ISS wint ‘Beste out of home formule in At Work’


Het YouGov-team overhandigt de bokaal aan Marc Nieuwmeijer, Food Product Manager bij ISS op het hoofdkantoor in De Meern

Verkiezing - ISS Facility Services is verkozen tot winnaar van “Beste out of home formule in At Work”. De prijs is voor de negende keer uitgereikt aan een cateraar door onderzoeksbureau YouGov.

Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model: gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal. ISS scoort met haar food services op al deze kernwaarden op of boven het kanaalgemiddelde. Uit het rapport blijkt dat ISS zich vooral onderscheidt op het gebied van gemak, gezond en goede prijs. Jurgen Houweling, Head Of Food Services ISS Facility Services is trots op deze erkenning: “Dit is een hele mooie waardering voor ons, vooral omdat het een onafhankelijk onderzoek is en het de waardering is van onze gasten”.

YouGov (voorheen CPS GfK) heeft de tevredenheid onder gasten van bijna 70 out of home formules onderzocht. Het YouGov Out of Home Formulerapport laat de ontwikkeling in waardering zien onder de gasten van de grotere foodservice formules van Nederland. Ook andere inzichten zoals ontwikkeling van de mate van loyaliteit en NPS-scores worden in het rapport in beeld gebracht.

Bron: ISS/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




Facilitaire dienstverlener ISS lanceert nieuwe campagne

Catering - ISS Facility Services Nederland heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd onder de titel ‘Wat als elke nieuwe werkwereld voelt als…’. Met krachtige beelden, van vuurwerk tot een lange Italiaanse lunchtafel, wil ISS laten zien hoe een inspirerende, gezonde en productieve werkwereld eruit kan zien.

Lees bericht

Lunch Bunch haalt groeigeld op en wil uitbreiden

Catering - Lunch Bunch, de sociale cateraar die werk en duurzaamheid combineert, heeft €565.000 aan groeikapitaal opgehaald en wil uitbreiden in Rotterdame en naar Den Haag. De investering komt van het Social Impact Fonds Rotterdam (SIF) en het Impact Fonds Duurzame Voedselketen (IFDV), die hiermee voor het eerst samen optrekken.

Lees bericht


Consument kiest bewuster en vaker huismerken

Onderzoek - De Nederlandse consument verandert zijn koopgedrag in hoog tempo. Minder vaak naar de winkel, vollere mandjes en een duidelijke voorkeur voor huismerken kenmerken het supermarktlandschap van 2024. Dat blijkt uit het 2025 YouGov Brand Footprint Europe Report.

Lees bericht

Compass Group wil de Vermaat Groep overnemen

Overname - Compass Group, wereldwijd marktleider in contractcatering, heeft aangekondigd de Vermaat Groep over te willen nemen. De Nederlandse horecaspecialist zou binnen Compass opereren als zelfstandige premium speler en haar groeistrategie in Europa voortzetten. Dat meldt Vermaat.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid