Het Laatste Tafeltje combineert steun horeca met gratis tegoedbon


Actieplatform – Het horecaplatform hetlaatstetafeltje.nl, komt vandaag met een opzienbarend steuninitiatief. Een oplossing voor zowel restaurateurs om omzet te genereren en tegelijk iets leuks te doen voor de hulpverleners en hulpbehoevenden.

Consumenten kunnen vanaf morgen tegoedbonnen kopen bij hun favoriete restaurant en tegelijk ‘gratis’ een cadeautje sturen naar iemand die ze door de crisis slecht kunnen bereiken, een hart onder de riem willen steken of willen bedanken voor hun hulp.

Bonbons

Het cadeautje is initieel een doosje kwaliteitsbonbons met een persoonlijke boodschap. De koper van de bon kan aangeven naar wie de bonbons verstuurd mogen worden. Dat mag naar het adres van de koper zelf, maar het is natuurlijk nog leuker om dat te doen naar een hulpverlener of een hulpbehoevende. Het cadeautje wordt gegeven als dank voor het vertrouwen van de consument. En de koper krijgt na de crisis in het restaurant naar keuze de waarde van de tegoedbon in mindering op de rekening.

Aanvulling

Het initiatief van Het Laatste tafeltje is bedoeld als een aanvulling op het door KHN gesteunde Horeca Samen Sterk. Het maakt gebruik van haar kennis, platform en netwerk om juist door middel van deze bijzondere incentive nog meer consumenten een tegoedbon te laten kopen en daarmee direct bij te dragen aan de getroffen horeca.

Het Laatste Tafeltje is in coronavrije tijden een platform voor horeca om met aanbiedingen een betere bezettingsgraad te krijgen in de horecalocaties. Er zijn meer dan 1000 horecaondernemingen geregistreerd als aanbieder en het platform heeft meer dan 100.000 eigen platform gebruikers.

Bron: Het Laatste tafeltje/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws







Foodservicesector laat stevige groei zien

Analyse – De groei in foodservice zit er stevig in. Over periode 6 en 7, week 21 t/m 28, (23 mei t/m 17 juli 2022) laat de foodservicemonitor een stijging zien van respectievelijk 31% en 16,6%. Het betreft de groei in de toelevering van eten en drinken in Foodservice ten opzichte van vorig jaar. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar staat het groeicijfer van periode 7 op een...

Lees bericht

Inzet diepvries is alternatief voor horeca bij voedselverspilling

Onderzoek – Horeca kan meer gebruik maken van diepvriesproducten in de keuken als duidelijk is dat voedselverspilling daarmee voorkomen kan worden. Met name jongeren hebben minder moeite met het feit dat horecabedrijven meer gebruik maken van diepvriesproducten als zij weten dat daarmee verspilling van voedsel wordt tegengegaan. Dit blijkt uit onderzoek van diepvriesfabrikant Iglo waarvoor @FoodClicks specifieke horecavragen heeft laten meelopen.

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid