Horecaketen De Beren eerste 'groentepartner' No Fairytales


Formulenieuws - Vanaf eind vorige week is restaurantketen 'De Beren' de eerste officiële groentepartner van No Fairytales. Dat betekent dat in alle vestigingen van De Beren de groentetortilla's van No Fairytales op het menu staan. De verschillende soorten groentetortilla's van No Fairytales (die gemaakt worden van 45% verse groenten) zijn al enige tijd te koop via de supermarkt en nu is ook de horeca aan de beurt. De samenwerking met restaurantketen De Beren is een belangrijke stap voor de food startup om zo via het out of home kanaal de 'verstopte groenten'-producten onder de aandacht te brengen. "Horeca speelt een belangrijke rol om mensen in aanraking te laten komen met lekkere en gezonde alternatieven", aldus Bernadette Kooijman, founder van No Fairytales. De Beren is volgens eigen zeggen ‘doorlopend bezig met de verbetering en verrijking van ons menu’. De samenwerking met No Fairytales past daarin. “Met de producten van No Fairytales kiezen wij ervoor om onze gasten een wat gezonder product te bieden. Als we daarmee onze gasten kunnen inspireren om thuis soms ook een beter alternatief te eten dan is dat erg mooi. Het is gemakkelijker om een product te vervangen dan om je eetgewoonte aan te passen", aldus Judith Bos,  Product Marketeer bij De Beren Bron: No Fairytales/@FoodClicks Formulenieuws - Vanaf eind vorige week is restaurantketen 'De Beren' de eerste officiële groentepartner van No Fairytales. Dat betekent dat in alle vestigingen van De Beren de groentetortilla's van No Fairytales op het menu staan. De verschillende soorten groentetortilla's van No Fairytales (die gemaakt worden van 45% verse groenten) zijn al enige tijd te koop via de supermarkt en nu is ook de horeca aan de beurt. De samenwerking met restaurantketen De Beren is een belangrijke stap voor de food startup om zo via het out of home kanaal de 'verstopte groenten'-producten onder de aandacht te brengen. "Horeca speelt een belangrijke rol om mensen in aanraking te laten komen met lekkere en gezonde alternatieven", aldus Bernadette Kooijman, founder van No Fairytales. De Beren is volgens eigen zeggen ‘doorlopend bezig met de verbetering en verrijking van ons menu’. De samenwerking met No Fairytales past daarin. “Met de producten van No Fairytales kiezen wij ervoor om onze gasten een wat gezonder product te bieden. Als we daarmee onze gasten kunnen inspireren om thuis soms ook een beter alternatief te eten dan is dat erg mooi. Het is gemakkelijker om een product te vervangen dan om je eetgewoonte aan te passen", aldus Judith Bos,  Product Marketeer bij De Beren Bron: No Fairytales/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws







De Beren wil naar 50 locaties binnen twee jaar

Formulenieuws – Restaurantketen De Beren opent binnen een tijdsbestek van drie weken drie nieuwe bezorgrestaurants. Door de opening van de vestigingen in Leiden-Zuid, Dordrecht-Zuid én Apeldoorn-West  heeft de keten nu 23 locaties, dat moeten er binnen twee jaar 50 worden. De locaties van De Beren worden gerund door frachisenemers. Het bezorgrestaurant in Dordrecht-Zuid is de derde vestiging van franchisenemers Kim Korthorst en Wiekash...

Lees bericht

No Fairytales opnieuw bij 60 deli2go-locaties van Shell

Tankstations – Shell start vanaf 4 september de "Back to Work" weken. Een actie gericht op de mensen die weer aan het werk gaan na de vakanties. Omdat ook langs de snelwegen de vraag naar gezondere producten toeneemt, worden in het kader van de tien actieweken opnieuw de groentetortilla’s van No Fairytales opgenomen. Eerder lagen de groentetortilla’s van No Fairytales ...

Lees bericht



© 2020 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid