ISS wint ‘Beste out of home formule in At Work’
Verkiezing - ISS Facility Services is verkozen tot winnaar van “Beste out of home formule in At Work”. De prijs is voor de negende keer uitgereikt aan een cateraar door onderzoeksbureau YouGov.
Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model: gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal. ISS scoort met haar food services op al deze kernwaarden op of boven het kanaalgemiddelde. Uit het rapport blijkt dat ISS zich vooral onderscheidt op het gebied van gemak, gezond en goede prijs. Jurgen Houweling, Head Of Food Services ISS Facility Services is trots op deze erkenning: “Dit is een hele mooie waardering voor ons, vooral omdat het een onafhankelijk onderzoek is en het de waardering is van onze gasten”.
YouGov (voorheen CPS GfK) heeft de tevredenheid onder gasten van bijna 70 out of home formules onderzocht. Het YouGov Out of Home Formulerapport laat de ontwikkeling in waardering zien onder de gasten van de grotere foodservice formules van Nederland. Ook andere inzichten zoals ontwikkeling van de mate van loyaliteit en NPS-scores worden in het rapport in beeld gebracht.
Bron: ISS/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Foodservicemarkt blijft groeien, maar tempo neemt af
Analyse - De Nederlandse foodservicemarkt blijft in 2025 groeien, al vlakt het tempo af. Dat blijkt uit de periodemeting van bureau Foodsteps uit Ede. De komende periode moet duidelijk gaan maken hoe positief het jaar gaat afsluiten.
Lees berichtSocial Deal kiest voor Vermaat als nieuwe cateraar
Catering - Social Deal heeft cateringbedrijf Vermaat aangetrokken als nieuwe partner voor de verzorging van de bedrijfslunch. Het hoofdkantoor dat gevestigd is in Den Bosch neemt na enkele jaren afscheid van cateraar Hutten.
Lees berichtFacilitaire dienstverlener ISS lanceert nieuwe campagne
Catering - ISS Facility Services Nederland heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd onder de titel ‘Wat als elke nieuwe werkwereld voelt als…’. Met krachtige beelden, van vuurwerk tot een lange Italiaanse lunchtafel, wil ISS laten zien hoe een inspirerende, gezonde en productieve werkwereld eruit kan zien.
Lees berichtLunch Bunch haalt groeigeld op en wil uitbreiden
Catering - Lunch Bunch, de sociale cateraar die werk en duurzaamheid combineert, heeft €565.000 aan groeikapitaal opgehaald en wil uitbreiden in Rotterdame en naar Den Haag. De investering komt van het Social Impact Fonds Rotterdam (SIF) en het Impact Fonds Duurzame Voedselketen (IFDV), die hiermee voor het eerst samen optrekken.
Lees berichtConsument kiest bewuster en vaker huismerken
Onderzoek - De Nederlandse consument verandert zijn koopgedrag in hoog tempo. Minder vaak naar de winkel, vollere mandjes en een duidelijke voorkeur voor huismerken kenmerken het supermarktlandschap van 2024. Dat blijkt uit het 2025 YouGov Brand Footprint Europe Report.
Lees berichtCompass Group wil de Vermaat Groep overnemen
Overname - Compass Group, wereldwijd marktleider in contractcatering, heeft aangekondigd de Vermaat Groep over te willen nemen. De Nederlandse horecaspecialist zou binnen Compass opereren als zelfstandige premium speler en haar groeistrategie in Europa voortzetten. Dat meldt Vermaat.
Lees bericht