IJs Baskin-Robbins voortaan beschikbaar voor horeca en retail


Formulenieuws - Baskin-Robbins, ‘s werelds grootste ijsketen,  heeft ijsproducten ontwikkeld speciaal voor de retail en bij horeca. De formule presenteert de ijsbekers op de aankomende  Horecava, die van 7 tot 10 januari in de Amsterdamse Rai wordt gehouden. De ijsketen Bskin-Robbins is sinds eind april vorig jaar op de Nederlandse markt maar wil nu uitbreiden naar retail en horeca. Er zijn nu vestigingen in Utrecht, Amsterdam en Tilburg, maar nog dit jaar openen ook de locaties in Almere en Eindhoven. De uitrol richting retail en horeca is volgens het bedrijf een logische vervolgstap om heel Nederland te kunnen bedienen. “Door het assortiment uit te breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grotere schaal de liefhebbers van het ijs in heel Nederland voorzien”, aldus Roberto Fava, Managing Director van Baskin-Robbins in Nederland. Het logo van het Amerikaanse merk laat het uitgebreide assortiment zien. Het cijfer ‘31’ geeft weer dat er voor elke dag een nieuwe smaak is. Voor de horeca zullen alle 31 smaken beschikbaar zijn, voor de retail zo’n 8. Op de Horecava zijn alle smaken te proeven. Shop-in-shop Zowel de retail als horeca kan de bekers van 120 en 500 ml aan het vriesvak toevoegen. Daarnaast biedt Baskin-Robbins de horeca de mogelijkheid om een shop-in-shop of verkooppunt te starten. Fava heeft vooral  supermarkten, bioscopen, tankstations en hotels voor ogen bij zijn uitbreidingsplannen. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Baskin-Robbins, ‘s werelds grootste ijsketen,  heeft ijsproducten ontwikkeld speciaal voor de retail en bij horeca. De formule presenteert de ijsbekers op de aankomende  Horecava, die van 7 tot 10 januari in de Amsterdamse Rai wordt gehouden. De ijsketen Bskin-Robbins is sinds eind april vorig jaar op de Nederlandse markt maar wil nu uitbreiden naar retail en horeca. Er zijn nu vestigingen in Utrecht, Amsterdam en Tilburg, maar nog dit jaar openen ook de locaties in Almere en Eindhoven. De uitrol richting retail en horeca is volgens het bedrijf een logische vervolgstap om heel Nederland te kunnen bedienen. “Door het assortiment uit te breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grotere schaal de liefhebbers van het ijs in heel Nederland voorzien”, aldus Roberto Fava, Managing Director van Baskin-Robbins in Nederland. Het logo van het Amerikaanse merk laat het uitgebreide assortiment zien. Het cijfer ‘31’ geeft weer dat er voor elke dag een nieuwe smaak is. Voor de horeca zullen alle 31 smaken beschikbaar zijn, voor de retail zo’n 8. Op de Horecava zijn alle smaken te proeven. Shop-in-shop Zowel de retail als horeca kan de bekers van 120 en 500 ml aan het vriesvak toevoegen. Daarnaast biedt Baskin-Robbins de horeca de mogelijkheid om een shop-in-shop of verkooppunt te starten. Fava heeft vooral  supermarkten, bioscopen, tankstations en hotels voor ogen bij zijn uitbreidingsplannen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

HorecaEvenTT gaat februari 2022 niet door

Vakbeurzen - De komende editie van HorecaEvenTT van 7 tot en met 9 februari 2022 in Assen gaat niet door. Het organiseren van een beurs waar persoonlijk contact belangrijk is, is onder de huidige coronasituatie niet haalbaar. Dat laat de organisatie weten aan de standhouders.

Lees bericht


Nominaties Horecava Innovation Award 2022 bekend

Vakbeurzen – De Horecava als beurs mag dan op het geplande moment niet doorgaan, de Horecava Innovation Award wel. Een jury selecteerde voor de vier categorieën 16 nominaties uit ruim 120 inzendingen. De winnaars worden 10 januari 2022 bekendgemaakt.

Lees bericht

Geniet & Geef-actie levert ruim halve ton op voor KiKa

Actie - De jaarlijkse actie Geniet & Geef, de beste brouwers voor het goede doel, heeft meer dan een halve ton opgeleverd. De gerealiseerde €50.171 komt volledig ten goede komt aan Stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) en is bestemd voor vernieuwend onderzoek en verschillende activiteiten op het gebied van kinderkanker.

Lees bericht

1.100ste AH opent in het centrum van Delft

Formulenieuws - Albert Heijn opende dinsdag de 1100ste winkel. Het gaat om de vesting aan de Bastiaanpoort 7 in het centrum van Delft. De supermarkt heeft het allernieuwste concept met veel aandacht voor vers, gemak en digitale innovatie. De locatie werd geopend door Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn.

Lees bericht



‘Opnieuw dreun voor de horeca, ondernemers woedend’

Coronamaatregelen - De berichten die in de media verschijnen over de verplichte dagelijkse sluiting van de horeca om 19.00 uur leiden tot veel woede bij horecaondernemers. Dat laat althans de Horeca Alliantie weten. Ook Koninklijke Horeca Nederland KHN) riep vandaag in paginagrote krantenadvertenties het kabinet op de horeca niet het kind van de rekening te laten zijn bij het nemen van...

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid