ISS wint ‘Beste out of home formule in At Work’


Het YouGov-team overhandigt de bokaal aan Marc Nieuwmeijer, Food Product Manager bij ISS op het hoofdkantoor in De Meern

Verkiezing - ISS Facility Services is verkozen tot winnaar van “Beste out of home formule in At Work”. De prijs is voor de negende keer uitgereikt aan een cateraar door onderzoeksbureau YouGov.

Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model: gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal. ISS scoort met haar food services op al deze kernwaarden op of boven het kanaalgemiddelde. Uit het rapport blijkt dat ISS zich vooral onderscheidt op het gebied van gemak, gezond en goede prijs. Jurgen Houweling, Head Of Food Services ISS Facility Services is trots op deze erkenning: “Dit is een hele mooie waardering voor ons, vooral omdat het een onafhankelijk onderzoek is en het de waardering is van onze gasten”.

YouGov (voorheen CPS GfK) heeft de tevredenheid onder gasten van bijna 70 out of home formules onderzocht. Het YouGov Out of Home Formulerapport laat de ontwikkeling in waardering zien onder de gasten van de grotere foodservice formules van Nederland. Ook andere inzichten zoals ontwikkeling van de mate van loyaliteit en NPS-scores worden in het rapport in beeld gebracht.

Bron: ISS/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Crisp geeft niet wenselijke producten uit kerstpakket tweede kans’

Voedselverspilling – De helft van de producten die mensen aantreffen in hun kerstpakket worden weggegooid of belanden voor eeuwig in de voorraadkasten. Dat blijkt uit een consumentenpeiling van onderzoeksbureau YouGov (voorheen GfK). %). Naar schatting van YouGov gaat het om honderdduizenden producten per jaar. Online supermarkt Crisp vindt dat zonde en gaat de producten verzamelen.

Lees bericht




Overname Albron en Hutten succesvol afgerond

Overname - Albron laat weten succesvol de overname van Hutten, branchegenoot in de catering- en hospitalitysector, te hebben afgerond. Volgens de foodservice-organisatie Albron kan het met deze strategische overname haar positie als marktleider uitbreiden, haar dienstenaanbod verder verbreden en meer maatschappelijke impact maken.

Lees bericht


KLM gaat eigen cateringbedrijf onder de loep nemen

Catering - KLM gaat de eigen cateringactiviteiten onder de loep nemen en mogelijk afslanken. De beslissing maakt onderdeel uit van een stevig pakket aan maatregelen om de financiële en operationele prestaties van het luchtvaartbedrijf structureel te verbeteren. KLM behaalde in het derde kwartaal van dit jaar met 396 miljoen euro een lagere winst dan een jaar eerder.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid