Horecabedrijf IQ Creative schenkt voortaan Bud


Bier – Het Amsterdamse horecabedrijf IQ Creative, met de restaurantlocaties van Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy,  gaat voortaan Bud schenken. Volgens horecaeigenaar Bert van der Leden passen zijn bedrijf en ‘s werelds grootste biermerk wel bij elkaar. Van der Leden en Bud waren al vanaf de start van het biermerk in Nederland in gesprek met elkaar. “We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als early adaptor moet je durven te kiezen en risico’s nemen. Dat tikkeltje brutale, het zelfverzekerde en het groots durven dromen, dat past bij IQ Creative, “ aldus Van der Leden over de nieuwe samenwerking. De Nederlandse introductie van Bud werd afgelopen zomer aangekondigd en het biermerk is inmiddels in ruim 1800 horecazaken verkrijgbaar. Na eerder aangekondigde partnerships met individuele horecaconcepten als Capital C en TivoliVredenburg is de samenwerking met IQ Creative een volgende belangrijker partner voor Bud. De samenwerking tussen Bud en IQ Creative gaat verder dan het schenken van bier. Gezamenlijk focussen de partijen zich op het tot leven laten komen van creativiteit binnen de diverse formules. Dit gaat van de organisatie van speciale evenementen tot talent een podium bieden. Het onder supperclub gevestigde Apt. wordt getransformeerd, met als doel nieuw elan in de Amsterdamse nachtscene toe te voegen. Bron: Bud/@FoodClicks Bier – Het Amsterdamse horecabedrijf IQ Creative, met de restaurantlocaties van Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy,  gaat voortaan Bud schenken. Volgens horecaeigenaar Bert van der Leden passen zijn bedrijf en ‘s werelds grootste biermerk wel bij elkaar. Van der Leden en Bud waren al vanaf de start van het biermerk in Nederland in gesprek met elkaar. “We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als early adaptor moet je durven te kiezen en risico’s nemen. Dat tikkeltje brutale, het zelfverzekerde en het groots durven dromen, dat past bij IQ Creative, “ aldus Van der Leden over de nieuwe samenwerking. De Nederlandse introductie van Bud werd afgelopen zomer aangekondigd en het biermerk is inmiddels in ruim 1800 horecazaken verkrijgbaar. Na eerder aangekondigde partnerships met individuele horecaconcepten als Capital C en TivoliVredenburg is de samenwerking met IQ Creative een volgende belangrijker partner voor Bud. De samenwerking tussen Bud en IQ Creative gaat verder dan het schenken van bier. Gezamenlijk focussen de partijen zich op het tot leven laten komen van creativiteit binnen de diverse formules. Dit gaat van de organisatie van speciale evenementen tot talent een podium bieden. Het onder supperclub gevestigde Apt. wordt getransformeerd, met als doel nieuw elan in de Amsterdamse nachtscene toe te voegen. Bron: Bud/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Chris Vanbroekhoven wordt directeur Bierbrouwerij AB InBev

Benoeming -  Chris Vanbroekhoven wordt per 1 april 2021 eindverantwoordelijk voor Bierbrouwerij AB InBev, de Nederlandse organisatie van de internationale brouwer AB InBev. Hij volgt Nicolas Bartholomeeusen op, die ervoor kiest een eigen onderneming op te zetten, na een carrière van bijna 10 jaar bij AB InBev.

Lees bericht


Alcoholvrij bier blijft sterk groeien in dalende biermarkt

Bieren - De verkoop van alcoholvrij blijft groeien. In 2020 is de verkoop  gestegen met 8,5%. Dat betekent dat 1 op de 14 biertjes die gedronken wordt nu alcoholvrij is. De totale markt voor bier daalde wel met 14 procent. Dit blijkt uit cijfers van de Vereniging Nederlandse Brouwers, die vandaag bekend zijn gemaakt.

Lees bericht


Chef-kok Geurds gaat ‘Vuurzee oliebollen’ bakken voor daklozen

Actie – Chef-kok François Geurds en het gastronomische biermerk De Goede & De Stoute slaan de handen ineen. Op 31 december zal de met twee Michelin-sterren bekroonde chef  Vuurzee champagne bollen bakken waarbij het Vuurzee champagne bier van De Goede & De Stoute verwerkt wordt in het beslag. De opbrengst van de oliebollen gaat naar het daklozen project van Geurds waar hij jaarlijks...

Lees bericht




© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid