Heropeningscampagne voor sport- en leisurekantines


Kantines – Opmerken, marketing-en salesbureau binnen Out of Home voor sport- en leisurekantines, organiseert voor de bij Profkantine en Quality Time aangesloten kantines een heropeningscampagne. Doelstelling achter de campagne is de kantines een extra steuntje in de rug geven bij de start van het nieuwe seizoen.

Opmerken runt in het sportkanaal de Profkantine, waar ruim 2.300 sportkantines bij zijn aangesloten. Een soortgelijk initiatief heeft Opmerken ook Quality Time binnen het Leisure-kanaal waar inmiddels zo’n 1300 outlets bij zijn aangesloten Voor deze locaties ontwikkelt  Opmerken concepten en diensten die het rendement moeten verbeteren voor merk en kanaal. Partners die bij de twee initiatieven zijn aangesloten zijn Haribo, PepsiCo, Mars Nederland, Kraft Heinz, Red Bull, Slimpie, Goodlife Foods en Arla Foods.

De heropeningscampagne heeft als doel de leden te ondersteunen bij de heropening. Het rendement van de outlet staat hierin centraal. Gedurende de heropeningscampagne worden er diverse adviezen aangedragen voor het behalen van een sneller rendement zodat de potje weer kunnen worden aangevuld. Hierbij valt te denken aan adviezen op het gebied van verkoopstrategieën, verkoopmaterialen en productassortiment. Daarnaast kunnen de aangesloten leden via een spaarsysteem sparen voor producten voor hun verkooppunt. Bovenop dit spaarsysteem maken de leden ook kans op een prijzenpot met als hoofdprijs een Q-Music Party op locatie.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Opmerken houdt eerste ‘Anders nog iets lekkers markt’

Event - Op dinsdag 28 januari 2020 vond de eerste “Anders nog iets lekkers markt” plaats. De bijeenkomst van Opmerken was bestemd voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine en de recreatie outlets die zijn aangesloten bij Quality Time. De bijeenkomst werd gehouden in het stadion van FC Utrecht en stond in het teken van het verder bouwen aan de relatie tussen...

Lees bericht


Starbucks gaat ijskoffies breder testen binnen leisure en sports

Leisure – De Pyramide van Austerlitz is als een van de eerste gestart met de verkoop van Starbucks Chilled Classics ijskoffie om te testen welke kansen er zijn binnen leisure en sports. Gedurende drie maanden worden vier smaken vanuit een speciale koeling op verschillende plekken aangeboden. De actie is opgezet samen met sales- en promotiebureau Opmerken. De Pyramide van Austerlitz is...

Lees bericht

Profkantine start promo-acties BE-KIND

Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals...

Lees bericht

Profkantine komt met ‘PubQuiz’ voor sportkantines

Sportkantines – Marketing en salesbureau Opmerken komt met een pakket “PubQuiz’ dat beheerders van sportkantines  helpt bij de organisatie van een gezellige avond. Het pakket bestaat uit kratten bier, snackvouchers en een compleet quizspel, inclusief medailles voor de winnaars. Het marketing- en salesbureau Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350...

Lees bericht


Opmerken breidt team en diensten uit

Persoonlijk - Kim van Bon-van der Ven is per 1 mei jl. als office manager in dienst gekomen van Opmerken. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bij Opmerken gaat Kim van Bon -van der Ven niet alleen het team ondersteunen maar zich ook bezighouden met kennissessies en...

Lees bericht

Quality Time wil rendement verbeteren bij leisurebedrijven

Platform - Quality Time is in september als platform van start gegaan om outlets in het leisurekanaal te helpen meer rendement te halen uit hun Food & Beverage-verkopen. Basis vormt het sparen punten op producten van Mars, Pepsico en Haribo, waarmee vervolgens gratis producten van deze merken zijn te bestellen. Het bestellen van gratis producten op basis van een opgebouwde tegoed...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid