Hero Cassis frisdranken krijgen nieuw design

Introductie – De verpakkingen van Hero Cassis krijgen een nieuw design. De transformatie vindt plaats ter ere van het 85-jarig jubileum van het merk.
De nieuwe verpakking van Hero Cassis heeft een frisse, moderne uitstraling gekregen van designbureau Yellow Dress Retail waarbij de fruitigheid en de uniciteit van Hero Cassis meer wordt benadrukt. De kenmerkende paarse kleur van Hero Cassis is gebleven. De fruitigheid is benadrukt door meer ruimte te geven aan de zwarte bessen. Tenslotte is er meer aandacht in het design voor de term “Originally Brewed”, wat refereert aan de fermentatie van zwarte bessen uit Zeeland die Hero Cassis haar smaak geven. “We zijn erg blij met het nieuwe ontwerp en zijn ervan overtuigd dat het design consumenten duidelijker laat zien waar Hero Cassis voor staat”, aldus Sander Nuhoff, Head of Marketing bij Hero Benelux.
Bron: Hero/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Ook Coca-Cola en Too Good To Go bundelen krachten
Voedselverspilling – Coca-Cola in Nederland en Too Good To Go gaan samenwerken. Eind vorig jaar startte de Too Good To Go-app met het aanbieden van Magic Pakketten die door PostNL thuis geleverd worden. Het gaat om pakketten met producten die om verschillende redenen niet meer geleverd kunnen worden, maar die voor consumenten nog lang genoeg houdbaar zijn. Voortaan maken enkele producten...
Lees berichtVrumona introduceert drie Royal Club Mocktails
Introductie - Alcoholvrij is al een grote trend in zowel bier als sterke drank, maar het aanbod in frisdranken is nog beperkt. Vrumona speelt hier op in met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol en zonder suiker.
Lees bericht‘Hero introduceert als eerste A-merk Jam Zero’
Introductie - Als eerste A-merk brengt Hero zero jam op de markt. De jam is gemaakt zonder toegevoegde suikers en met 50% fruit. De jam in de smaken aardbeien en kersen telt daardoor maar 8 kilocalorieën per portie.
Lees berichtHero komt met Cassis No Bubbles
Introductie - Hero, producent van cassis, komt met een koolzuurvrije variant van de populaire frisdrank met zwarte bessen. Volgens de in Breda gevestigde fabrikant van onder andere B’tween, Hero Jam en natuurlijk Cassis vond het hoog tijd worden om de populariteit van Cassis door te trekken naar het segment fruitdranken.
Lees berichtORGANICS by Red Bull komt met drie nieuwe smaken
Introductie – Red Bull verrijkt de Organics-lijn met drie nieuwe smaken. Naast de vijf al bestaande smaken, komen daar nu drie nieuwe varianten bij met elk hun eigenzinnige karakter: Purple Berry, Black Orange en Ginger Beer.
Lees bericht‘Nederlanders zijn gezonder fris gaan drinken’
Onderzoek – ‘De Nederlander is gezonder gaan drinken’, dat meldt Taco Juriaanse, directeur van FWS, de koepelorganisatie van fris- en mineraalwaterproducenten, naar aanleiding van het Nationale Frisse Dranken Onderzoek 2021. Drie op de vijf Nederlander let nu, na corona, op de hoeveelheid suikers in frisse dranken.
Lees bericht