Hero Cassis frisdranken krijgen nieuw design


De transformatie van het design vindt plaats ter ere van het 85-jarig jubileum van het merk

Introductie – De verpakkingen van Hero Cassis krijgen een nieuw design. De transformatie vindt plaats ter ere van het 85-jarig jubileum van het merk.

De nieuwe verpakking van Hero Cassis heeft een frisse, moderne uitstraling gekregen van designbureau Yellow Dress Retail waarbij de fruitigheid en de uniciteit van Hero Cassis meer wordt benadrukt. De kenmerkende paarse kleur van Hero Cassis is gebleven. De fruitigheid is benadrukt door meer ruimte te geven aan de zwarte bessen. Tenslotte is er meer aandacht in het design voor de term “Originally Brewed”, wat refereert aan de fermentatie van zwarte bessen uit Zeeland die Hero Cassis haar smaak geven. “We zijn erg blij met het nieuwe ontwerp en zijn ervan overtuigd dat het design consumenten duidelijker laat zien waar Hero Cassis voor staat”, aldus Sander Nuhoff, Head of Marketing bij Hero Benelux.

Bron: Hero/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Unilever en ID&T gaan samenwerken op 30 evenementen

Samenwerking - Unilever en eventorganisator ID&T Group gaan de komende drie jaar samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T. Op verschillende festivals, waaronder Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle shows van Awakenings, zullen verschillende Unilever-merken, zoals Lipton Ice Tea, te zien zijn.

Lees bericht


RIVM ziet suikerinname door frisdranken snel dalen

Onderzoek - De totale suikerinname is in de periode 2019-2021 met 10,2% gedaald; dat is voor het grootste deel dankzij de daling van het suikergehalte in niet-alcoholische dranken. Nederlanders krijgen op die manier steeds minder suiker binnen via non-alcoholische dranken, zo blijkt uit een vorige week gepubliceerde Voedselconsumptiepeiling 2019-2021 (VCP) van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Lees bericht

Ook Coca-Cola en Too Good To Go bundelen krachten

Voedselverspilling – Coca-Cola in Nederland en Too Good To Go gaan samenwerken. Eind vorig jaar startte de Too Good To Go-app met het aanbieden van Magic Pakketten die door PostNL thuis geleverd worden. Het gaat om pakketten met producten die om verschillende redenen niet meer geleverd kunnen worden, maar die voor consumenten nog lang genoeg houdbaar zijn. Voortaan maken enkele producten...

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid