fourchette SaS, beter bekend onder de naam TheFork.com. 

Lees bericht

Gemiddeld restaurant heeft ton schuld, totale schuld is 3 miljard

Corona – De gemiddelde schuld per restaurant bedraagt bijna een ton. Dat blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het culinaire platform WijnSpijs.nl. Door de coronamaatregelen bouwen restaurants steeds meer schuld op, inmiddels is die totale schuldenberg zo’n 3 miljard euro. Het aflossen van deze schulden is een meerjarenplan.

Lees bericht




KHN presenteert horecaroutekaart voor verantwoorde heropening

Actie - De commissie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) nam maandag de petitie ‘Meer steun en een snelle heropening van de horeca’ in ontvangst. Koninklijke Horeca Nederland (KHN) startte de petitie in december omdat de situatie in de horeca kritiek is. De petitie is sinds december ruim 86.000 keer ondertekend. De petitie werd samen aangeboden met de door KHN opgestelde...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid