HOMiES gaat tweede samenwerking aan met Hovingh & Partners
Samenwerking – Foodservice HOMiES, het platform voor professionals in foodservice, gaat een nieuwe strategische samenwerking aan. Dit keer is het een samenwerking met coaching bureau Hovingh & Partners. Eerder maakte HOMIES een samenwerking bekend met consultancybureau The Category & Trade Company (CTC).
De samenwerking met Hovingh & Partners biedt een nieuwe dimensie aan de HOMiES community. Waar CTC waarde toevoegt met expertise in Formule Management en Category Management, voegt Hovingh & Partners aanvullende waarde toe op het gebied van verkoop- en onderhandelmethodieken. Samen moeten beide partijen de foodservice-professionals de tools bieden om excelleren in een competitieve markt. Mehmet Eser, oprichter van HOMiES: “Foodservice draait om mensen en de keuzes die ze maken, zowel op strategisch als persoonlijk vlak. Met Hovingh & Partners voegen we een waardevolle partner toe aan ons netwerk die onze community helpt om beter samen te werken, sterker te onderhandelen en met meer impact te verkopen.”
Expertise
Heino Hovingh, oprichter van Hovingh & Partners, laat weten dat zij als doel hebben ‘mensen sterker te maken in wat ze doen’. “De samenwerking met HOMiES geeft ons een fantastisch platform om onze expertise te delen met een community die echt openstaat voor leren en ontwikkelen. Samen met Mehmet en het team willen we bouwen aan een toekomst waarin niet alleen resultaten verbeteren, maar ook mensen groeien in hun rol. Want als de mensen groeien, groeit de sector mee,” aldus Hovingh.
Masterclasses
Als onderdeel van deze langdurige strategische samenwerking lanceren HOMiES en Hovingh & Partners een reeks MiNi Masterclasses voor sales professionals. Deze sessies worden ontworpen om mensen uit te rusten met praktische tools en bewezen methodieken, gericht op direct toepasbare resultaten.
Johan Boersma
De nieuwe strategische samenwerking is mede mogelijk gemaakt door de verbindende inspanningen van Johan Boersma, partner bij Hovingh & Partners en een bekende naam binnen Foodservice. Zijn jarenlange ervaring bij bedrijven als Coca-Cola European Partners, Douwe Egberts Professional en Sodexo heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van een leerzaam programma dat aansluit bij de wensen van de Foodservice HOMiES Community.
Bron: HOMIES/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
HOMiES en The Category & Trade Company bundelen krachten
Samenwerking - Foodservice HOMiES, het nieuwe platform dat foodservice professionals wil samenbrengen en The Category & Trade Company (CTC) zijn een strategische samenwerking aan gegaan. Daarmee is CTC de eerste officiële kennispartner van Foodservice HOMiES. De samenwerking moet een stevige basis leggen voor een gezamenlijke missie om de sector te versterken en vooruit te helpen.
Lees berichtMeer mensen met afstand tot arbeidsmarkt bij Sodexo
Samenwerking – Sodexo heeft een convenant ondertekend met het Landelijk Werkgeversservicepunt (WSP) van UWV. Daarmee wordt de samenwerking, die al ruim twee jaar bestaat, bestendigd en kan Sodexo nóg meer mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan een baan helpen. Ook het Landelijk Werkgeversservicepunt Gemeenten (LWSPG) sluit aan bij dit convenant.
Lees berichtMandy Korver nieuwe inkoopdirecteur Maxxam
Benoeming – Inkooporganisatie Maxxam in Ede benoemt Mandy Korver tot inkoopdirecteur. Zij zal deze rol vanaf 18 november 2024 gaan vervullen. Met haar komst is het managementteam van Maxxam weer compleet.
Lees berichtGecertificeerde Sodexo doet mee aan De Bewuste Visweek
Catering - Sodexo doet mee aan de 12e editie van De Bewuste Visweek van 23 t/m 29 september 2024, die wordt georganiseerd door de keurmerken ASC (Aquaculture Stewardship Council) en MSC (Marine Stewardship Council). Sodexo is de enige Nederlandse cateraar die ASC- & MSC- gecertificeerd is.
Lees berichtSodexo streeft naar 33% plantaardig in 2025
Catering - In 2025 is minimaal 33% van de gerechten in Sodexo bedrijfsrestaurants volledig plantaardig. Dat laat de cateraar weten. Het is een van de kortetermijndoelen die onderdeel uitmaken van het internationale doel om in 2040 volledig klimaatneutraal te zijn.
Lees berichtSodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart
Catering - Vanaf maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.
Lees bericht