HelloFresh komt met ‘add-on’ Borrelbox
Bezorgdienst – Omdat borrelen niet uit de Nederlandse cultuur is weg te denken komt HelloFresh met de Borrelbox. De Borrelbox is een add-on bij de wekelijkse maaltijdbox en bevat een selectie (buitenlandse) kazen en worsten, charcuterie, olijven, tapenades en andere hapjes. De Borrelbox kost €16,- en is geschikt voor 2 tot 4 personen. De borreldoos is ook niet los te bestellen, maar alleen in combinatie met de maaltijdbox, vandaar add-on. Volgens HelloFresh willen mensen wel graag borrelen, maar hebben zij niet de tijd om de losse ingrediënten bij elkaar te halen. De Borrelbox is dan een makkelijke keuze. De box bestaat uit een selectie van traiteurwaardige ingrediënten - zoals charcuterie, Franse/Mediterrane kazen en hapjes, zoals olijven en tapas. De inhoud verschilt per maand. De Borrelbox van oktober bestaat uit: Marcaire, Oveja Reserva (12 maanden gerijpt), Brandt & Levie worst, baguette, tomatentapenade, bospaddenstoelenpesto, gebrande en gezouten amandelen en rode pitloze druiven. Bron: @FoodClicks Bezorgdienst – Omdat borrelen niet uit de Nederlandse cultuur is weg te denken komt HelloFresh met de Borrelbox. De Borrelbox is een add-on bij de wekelijkse maaltijdbox en bevat een selectie (buitenlandse) kazen en worsten, charcuterie, olijven, tapenades en andere hapjes. De Borrelbox kost €16,- en is geschikt voor 2 tot 4 personen. De borreldoos is ook niet los te bestellen, maar alleen in combinatie met de maaltijdbox, vandaar add-on. Volgens HelloFresh willen mensen wel graag borrelen, maar hebben zij niet de tijd om de losse ingrediënten bij elkaar te halen. De Borrelbox is dan een makkelijke keuze. De box bestaat uit een selectie van traiteurwaardige ingrediënten - zoals charcuterie, Franse/Mediterrane kazen en hapjes, zoals olijven en tapas. De inhoud verschilt per maand. De Borrelbox van oktober bestaat uit: Marcaire, Oveja Reserva (12 maanden gerijpt), Brandt & Levie worst, baguette, tomatentapenade, bospaddenstoelenpesto, gebrande en gezouten amandelen en rode pitloze druiven. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Geld en tijdgebrek belemmeren mensen duurzamer te leven’
Onderzoek – Vrouwen leven hun duurzame gewoontes meer na dan mannen, hoewel mannen van zich zelf vinden dat zij duurzamer bezig zijn. Dat blijkt uit onderzoek van maaltijdboxleverancier HelloFresh. Daarnaast blijkt dat mensen graag duurzamer willen leven, maar door geld of tijdgebrek daar niet aan toe komen.
Lees berichtMaaltijdbox kost gezin bijna 3000 euro per jaar
Analyse – Maaltijdboxen zijn nog altijd populair bij gezinnen. Gemiddeld geeft een gezin bijna 3000 euro (€2877) uit aan een maaltijdbox-abonnement voor 4 personen. In zo’n abonnement zitten dan 3 maaltijden per week. De berekeningen van Foodboxen.nl zijn uitgevoerd op basis van een abonnement voor 40 weken.
Lees berichtHelloFresh introduceert kant-en-klare maaltijden Factor in Nederland
Maaltijdenservice - HelloFresh introduceert de kant-en-klare maaltijden van Factor in Nederland en Vlaanderen. Factor is al 10-jarig succesvol actief in de VS en werd in 2020 overgenomen door HwelloFresh. Nederland en Vlaanderen zijn nu de eerste Europese markten waar Factor wordt geïntroduceerd.
Lees berichtMaaltijdboxen vooral populair onder twintigers
Onderzoek – Abonnementen op maaltijdboxen zoals HelloFresh en Uitgekookt blijken vooral populair te zijn onder jong volwassenen. Uit onderzoek van vergelijkingssite Slimster.nl blijkt dat bijna één op de tien Nederlanders tussen de 18 en 30 jaar gebruikmaakt van een abonnement op een maaltijdbox
Lees berichtHelloFresh gaat samenwerken met De Vegetarische Slager
Samenwerking – Maaltijdboxleverancier HelloFresh en De Vegetarische Slager gaan langdurig samenwerken. Omdat de groep consumenten die minder vlees wil eten groeit, wil HelloFresh vaker een maaltijd aanbieden met een vleesvervanger. De Vegetarische Slager gaat die vleesvervangers verzorgen.
Lees berichtFSIN ziet bezorgmarkt in Nederland minder hard groeien
Analyse – De boodschappen- en maaltijdbezorging in Nederland is na de coronaperiode minder hard doorgegroeid. De markt groeide dit jaar weliswaar nog met 4,6% naar een omzet van €7.982 miljoen, maar is in vergelijking met de groei van 2021 en 2020 fors lager. Toen bedroeg de groei respectievelijk nog 29% en 52%. De cijfers zijn afkomstig uit het FSIN Dossier Delivery 2022 van het FoodService Instituut Nederland. De...
Lees bericht