Horecabedrijf IQ Creative schenkt voortaan Bud


Bier – Het Amsterdamse horecabedrijf IQ Creative, met de restaurantlocaties van Happyhappyjoyjoy, supperclub en Envy,  gaat voortaan Bud schenken. Volgens horecaeigenaar Bert van der Leden passen zijn bedrijf en ‘s werelds grootste biermerk wel bij elkaar. Van der Leden en Bud waren al vanaf de start van het biermerk in Nederland in gesprek met elkaar. “We zijn altijd vooruitstrevend geweest, als early adaptor moet je durven te kiezen en risico’s nemen. Dat tikkeltje brutale, het zelfverzekerde en het groots durven dromen, dat past bij IQ Creative, “ aldus Van der Leden over de nieuwe samenwerking. De Nederlandse introductie van Bud werd afgelopen zomer aangekondigd en het biermerk is inmiddels in ruim 1800 horecazaken verkrijgbaar. Na eerder aangekondigde partnerships met individuele horecaconcepten als Capital C en TivoliVredenburg is de samenwerking met IQ Creative een volgende belangrijker partner voor Bud. De samenwerking tussen Bud en IQ Creative gaat verder dan het schenken van bier. Gezamenlijk focussen de partijen zich op het tot leven laten komen van creativiteit binnen de diverse formules. Dit gaat van de organisatie van speciale evenementen tot talent een podium bieden. Het onder supperclub gevestigde Apt. wordt getransformeerd, met als doel nieuw elan in de Amsterdamse nachtscene toe te voegen. Bron: Bud/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws


Sjors van Drie in managementteam AB InBev

Benoeming - Sjors van Drie (28) is per 1 mei 2020 de nieuwe Marketing Lead van Bierbrouwerij AB InBev. Hij was sinds 2016 als (senior) brand manager werkzaam bij de brouwer en onder meer verantwoordelijk voor de merken Bud, Hertog Jan en Leffe.

Lees bericht

Bud past ‘Whassup’ commercial aan

Campagne - Bud heeft de ‘Whassup’ commercial vernieuwd om vrienden eraan te herinneren in contact te blijven met elkaar tijdens deze periode van sociaal isolement. Bud wil met de video vrienden eraan herinneren om verbinding met elkaar te blijven zoeken in deze periode.

Lees bericht

Happyhappyjoyjoy stuurt meest ‘UN-happy’ gast naar Azië

Formulenieuws - HappyHappyJoyJoy roept vanaf 1 februari mensen op om zo UN-happy mogelijk een Bao te eten. De persoon met de meest treurige foto wordt door Happy naar Azië gestuurd. De actie loopt in alle HappyHappyJoyJoy-locaties, behalve die op de Zuidas, die vandaag wordt geopend. Ieder filiaal van de restaurantformule is uitgerust met een zogenaamde ‘Bao Booth’. Bezoekers kunnen daar een...

Lees bericht


Happyhappyjoyjoy opent vijfde vestiging op de Zuidas

Formulenieuws – Het gaat hard met Happyhappyjoyjoy; na de recente opening van het nieuwe ‘snackbar’-concept Hurryhurrygogo in september 2019 opent de Aziatische streetfoodketen nu al weer een vijfde Happyhappyjoyjoy-locatie. De vestiging komt op het George Gershwinplein bij Crowne Plaza aan de Zuidas. Bedenker IQ Creative van Happyhappyjoyjoy en Crowne Plaza Amsterdam-South hebben de handen ineen geslagen. Hierdoor is het mogelijk dat...

Lees bericht

GelreDome gaat biermerk Bud schenken

Leisure – Voetbal- en theatertempel GelreDome heeft een samenwerking gesloten met het biermerk Bud. Vanaf zaterdag 23 november stroomt er voor het eerst Bud uit de taps, aangevuld met een speciaalbierportfolio van Bierbrouwerij AB InBev. Het Amerikaanse biermerk Bud is recent geïntroduceerd in Nederland en probeert sindsdien vaste grond onder de voet te krijgen. De GelreDome is als thuisbasis van voetbalclub...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid