Het Laatste Tafeltje combineert steun horeca met gratis tegoedbon


Actieplatform – Het horecaplatform hetlaatstetafeltje.nl, komt vandaag met een opzienbarend steuninitiatief. Een oplossing voor zowel restaurateurs om omzet te genereren en tegelijk iets leuks te doen voor de hulpverleners en hulpbehoevenden.

Consumenten kunnen vanaf morgen tegoedbonnen kopen bij hun favoriete restaurant en tegelijk ‘gratis’ een cadeautje sturen naar iemand die ze door de crisis slecht kunnen bereiken, een hart onder de riem willen steken of willen bedanken voor hun hulp.

Bonbons

Het cadeautje is initieel een doosje kwaliteitsbonbons met een persoonlijke boodschap. De koper van de bon kan aangeven naar wie de bonbons verstuurd mogen worden. Dat mag naar het adres van de koper zelf, maar het is natuurlijk nog leuker om dat te doen naar een hulpverlener of een hulpbehoevende. Het cadeautje wordt gegeven als dank voor het vertrouwen van de consument. En de koper krijgt na de crisis in het restaurant naar keuze de waarde van de tegoedbon in mindering op de rekening.

Aanvulling

Het initiatief van Het Laatste tafeltje is bedoeld als een aanvulling op het door KHN gesteunde Horeca Samen Sterk. Het maakt gebruik van haar kennis, platform en netwerk om juist door middel van deze bijzondere incentive nog meer consumenten een tegoedbon te laten kopen en daarmee direct bij te dragen aan de getroffen horeca.

Het Laatste Tafeltje is in coronavrije tijden een platform voor horeca om met aanbiedingen een betere bezettingsgraad te krijgen in de horecalocaties. Er zijn meer dan 1000 horecaondernemingen geregistreerd als aanbieder en het platform heeft meer dan 100.000 eigen platform gebruikers.

Bron: Het Laatste tafeltje/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Horecasector zwaar getroffen in eerste kwartaal 2020

Omzetcijfers - De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal. De omzetdaling was de eerste in zeven jaar tijd. Dat meldt het CBS.

Lees bericht

SVH en KHN komen met gratis e-learning Hygiëne & Veiligheid in coronatijd

Opleiding – Stichting Vakbekwaamheid Horeca (SVH) en Koninklijke Horeca Nederland (KHN) komen met een nieuwe gratis e-learning Hygiëne & Veiligheid in coronatijd. Nu de horeca vanaf 1 juni weer voorzichtig open mag, hebben de beide organisaties besloten om een speciale e-learning in coronatijd voor de bedrijfstak te ontwikkelen op het gebied van Hygiëne & Veiligheid.

Lees bericht


‘Je favoriete terrasplekje reserveren met BarBooking’

Reserveringssysteem – Hoe kun je nu met beperkte ruimte en mogelijkheid toch een plekje reserveren bij je favoriete bar of terras. Die vraag stond centraal bij een tweetal horecaliefhebbers. Om zowel ondernemers te helpen als de mogelijkheid voor de gasten te bieden een plek te reserveren, ontwikkelde zij Barbooking.nl, een platform volgens het principe: zoek, boek en geniet.

Lees bericht


Speciale e-learning: coronasafe ondernemen in de horeca

Opleiding – Speciaal om de horeca te helpen bij de (gedeeltelijke) heropening van de locaties heeft opleider Horeca & Toerisme College van ROC Midden Nederland in samenwerking met adviesbureau Kroonenburg Advies de e-learning ‘Corona safe ondernemen in de horeca (HACCP)’ ontwikkeld.

Lees bericht

App voor corona-checkgesprek van het horecabezoek

Horeca – Voor het verplichte persoonlijke checkgesprek aan de deur voor gasten die een horecabedrijf willen bezoeken, is nu een app ontwikkeld. Een groep techneuten heeft sinds vandaag checkgesprek.nl gelanceerd dat als platform dit verplichte vraaggesprek kan vervangen. Wie klachtenvrij is kan via de app een groen kaart laten zien aan het horecabedrijf, waarmee de toegang gewaarborgd is.

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid