Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan samenwerken


Partnership - Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan actiever samenwerken om de marktbewerking tussen leveranciers en ondernemers efficiënter en effectiever te maken. Beide netwerken sluiten goed op elkaar aan en versterken elkaar direct. Daar waar mogelijk zal kennis en content tussen beide partijen actiever worden gedeeld om de toenemende vraag naar effectievere totaaloplossingen voor veel foodleveranciers te vergemakkelijken. Beide partijen hebben de ambitie om zowel outletorganisaties en ondernemers te informeren en te inspireren met ontwikkelingen, kansen, concepten en producten. Door de kruisbestuiving en interactie tussen beide platformen te stimuleren zijn @FoodClicks en Horeca Netwerk samen in staat om deze gehele klantreis effectiever in te vullen. Daarbij zet @FoodClicks haar eigen gevestigde online platform en fysieke vakblad in en Horeca Netwerk zijn eigen online platform en fysieke netwerk- en inspiratie-events zoals de verschillende pleinen die Horeca Netwerk verzorgt tijdens de grotere horecabeurzen. Samen sterker Horeca Netwerk is ontstaan vanuit de twee initiatieven “Homies” en “FoodIntro” van Mehmet Eser. “De twee initiatieven heb ik samengevoegd, omdat ik erachter kwam dat we wel de juiste dingen doen, maar dat de combinatie vanuit één positionering het geheel duidelijker en sterker maakt. Inmiddels hebben we ook de samenwerking opgezocht en bevestigd met meerdere partners zoals Gastvrij Rotterdam, HorecaEvenTT, BBB Maastricht, Strand Nederland, InONE, Biernet, Nederlands Kokspanel, Foodservice Awards, HotelloTOP en de Columbus Trophy. Uiteindelijk wil ik er ook alleen maar voor zorgen dat echt iedereen voldoende kansen krijgt om zichzelf te kunnen onderscheiden.” Door de samenwerking met @FoodClicks ligt er nu voor iedereen in de foodservicesector voldoende potentieel om efficiënt de boodschap bij de juiste afnemende partijen te krijgen. De verbinding wordt hierdoor gestimuleerd en ontzorging gemaximaliseerd. Bron: @FoodClicks Partnership - Horeca Netwerk en @FoodClicks gaan actiever samenwerken om de marktbewerking tussen leveranciers en ondernemers efficiënter en effectiever te maken. Beide netwerken sluiten goed op elkaar aan en versterken elkaar direct. Daar waar mogelijk zal kennis en content tussen beide partijen actiever worden gedeeld om de toenemende vraag naar effectievere totaaloplossingen voor veel foodleveranciers te vergemakkelijken. Beide partijen hebben de ambitie om zowel outletorganisaties en ondernemers te informeren en te inspireren met ontwikkelingen, kansen, concepten en producten. Door de kruisbestuiving en interactie tussen beide platformen te stimuleren zijn @FoodClicks en Horeca Netwerk samen in staat om deze gehele klantreis effectiever in te vullen. Daarbij zet @FoodClicks haar eigen gevestigde online platform en fysieke vakblad in en Horeca Netwerk zijn eigen online platform en fysieke netwerk- en inspiratie-events zoals de verschillende pleinen die Horeca Netwerk verzorgt tijdens de grotere horecabeurzen. Samen sterker Horeca Netwerk is ontstaan vanuit de twee initiatieven “Homies” en “FoodIntro” van Mehmet Eser. “De twee initiatieven heb ik samengevoegd, omdat ik erachter kwam dat we wel de juiste dingen doen, maar dat de combinatie vanuit één positionering het geheel duidelijker en sterker maakt. Inmiddels hebben we ook de samenwerking opgezocht en bevestigd met meerdere partners zoals Gastvrij Rotterdam, HorecaEvenTT, BBB Maastricht, Strand Nederland, InONE, Biernet, Nederlands Kokspanel, Foodservice Awards, HotelloTOP en de Columbus Trophy. Uiteindelijk wil ik er ook alleen maar voor zorgen dat echt iedereen voldoende kansen krijgt om zichzelf te kunnen onderscheiden.” Door de samenwerking met @FoodClicks ligt er nu voor iedereen in de foodservicesector voldoende potentieel om efficiënt de boodschap bij de juiste afnemende partijen te krijgen. De verbinding wordt hierdoor gestimuleerd en ontzorging gemaximaliseerd. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Horecabeurs BBB Maastricht 2020 gaat toch niet door

Beurzen - De organisatie van de BBB Maastricht laat weten dat de oudste horecavakbeurs van Nederland voor het eerst in 66 jaar niet doorgaat. De beurs slaat deze editie over en wordt pas weer gehouden in oktober 2021. De plannen om de beurs toch doorgang laten vinden waren al in een vergevorderd stadium.

Lees bericht



Dick Slootweg en Dries Bögels bij BBB Horeca Summit

akbeurzen - Managing Director Bidfood Dick Slootweg en Dries Bögels, COO Sligro Food Group, nemen deel aan de BBB Horeca Summit. In het panelgesprek ‘Groothandel & Corona’ geven zij antwoord op de vragen van horecaondernemers. Dat heeft de organisatie van de BBB Horeca Summit laten weten.

Lees bericht



Horecava en HorecaNetwerk gaan samenwerken

Samenwerking – Horecava, Nederlands grootste foodbeurs en HorecaNetwerk.nl, het initiatief van Mehmet Eser, slaan de handen in één en starten een online platform dat vraag en aanbod binnen de foodservicebranche met elkaar verbindt. Op het platform komen diverse disciplines samen, zoals informatie over producten en leveranciers, tips en inspiratie voor horecaondernemers en nieuws over buitenshuis eten, slapen en drinken. Horecava...

Lees bericht

OOH Shopper Monitor: ‘Zelfstandige uitbaters hoogst gewaardeerd’

Onderzoek - Gasten geven de zelfstandige ondernemers in horeca en catering de beste beoordeling. Dat blijkt uit onderzoek van bureau More2Market, in samenwerking met dit vakblad, @FoodClicks. In het onderzoek Out-of-Home Shopper Monitor opvallende stijgers en dalers in de foodservicemarkt. Gemakssupermarkt AH to go heeft de toekomst en lijkt aan een opmars bezig in de voorkeur van de gast...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid