HAVI Logistics en La Place starten samenwerking


Distributie – La Place en HAVI Food Service Logistics zijn een samenwerking gestart. HAVI verzorgt de distributie voor alle 133 La Place-vestigingen in Nederland, België en Duitsland. Jaarlijks genieten meer dan 35 miljoen gasten van alles wat La Place vers bereidt. 100% natuurlijk, dagvers, huisgemaakt en daardoor heerlijk. Smaak staat bij La Place op de eerste plaats. Die moet in al onze gerechten en producten het beste zijn. Om dat te bereiken werkt La Place met verse, eerlijke en pure grondstoffen. Het liefst uit de regio en waar het kan biologisch. Al deze ingrediënten worden iedere morgen in alle vroegte bij alle vestigingen in zowel Nederland, België als Duitsland aangeleverd. HAVI neemt deze taak nu op zich. HAVI Food Service Logistics is een logistiek dienstverlener met distributiecentra in heel Europa en Azië. Met klanten als McDonald’s, BP, Lunch Garden, Van der Valk, Vapiano en Le Pain Quotidien bedient de distributeur belangrijke spelers in de foodservice in Nederland en België. Hierbuiten mag ze belangrijke namen als Compass, IKEA, Nordsee en YUM Brands tot haar klanten rekenen. Het bedrijfsmodel van HAVI ondersteunt volledige eigen inkoop door haar klanten, zonder dat deze zich hoeven te bekommeren over de dagelijkse uitvoering. De klant beheert de commerciële relatie met haar leveranciers, HAVI voert uit; zowel operationeel als financieel. “Zo ontstaat volledige transparantie tussen Product/Inkoop en Logistiek”, aldus HAVI in een persschrijven over de samenwerking met La Place. Bron: @FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groei La Place helpt Jumbo doorbreken omzetgrens van €10 miljard

Formulenieuws - Jumbo ligt nog steeds op koers om de grens van 10 miljard euro omzet te doorbreken. De groei in omzet van de La Place-restaurants, zit na  de coronasluitingen weer aardig in de lift en kan daarbij helpen. Daarnaast zet Jumbo als het gaat om de online-bestellingens en de La Place-restaurants volop in op bezorging.

Lees bericht


Valora Food Service Duitsland vergroot slagkracht management

Benoeming –  Valora Food Service Duitsland, het moederbedrijf van onder andere de BackWerk-formule, breidt het management uit met twee nieuwe leden. Dick de Vilder treedt toe en krijgt de algehele verantwoordelijkheid voor de BackWerk formule en Angelo Mans zal verantwoordelijk worden voor alle product gerelateerde zaken, van productontwikkeling tot supply chain management.

Lees bericht

La Place breidt thuisbezorging uit met Uber Eats

Formulenieuws – Na Thuisbezorgd.nl gaat La Place de thuisbezorging verder uitbreiden met Uber Eats. Voortaan is het mogelijk om alle producten en gerechten van La Place via het online bestelplatform Ubereats.com of de Uber Eats-app thuisbezorgd te krijgen.

Lees bericht




Jumbo scherpt strategie aan en vernieuwt topstructuur

Formulenieuws - Op basis van een uitgebreide strategische analyse heeft Koninklijke Jumbo Food Groep haar nieuwe Meerjarenplan geïntroduceerd met daarin een aanscherping van de koers. De nieuwe strategie is erop gericht de sterke positie van Jumbo verder uit te bouwen in zowel de winkels als online. Tegelijkertijd past het bedrijf haar topstructuur aan. Dat meldt de supermarktketen donderdag in...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid