Havana Club brengt Limited Edition fles uit met Burna Boy


Burna Boy werkt samen met Havana Club voor Limited Edition Havana Club 7

Samenwerking - Het Cubaanse rum merk Havana Club brengt een Limited Edition Havana Club 7 uit met Burna Boy. De samenwerking zorgt voor een verdere uitbreiding van het aantal samenwerkingen met met artiesten.

In de afgelopen jaren zijn veel van de hedendaagse stemmen uit Afrika naar voren gekomen om de verhalen te vertellen over het continent, hun voorouders, en de historie. Burna Boy heeft met zijn cross-over sounds, waarin Afrobeats, dancehall, reggae, rap en R&B samenkomen, het voortouw genomen om deze verhalen met de wereld te delen door middel van muziek, aldus de Franse distributeuir Pernod Ricard Groep. Door zijn indrukwekkende teksten en sound won Burna Boy vorig jaar een Grammy in de categorie Best World Music Album.

Het belang van het eren van roots is iets dat Burna Boy en Havana Club delen. Evenals Burna Boy veel waarde hecht aan zijn Nigeriaanse afkomst, hecht Havana Club veel waarde aan haar Cubaanse afkomst. Samen zorgden zij ervoor dat de Nigeriaanse en Cubaanse roots goed vertegenwoordigd zijn in het design van de fles. Havana Club en Burna Boy hebben samen een short-film geproduceerd die het intiem verweven verhaal tussen Burna Boy en Havana Club, gezelligheid, gezelschap, roots, en gezamenlijke waarden viert. De Havana Club x Burna Boy limited edition fles zal de hele zomer verkrijgbaar zijn via DrankDozijn.nl.

Pernod Ricard

De joint venture Havana Club International S.A. werd in november 1993 opgericht door het Cubaanse bedrijf Cuba Ron S.A., verantwoordelijk voor de rum productie, en de Franse Pernod Ricard Groep, met als doel het merk Havana Club internationaal te ontwikkelen via het sterke internationale distributienetwerk van Pernod Ricard. Havana Club is sinds 1994 een prioritair merk van Pernod Ricard en behoort vandaag tot de 13 belangrijkste gedistilleerde drank merken van de groep.

Bron: Havana Club/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Consumptiebehoefte in horeca is veranderd na eerste lockdown

Analyse - Horeca in Nederland heeft na de eerste lockdown de weg omhoog vrij snel weten te vinden. Halverwege juli is het omzetniveau zelfs even gestegen tot het niveau van 2019. Opvallend genoeg bleek de consumptiebehoefte van de horecagast na de lockdown op een aantal vlakken wel te zijn veranderd ten opzichte van 2019.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid