Horecaketen De Beren sluit zich aan bij Victoria Trading


Drive-thru bij De Beren-locatie in Zoetermeer / Foto bij: De Beren

Inkooporganisatie - Horecaketen De Beren, bestaande uit 45 restaurants en 22 bezorglocaties in Nederland, heeft zich aangesloten bij inkoopcoöperatie Victoria Trading. Hiermee heeft Victoria Trading samenwerkingen met 9 grote spelers van de foodservicesector.

De andere aangesloten formules zijn: Fletcher Hotels, Albron, de Efteling, Franchise Friendly Concept, HMSHost, La Place, Vermaat Groep en Total. Victoria Trading zorgt voor de inkoop van producten, diensten en logistiek. Het doel van de inkoopcoöperatie is het verbeteren van de prijs-kwaliteit verhouding, het vergroten van efficiency in de keten en het innoveren en intensiveren van maatschappelijk verantwoord ondernemen.  Harry Stofberg, bestuursvoorzitter Victoria Trading is blij met de aansluiting van De Beren in coronatijd: De Beren is een toonaangevend, professioneel, restauratief bedrijf dat de laatste jaren een sterke groei heeft doorgemaakt. De overname van de bezorgrestaurants hebben aan deze groei nog eens een belangrijke extra dimensie toegevoegd.”

Ook Melvin van der Wielen, Managing Director De Beren, is blij met de kans die het restaurantbedrijf heeft gekregen zich aan te sluiten: “Dankzij de kritische massa en gezamenlijke expertise kunnen wij met deze samenwerking besparingen realiseren en waarde creëren op manieren die voor ons als individuele organisatie buiten bereik liggen. Lid worden was nog niet gemakkelijk, je moet aan strenge eisen voldoen. Zo moet je inkoopafdeling en alle contracten dik in orde zijn en dit is bij de meeste grote organisaties en ketens binnen de horecabranche niet altijd vanzelfsprekend.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



De Beren past huisstijl aan en wil internationaal

Formulenieuws - Na de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule van De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds - petrol kleurig - logo met een messing beer. Buitenlandse ambitie speelt een rol bij de vernieuwde uitstraling.

Lees bericht

Coca-Cola in actie met horecaketen De Beren en het Rode Kruis

Actie – Coca-Cola Nederland heeft de actie ‘Making A Difference’ verlengd met een speciale december-editie. De actie, waarbij gezinnen die het hard nodig hebben, werden verrast met maaltijdvouchers voor lokale horecapartners van het frisdrankmerk, wordt nu ook ingezet voor circa 750 gezinnen die afhankelijk zijn van voedselhulp. De vouchers worden gekocht bij horecaketen De Beren.

Lees bericht







© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid