Huuskes biedt nieuw gepersonaliseerd bestelplatform
_1080_720_90.jpg)
Zorg – Totaalleverancier Huuskes in Enschede heeft de eigen Huuskes Shop vernieuwd en deze gepersonaliseerd in vier verschillende bestelplatforms. Waar voorheen de klanten allemaal in dezelfde webshop omgeving zaten, worden zij vanaf dit jaar in vier verschillende webshops onderverdeeld: ziekenhuizen, kleinschalig wonen, grootschalige keukens en restaurants & catering.
In deze vier gepersonaliseerde webshops zijn functionaliteiten, assortimenten, inspiraties en recepten volledig afgestemd op de behoeften en interesses van de doelgroep. Zo worden kleinschalige woongroepen niet vermoeid met grootverpakkingen en krijgen cateraars een passend assortiment waarbij ze niet worden belast met gemalen- of medische voeding. Directeur Gerben Hengeveld en projectmanager Erwin Kotten van Huuskes laten weten dat zij het project september vorig jaar zijn gestart omdat zij grote verschillen zagen in bestellingen. Erwin Kotten, die zich volledig op de wensen van de bedrijfsrestaurants gaat richten: “Om nog dichter bij de doelgroep te komen en nog meer doelgroepgerichte communicatie in te zetten volgen we trends en ontwikkelingen in de markt en vertalen deze naar een zo goed mogelijk aansluitende dienstverlening.”
Inspiratie
De vernieuwde shop is vanaf medio dit jaar beschikbaar en moet een bijdrage leveren aan wie Huuskes wil zijn in de branche, totaalleverancier in eten en drinken, ook voor restaurants & catering. Volgens het bedrijf zullen klanten in de doelgroep restaurants & catering vooral gaan merken dat het assortiment flink wordt uitgebreid. Daarnaast krijgen ze recepten en andere inspiraties aangereikt.
Bron: Huuskes/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
CIRFOOD nieuwe cateraar van NWO
Catering - NWO heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor de complete culinaire dienstverlening, voor zowel zijn kantoor in Utrecht als in Den Haag. Hiermee is de horecadienstverlener sinds gisteren verantwoordelijk voor het eten en drinken binnen alle restauratieve voorzieningen en ook de banqueting van NWO. De overeenkomst heeft een contractduur van vijf jaar.
Lees berichtAppèl en Markies Catering introduceren cateringconcept Goodish
Catering - Appèl en Markies Catering introduceren een nieuw cateringconcept. Het nieuwe concept Goodish staat voor ‘Vers, snel and a very goooood taste’. Goodish wordt op de Vakbeurs Facilitair en Gebouwbeheer geïntroduceerd. Deze beurs vindt plaats op 7 tot en met 9 juni in de Jaarbeurs Utrecht.
Lees berichtNieuw voedingsconcept VersZorgende voor kleinschalige zorg
Zorg - Voor de kleinschalige zorg in Nederland is het voedingsconcept VersZorgende ontwikkeld. Het concept gaat uit dat mensen, de zogeheten VersZorgenden, het proces rond eten en drinken in een woonvorm op zich nemen en zodoende het zorgpersoneel ontlasten. Bij dit proces worden zoveel mogelijk de cliënten van de woonvorm betrokken.
Lees berichtING voorspelt uitdagend jaar voor de horeca
Analyse – Ondanks een laag consumentenvertrouwen, maakt de horeca een goede start in 2023. Consumenten gaven in het eerste kwartaal maar liefst 7% meer uit dan een jaar geleden. Maar voor heel 2023 verwacht ING Research toch problemen en voorziet de bank een uitdagend jaar.
Lees berichtMarkies Catering neemt cateraar Scoolcompany over
Overname - De Brabantse cateraar Markies Catering neemt per 1 augustus dit jaar de activiteiten van Scoolcompany over. De onderwijscateraar uit Capelle aan den IJssel verzorgt momenteel op 28 middelbare scholen de catering. Deze activiteiten van Scoolcompany worden voortgezet onder de paraplu van Markies Catering.
Lees berichtVitam start met ‘No Time to Waste Wall’
Catering – In de strijd tegen voedselverspilling is cateraar Vitam op een van de locaties van CFD (Belastingdienst) gestart met een ‘No Time to Waste Wall’. In deze automaat zijn diverse samengestelde producten te vinden die zijn gemaakt van ingrediënten die anders zouden worden weggegooid.
Lees bericht