HMSHost opent zes horecalocaties op Designer Outlet Roermond


Formulenieuws – Zes nieuwe locaties opende HMSHost woensdag officieel op het Designer Outlet Roermond; twee bakeries, twee Starbucks, een burgerbar, friet- en dönerzaak en als klap op de vuurpijl zette het bedrijf een foodtruck neer met daarin hotdogs en currywürsten als voorbereiding op een later nog te openen Duitse horecazaak van delicatessenbedrijf Käfer. Een van de nieuwe bakeries is gevestigd in een koffiecafé die samen met Douwe Egberts is opgezet. Omdat de koffie-bakerystore gezien vanaf de stad bij de ingang van het outletcenter zit, heeft hij de naam Entré Bakery Café gekregen. De tweede bakery is een concept dat is ontwikkeld samen met het Duitse bakkerijbedrijf Kamp. Het betreft een typisch Duitse bakkerij met populaire gebakwaren en met een prijsniveau dat Duitsers gewend zijn. Van Starbucks is er een grote locatie met zitplaatsen en een kleinere take-away. De vestigingen zijn populair bij de Roermonds jeugd die ook op weg naar school en naar huis koffie komen halen. Het zijn dan ook de eerste Starbucks-locaties in Limburg. Verder een speciaal hamburgerconcept, de Burger Federation en een bijzonder friet- en dönerconcept. Behoefte Dat HMSHost in staat is sterke outlets neer te zetten is bekend. Dat laten zij immers keer op keer zien op de luchthavens, waarvan Schiphol de belangrijkste is. Tegenwoordig is het bedrijf ook in staat succesvol horeca te bedrijven op treinstations, in shopping malls en met de komst van in het najaar vijf horeca-outlets op het Utrechtse Hoog-Catharijne ook in binnenstedelijke winkelgebieden. Overal waar mensen samenkomen en verblijven is behoefte aan horeca en wie dat goed doet, weet mensen aan zich te binden. De locaties die HMSHost heeft geopend in Roermond zijn stuk voor stuk vernieuwende horecaconcepten die kloppen qua prijspeil en inrichting. Alleen al op basis van de behaalde resultaten op de eerste dagen, spreekt HMSHost van een succes. Alle prognoses zijn flink overtroffen en dan moet de echte zomerse drukte van het outletcenter nog beginnen. In de komende uitgave van @FoodClicks een gesprek met Walter Seib, CEO van HMSHost en een meer specifiek overzicht van de zes outlets. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Zes nieuwe locaties opende HMSHost woensdag officieel op het Designer Outlet Roermond; twee bakeries, twee Starbucks, een burgerbar, friet- en dönerzaak en als klap op de vuurpijl zette het bedrijf een foodtruck neer met daarin hotdogs en currywürsten als voorbereiding op een later nog te openen Duitse horecazaak van delicatessenbedrijf Käfer. Een van de nieuwe bakeries is gevestigd in een koffiecafé die samen met Douwe Egberts is opgezet. Omdat de koffie-bakerystore gezien vanaf de stad bij de ingang van het outletcenter zit, heeft hij de naam Entré Bakery Café gekregen. De tweede bakery is een concept dat is ontwikkeld samen met het Duitse bakkerijbedrijf Kamp. Het betreft een typisch Duitse bakkerij met populaire gebakwaren en met een prijsniveau dat Duitsers gewend zijn. Van Starbucks is er een grote locatie met zitplaatsen en een kleinere take-away. De vestigingen zijn populair bij de Roermonds jeugd die ook op weg naar school en naar huis koffie komen halen. Het zijn dan ook de eerste Starbucks-locaties in Limburg. Verder een speciaal hamburgerconcept, de Burger Federation en een bijzonder friet- en dönerconcept. Behoefte Dat HMSHost in staat is sterke outlets neer te zetten is bekend. Dat laten zij immers keer op keer zien op de luchthavens, waarvan Schiphol de belangrijkste is. Tegenwoordig is het bedrijf ook in staat succesvol horeca te bedrijven op treinstations, in shopping malls en met de komst van in het najaar vijf horeca-outlets op het Utrechtse Hoog-Catharijne ook in binnenstedelijke winkelgebieden. Overal waar mensen samenkomen en verblijven is behoefte aan horeca en wie dat goed doet, weet mensen aan zich te binden. De locaties die HMSHost heeft geopend in Roermond zijn stuk voor stuk vernieuwende horecaconcepten die kloppen qua prijspeil en inrichting. Alleen al op basis van de behaalde resultaten op de eerste dagen, spreekt HMSHost van een succes. Alle prognoses zijn flink overtroffen en dan moet de echte zomerse drukte van het outletcenter nog beginnen. In de komende uitgave van @FoodClicks een gesprek met Walter Seib, CEO van HMSHost en een meer specifiek overzicht van de zes outlets. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid