Hybride bestelplatform Happie landelijk live
Bestelplatform - Het bestelplatform Happie, dat vorig jaar in Enschede werd geïntroduceerd, is onlangs landelijk live gegaan. Happie combineert het gemak van een bestelplatform, terwijl consumenten toch rechtstreeks bestellen bij de ondernemers.
Happie (www.happie.online) wil als platform een tegenwicht bieden aan besteldiensten als Thuisbezorgd. Met name de commissie, die dergelijke platforms in rekening brengen is veel ondernemers een doorn in het oog. Concurreren met een eigen website gaat vaak niet omdat de bekendheid te gering is. Bovendien hebben de meeste consumenten hooguit 2 of 3 van favoriete restaurants in de telefoon staan. Happie bundelt de websites van de individuele bedrijven om zodoende een de concurrentie aan te kunnen met bestelsites als Thuisbezorgd.
Het idee voor Happie is ontstaan door in de afgelopen jaren de behoefte van de ondernemer en de markt van online eten bestellen grondig te onderzoeken. De ideeën en concepten die in deze periode zijn ontstaan, zijn doorgesprokenen en getest samen met ondernemers. Ondernemers kunnen zich gratis aanmelden op Happie en betalen ook geen vergoeding per bestelling. In vergelijking tot de 13 procent, plus administratiekosten, die bij bijvoorbeeld Thuisbezorgd.nl moet worden betaald, betekent dit voor ondernemers besparingen van vele honderden euro’s per maand.
Naast de bestelservice biedt Happie ook een betaald promotiepakket voor ondernemers om de eigen website te promoten. Ondernemers die geen eigen website hebben, kunnen verder tegen een vaste vergoeding per maand hun bestellingen via het Happie platform ontvangen.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants
Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.
Lees berichtThuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA
Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.
Lees berichtChristina Aguilera en rapper Latto in ‘Thuisbezorgd-campagne’
Campagne - Christina Aguilera en rapper Latto brengen hiphop en opera samen in nieuwe campagne voor Thuisbezorgd.nl. Beide artiesten slaan in de ‘Zei d’r iemand’-Thuisbezorgdcampagne voor de eerste keer de handen ineen.
Lees berichtPre-launch Magnum Sweet & Salty Almond Remix Pint via Thuisbezorgd
Introductie - Magnum lanceert maandag de nieuwe Almond Sweet & Salty Remix Pint. Het gaat om een Almond Klassieker, die in een nieuw jasje is gestoken. Liefhebbers van de Magnum kunnen deze vijf weken lang exclusief bestellen via de app of website bij Thuisbezorgd.nl.
Lees berichtThuisbezorgd komt met afbreekbare verpakking met zeewier
Bezorgdienst – Bezorgplatform Thuisbezorgd.nl gaat de biologisch afbreekbare verpakkingen van Notpla exclusief voor de Nederlandse restaurants aanbieden. De afhaal- en bezorgverpakkingen bestaan uit karton dat gecoat is met zeewier. De dozen zijn biologisch afbreekbaar binnen vier weken en daarmee een goed alternatief voor single-use plastics.
Lees berichtNieuwe bestelapp Didiyo richt zich op lokale etnische supers
Bezorgservice - Turkse broden, Surinaamse bakkeljauw, Marokkaanse thee en Poolse worst, vanaf vandaag worden deze en duizenden andere producten van lokale etnische supermarkten via de nieuwe app Didiyo thuisbezorgd.
Lees bericht