Huuskes biedt nieuw gepersonaliseerd bestelplatform


De vernieuwde Huuskes webshop 3.0 is verder gepersonaliseerd / Foto bij: Huuskes

Zorg – Totaalleverancier Huuskes in Enschede heeft de eigen Huuskes Shop vernieuwd en deze gepersonaliseerd in vier verschillende bestelplatforms. Waar voorheen de klanten allemaal in dezelfde webshop omgeving zaten, worden zij vanaf dit jaar in vier verschillende webshops onderverdeeld: ziekenhuizen, kleinschalig wonen, grootschalige keukens en restaurants & catering.

In deze vier gepersonaliseerde webshops zijn functionaliteiten, assortimenten, inspiraties en recepten volledig afgestemd op de behoeften en interesses van de doelgroep. Zo worden kleinschalige woongroepen niet vermoeid met grootverpakkingen en krijgen cateraars een passend assortiment waarbij ze niet worden belast met gemalen- of medische voeding. Directeur Gerben Hengeveld en projectmanager Erwin Kotten van Huuskes laten weten dat zij het project september vorig jaar zijn gestart omdat zij grote verschillen zagen in bestellingen. Erwin Kotten, die zich volledig op de wensen van de bedrijfsrestaurants gaat richten: “Om nog dichter bij de doelgroep te komen en nog meer doelgroepgerichte communicatie in te zetten volgen we trends en ontwikkelingen in de markt en vertalen deze naar een zo goed mogelijk aansluitende dienstverlening.”

Inspiratie

De vernieuwde shop is vanaf medio dit jaar beschikbaar en moet een bijdrage leveren aan wie Huuskes wil zijn in de branche, totaalleverancier in eten en drinken, ook voor restaurants & catering. Volgens het bedrijf zullen klanten in de doelgroep restaurants & catering vooral gaan merken dat het assortiment flink wordt uitgebreid. Daarnaast krijgen ze recepten en andere inspiraties aangereikt.

Bron: Huuskes/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

GoodLife start programma ‘Meer Smaak, Minder Vlees’

Actie – GoodLife Foods wil samen met haar foodservicepartners stappen zetten in duurzamere maaltijden en duurzamer uit eten gaan. Het bedrijf heeft daarvoor het programma 'Meer Smaak, Minder Vlees' ontwikkeld, een nieuw initiatief om de impact van maaltijden en uit eten gaan te verkleinen.

Lees bericht


Italiaanse restaurants blijven populair bij Nederlanders

Onderzoek – Ondanks een lichte daling in het aantal Italiaanse restaurants in Nederland, blijft de ‘Romeinse keuken’ onverminderd populair. Dat komt vooral omdat de pizzaketens als NY Pizza en Domino’s fors blijven groeien. Dit blijkt uit een analyse van horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners over de Italiaanse restaurants.

Lees bericht

Pannenkoekenrestaurants doen het goed

Analyse - Pannenkoekenrestaurants in Nederland doen het goed . Door een efficiënte bedrijfsvoering, aantrekkelijke prijsstelling en gunstige locaties, weten zij blijvend mensen te trekken. Bovendien lijken personeelstekorten in deze branche niet aan de orde te zijn. Dat meldt ABN Amro in een analyse van de leisuremarkt.

Lees bericht




Verkoop vleesvervangers cateraars en horeca verdubbeld

Analyse - Plantaardige zuivel en vleesvervangers zijn in de afgelopen twee jaar fors gegroeid binnen foodservice. De totale verkoop van vleesvervangers aan catering en horeca is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld, zo laat ProVeg Nederland weten op basis van cijfers van Foodstep. Met name zuivel werd minder verkocht.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid