Hero Cassis frisdranken krijgen nieuw design


De transformatie van het design vindt plaats ter ere van het 85-jarig jubileum van het merk

Introductie – De verpakkingen van Hero Cassis krijgen een nieuw design. De transformatie vindt plaats ter ere van het 85-jarig jubileum van het merk.

De nieuwe verpakking van Hero Cassis heeft een frisse, moderne uitstraling gekregen van designbureau Yellow Dress Retail waarbij de fruitigheid en de uniciteit van Hero Cassis meer wordt benadrukt. De kenmerkende paarse kleur van Hero Cassis is gebleven. De fruitigheid is benadrukt door meer ruimte te geven aan de zwarte bessen. Tenslotte is er meer aandacht in het design voor de term “Originally Brewed”, wat refereert aan de fermentatie van zwarte bessen uit Zeeland die Hero Cassis haar smaak geven. “We zijn erg blij met het nieuwe ontwerp en zijn ervan overtuigd dat het design consumenten duidelijker laat zien waar Hero Cassis voor staat”, aldus Sander Nuhoff, Head of Marketing bij Hero Benelux.

Bron: Hero/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Ook Coca-Cola en Too Good To Go bundelen krachten

Voedselverspilling – Coca-Cola in Nederland en Too Good To Go gaan samenwerken. Eind vorig jaar startte de Too Good To Go-app met het aanbieden van Magic Pakketten die door PostNL thuis geleverd worden. Het gaat om pakketten met producten die om verschillende redenen niet meer geleverd kunnen worden, maar die voor consumenten nog lang genoeg houdbaar zijn. Voortaan maken enkele producten...

Lees bericht


Vrumona introduceert drie Royal Club Mocktails

Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.

Lees bericht


Hero komt met Cassis No Bubbles

Introductie - Hero, producent van cassis, komt met een koolzuurvrije variant van de populaire frisdrank met zwarte bessen. Volgens de in Breda gevestigde fabrikant van onder andere B’tween, Hero Jam en natuurlijk Cassis vond het hoog tijd worden om de populariteit van Cassis door te trekken naar het segment fruitdranken.

Lees bericht



‘Nederlanders zijn gezonder fris gaan drinken’

Onderzoek – ‘De Nederlander is gezonder gaan drinken’, dat meldt Taco Juriaanse, directeur van FWS, de koepelorganisatie van fris- en mineraalwaterproducenten, naar aanleiding van het Nationale Frisse Dranken Onderzoek 2021. Drie op de vijf Nederlander let nu, na corona, op de hoeveelheid suikers in frisse dranken.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid