IJssalon De Hoop brengt ijs naar een hoger niveau


De ijssalon is ontworpen door De Horeca Fabriek uit Voorburg / Foto bij: Pascale van Reijn

IJssalon – IJssalon De Hoop in Blaricum opende onlangs met een totaal vernieuwd interieur. Eigenaresse van de ijsslon is Caroline Kooij. Zij  is de vierde generatie van het familiebedrijf en tevens SVH Meester IJsbereider. Met haar nieuwe ijssalon brengt zij de verkoop en presentatie van ambachtelijk ijs naar een hoger niveau.

De ijssalon is ontworpen door De Horeca Fabriek uit Voorburg. Een winkelontwerpbureau dat ook tekende voor het horecaconcept Mama Kelly. Directeur Rein Rambaldo en Casper Kienjet als designer tekenden voor het vernieuwende, pastelkleurige interieurontwerp van De Hoop.

Beleving

De ijssalon in Blaricum is al jaren een begrip in de wijde omgeving van het Gooi, maar zet met dit nieuwe interieur een nieuwe stap. Kooij: “En vooruit dat wilde ik ook. Er gebeurt veel in de wereld van de ijsbereiding en daarom is het belangrijk om als ijssalon te blijven innoveren. Met het nieuwe interieur wilden we meer beleving meegeven aan het ijsmoment. Voor de inwoners uit de omgeving hier is het eten van een ambachtelijk ijsje niet alleen meer afhankelijk van het weer. Er zijn veel klanten die met enige regelmaat hier op het terras een ijsje komen eten, gewoon omdat het onderdeel uitmaakt van hun gewoonte.”

Bron: @FoodClicks

Het nieuwe interieur moest meer beleving geven aan het ijsmoment

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Debuut Horeca neemt exploitatie over van MaMa Kelly

Samenwerking - Debuut Horeca heeft per 1 juli 2019 de exploitatie van MaMa Kelly in Den Haag overgenomen. De uitbreiding is de tweede overname in de samenwerking tussen Waterland en Debuut die afgelopen zomer 2018 tot stand kwam. Debuut heeft meerdere overnames in de planning. MaMa Kelly is een bistro concept waarin kip & kreeft een belangrijke rol spelen. Het restaurantconcept kreeg veel publiciteit...

Lees bericht

Resengo verdrievoudigt aantal aangesloten restaurants

Online platform - Met een groei van meer dan 1 miljoen online gereserveerde couverts per maand is Resengo als online reserveringssysteem voor de Nederlandse horeca aan een sterke opmars bezig. Het aantal ondernemers dat Resengo gebruikt als reserveringssysteem is eveneens in een jaar tijd fors gestegen. Resengo verwerkt nu maandelijks rond de 2,5 miljoen gereserveerde couverts, volgens eigen cijfers. Waar Resengo in...

Lees bericht

Resengo en Nostradamus bundelen krachten

Horeca - Twee Nederlandse leveranciers van horecasoftware slaan de handen ineen. Nostradamus, marktleider op het gebied van personeelsplanning en keukenmanagement en Resengo, partner in gastmanagement en reserveringstechniek, gaan intensiever samenwerking aan en koppelingen met elkaar in gang zetten. Volgens beide partijen vragen ondernemers vandaag de dag steeds meer van leveranciers van horecasoftware. Reden om deze samenwerking en koppeling met elkaar...

Lees bericht


Bidfood lanceert eerste editie Foodyard magazine

Groothandel - Bidfood presenteerde gisteren de eerste editie van Foodyard magazine. Sterren uit het eerste nummer waren aanwezig: Rein Rambaldo (De Horecafabriek), Gijs Kemmeren (chef-kok bij herberg De Kop van ‘t Land) en Randy Bouwer (maître en sommelier bij Zarzo*). Het digitale magazine is het nieuwste onderdeel van Foodyard; de community die Bidfood in het leven riep om foodprofessionals...

Lees bericht

De Horeca Fabriek komt met Secret Bar ‘The Closet’

Horeca – Kort na de opening van het eigen – opzienbarende - horecaconcept MaMa Kelly in Amsterdam, komt ontwerpbureau De Horeca Fabriek uit Den Haag opnieuw met een spraakmakend design in de hoofdstad. Voor de Rebel Horeca Groep creëerde ontwerper Rein Rambaldo het interieur voor The Closet, een secret bar. De bar, waarvan de locatie uiteraard nog niet bekend is, zal...

Lees bericht



© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid